OH NOESquote:
Antoin red haar wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu maar hopen dat het plastic haar van Sandra Schuurhof niet in de fik vliegt. Blijf daar uit de buurt, Sandra!
o... die heb ik al gezienquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n foto van ons aller Antoin is daar gelinkt ja.
ATM heeft zijn tanks achterin staan, dus daar hoef je niet zo gauw bang voor te zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is dat het niet overslaat op dat bedrijf ernaast. Die vuilverwerkers, anders krijg je nog grotere explosies
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef Siddartha het volgende:
Limburg heeft niks te vrezen.
Zoals altijd.
Zondag Maas flood.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef Siddartha het volgende:
Zoals altijd.
Ik zweer het, dan ga ik het drinken..quote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef Siddartha het volgende:
Zoals altijd.
Heyquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
Zo makkelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef SevD het volgende:
RTL:"Crisis.nl is tijdelijk niet bereikbaar"
Antoin ft. Sjaakquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pech, Neerlands Chuck gaat dat klusje klaren
Jij doet je nick eer aan...?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Captain_Hindsight het volgende:
Bij een bedrijf waar met zulke gevaarlijke stoffen gewerkt wordt, hadden ze betere maatregelen moeten nemen.
Hoeveel zuurstof heb je nodig per uur? En hoeveel zuurstof is er gemiddeld aanwezig in huis per m³?quote:
Lekker bekeurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat een mongool ben je dan, dat je buiten je auto naar de brand gaat staat kijken.
Beetje kort door de bocht niet?quote:Bij een bedrijf waar met zulke gevaarlijke stoffen gewerkt wordt, hadden ze betere maatregelen moeten nemen.
Liever wel & dan een week of 3 boven de arena blijven hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Roi het volgende:
Als die wolk maar niet richting Amsterdam komt
Hij komt naar Rotterdam en Utrecht volgens RTL, dus lekker dichtbij mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Roi het volgende:
Als die wolk maar niet richting Amsterdam komt
LEEF JE NOG?!!! IK WELquote:
*hapquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Captain_Hindsight het volgende:
Bij een bedrijf waar met zulke gevaarlijke stoffen gewerkt wordt, hadden ze betere maatregelen moeten nemen.
Werkze!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
LEEF JE NOG?!!! IK WEL
Ik ga zo werken #thuiszorg en ja dat is buiten
Moet je nou echt twitteren op FOK!?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
LEEF JE NOG?!!! IK WEL
Dat was de aanslagquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Razor21 het volgende:
Zijn er niet vorige week in Rotterdam 11 terroristen vrijgelaten![]()
Wel vermeld dat ie zo mooi is dankzij je iPhone? En dat morgen de Appstore open gaat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n foto van ons aller Antoin is daar gelinkt ja.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
LEEF JE NOG?!!! IK WEL
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Green1 het volgende:
Lol: http://www.dumpert.nl/med(...)in_het_klokhuis.html
LOL!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wel vermeld dat ie zo mooi is dankzij je iPhone? En dat morgen de Appstore open gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |