Is die überhaupt in de lucht geweest?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef RvLaak het volgende:
nee man, crisis.nl is niet meer in de lucht
Mits hij niet ineens een penis uit zijn oor heeft groeien!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Antoin kan vanavond kiezen uit de vrouwtjes!
Uit laten branden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef Afketser het volgende:
Wat gaan ze nou eigenlijk doen tegen die brand? Blussen helpt niet.
Ik zou me trouwens meer zorgen maar over giftige stoffen dan over een website in de lucht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef SevD het volgende:
"Inmiddels ook een website in de lucht, www.crisis.nl"
[..]
ik ook, die brandweerman zal wel een stijve hebben intussenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens word ik altijd wel wat geil van die RTL4 chick.
Dankje captain hindsight.quote:
Proberen te voorkomen dat het overslaat. Meer is er niet te doen, lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef Afketser het volgende:
Ik typ dit vanuit m'n bunkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou me trouwens meer zorgen maar over giftige stoffen dan over een website in de lucht.
Telegraafquote:In de Hoeksche Waard en in het zuidelijk deel van het Eiland van Dordrecht gaan de sirenes af. Wie in die gebieden woont, moet bij het horen van het alarm ramen en deuren sluiten. Dat heeft de gemeente Dordrecht woensdagmiddag bekendgemaakt. Dordrecht adviseert bewoners om op RTV Rijnmond af te stemmen dat dienst doet als rampenzender.
Gecontroleerd uit laten branden, hebben ze net uitgelegd, dan verbrandt het meeste en waait het weg, als je blust dan komt alles op de grond terecht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef Afketser het volgende:
YEEAAAAAAH!!quote:
Wat een drama... je zal maar in de buurt wonen zeg....quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Proberen te voorkomen dat het overslaat. Meer is er niet te doen, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |