Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zij weet hoe a-muzikaal ik ben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb jij MPG horen zingen of ga jij ook uit de maat?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het maakt niet uit of je kunt zingen, gewoon doen![]()
W-w-w-weet je dat z-zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het maakt niet uit of je kunt zingen, gewoon doen![]()
quote:
Ja, ik kende haar al.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, hoe was het? Klikte het?
dat gebeurde bij Ll ook nietquote:
Jaquote:
Beroepsdeformatie zekerquote:
Ja! Want zingen isquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
W-w-w-weet je dat z-zeker?
Ik sta niet in voor klachten over pijn aan de oren hoor...
Ben je alleen voor je liefdesverdriet naar de psych geweest?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kende haar al.
Maar ik ben toch bang dat ik iets te veel hoop uit dingen haalde dan goed voor me is. De psychologe was op grond van mijn verhaal vrij duidelijk:"Leg je er nou maar bij neer."
Liefde
Daar komt nu verandering inquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef DaMart het volgende:
Ik zing alleen als niemand het kan horen.
Ja lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar komt nu verandering in![]()
Kopje thee?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Beroepsdeformatie zeker![]()
[..]
Ja! Want zingen is![]()
![]()
Mag ik dan een kopje koffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kopje thee?
Hoezo? 2 streepjes?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gebeurde bij Ll ook niet
Thee: lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kopje thee?
Jij altijdquote:
Mag ik erbij komen liggen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij altijd![]()
Mag ik dan gewoon weer slapen?![]()
Thee met honing is je keel goed gesmeerd voor het zingenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thee: lekker.
Verandering: in het belang van mijn keel en jullie oren: doe maar niet.
Ja, gezelligquote:
Als het maar geen Harry Potter isquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, gezelligZullen we dan een filmpje kijken?
Nee, iets leuksquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als het maar geen Harry Potter is
* DaMart zingt....quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thee met honing is je keel goed gesmeerd voor het zingen
Doeg Trevjequote:
Dat kan heul nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zingt....
* DaMart belt glaszetter voor nieuwe ruiten.
Nou ja, daar ging het nu wel over, maar dat het zo lang duurt en zoveel impact heeft heeft weer te maken met het feit dat ik alles wil sturen. Ik wil het allemaal in de hand hebben en kan er slecht tegen als me dat niet lukt. En dat blijkt op dit soort momenten weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je alleen voor je liefdesverdriet naar de psych geweest?Of heb je het over meer gehad?
Okequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, iets leuksDispicable me?
En waarom zou dat niet kunnen? De Mythbusters hebben die mogelijkheid al eens bevestigd hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kan heul nietDus jokkebrok, gewoon door zingen
![]()
Liefquote:
Altijd! Mag ik er na de koffie dan bij komen liggenquote:Mag ik dan gewoon weer slapen?![]()
Maar dan moet je wel een bepaalde toon zingen en dus vast kunnen houden, dus als je niet toonvast bent gaat het je niet lukken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen? De Mythbusters hebben die mogelijkheid al eens bevestigd hoor.
Ik vind zingen ook wel leuk, kan het alleen totaal niet, dus ga het niet echt in het openbaar/karaokebar doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind zingen echt heerlijk. Zet mij op het podium en je ziet me helemaal opbloeien.
dat weet ze dus nog nietquote:
Ja, precies, want het lijkt me dat dat niet het hoofdprobleem is inderdaad... En goed dat je gegaan bent trouwens!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, daar ging het nu wel over, maar dat het zo lang duurt en zoveel impact heeft heeft weer te maken met het feit dat ik alles wil sturen. Ik wil het allemaal in de hand hebben en kan er slecht tegen als me dat niet lukt. En dat blijkt op dit soort momenten weer.
Ja nou omdat je dat niet kuntquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen? De Mythbusters hebben die mogelijkheid al eens bevestigd hoor.
Nog steeds niet?quote:
Ze moest vandaag naar de dokter...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds niet?Heeft ze geen testje gekocht?
ze ging naar de huisarts zei zequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds niet?Heeft ze geen testje gekocht?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
zo, dat was een vergadering die hoop geeft voor de toekomst![]()
we zijn nu al onderbezet en dan doen we het werk even maal 2 en ipv 4 komt er 1 mannetje bij.
en die loopt ook nog 50 in de ziektewet vanwege zijn rug.
![]()
wacht eens
fles komt hier werken
Ik kan het wel en op de één of andere manier verwachten mensen dat nooit. Dus als ik het doe krijg ik hele enthousiaste reacties. Op de bruiloft van mijn nichtje heb ik ook gezongen met de aanwezige band. De band vond het tof en van de bruiloftsgasten hoorde ik verhalen over kippevel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind zingen ook wel leuk, kan het alleen totaal niet, dus ga het niet echt in het openbaar/karaokebar doen.
quote:
Maar een testje kopen is toch veel sneller?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze ging naar de huisarts zei ze
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
we zijn nu al onderbezet en dan doen we het werk even maal 2 en ipv 4 komt er 1 mannetje bij.
en die loopt ook nog 50 in de ziektewet vanwege zijn rug.
![]()
wacht eens
fles komt hier werken
Dat is voor mij geen hoge drempel. Ik heb zoiets van: als je er zelf niet uit komt moet je hulp zoeken, voordat je nog dieper in de put dondert.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies, want het lijkt me dat dat niet het hoofdprobleem is inderdaad... En goed dat je gegaan bent trouwens!
[..]
Doeg Ferrariquote:
Dat begint positief...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
Maar neemt nu toch een dramatische wending...quote:we zijn nu al onderbezet en dan doen we het werk even maal 2 en ipv 4 komt er 1 mannetje bij.
Die bovendien erger is dan verwacht...quote:en die loopt ook nog 50 in de ziektewet vanwege zijn rug.
Maar desalniettemin een geluk bij een ongeluk met zich meebrengtquote:![]()
wacht eens
fles komt hier werken
laters miniquote:
Houdoe.quote:
ok, hier een vragen lijstjequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Maar een testje kopen is toch veel sneller?
[..]![]()
Kunnen jullie mij niet aannemen?
Ik kan ook wel wat
![]()
Hebben jullie geen vrachtwagen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, hier een vragen lijstje![]()
24 uurs shift
kennis van: mainframe, unix, windows, sftp, ftps, ssh, http, foldermonitor, xfb, tumbleweed, projectmanagement en ehmmm.... o ja, pki infrastructuur
Ik kan heel goed bluffenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
24 uurs shift
kennis van: mainframe, unix, windows, sftp, ftps, ssh, http, foldermonitor, xfb, tumbleweed, projectmanagement en ehmmm.... o ja, pki infrastructuur
er is wel een bus dienstquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hebben jullie geen vrachtwagen?Dan kan ik er nog wel wat mee.
Met voorkeur voor nacht- en weekenddienstquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
24 uurs shift
Check, check, check, check, uncheck, check, check, uncheck, uncheck, uncheck, check, uncheck. Met de aantekening dat de unchecks best te leren zijnquote:kennis van: mainframe, unix, windows, sftp, ftps, ssh, http, foldermonitor, xfb, tumbleweed, projectmanagement en ehmmm.... o ja, pki infrastructuur
Ik gok een databusquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat voor bus? Een klein busje of een grote bus?
3 januari 2011quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Met voorkeur voor nacht- en weekenddienst
[..]
Check, check, check, check, uncheck, check, check, uncheck, uncheck, uncheck, check, uncheck. Met de aantekening dat de unchecks best te leren zijn.
Wanneer kan ik beginnen?
Google is my friend, hoop ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij kunt de verizon keyring wel uitbreiden
zo' n bestelbusje met 8 stoelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat voor bus? Een klein busje of een grote bus?
ookquote:
Ik wil de avonddienst wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Met voorkeur voor nacht- en weekenddienst
[..]
Check, check, check, check, uncheck, check, check, uncheck, uncheck, uncheck, check, uncheck. Met de aantekening dat de unchecks best te leren zijn.
Wanneer kan ik beginnen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo' n bestelbusje met 8 stoelen
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google is my friend, hoop ik
En anders ga ik wel zitten en mooi zijn en koffie halen ofzo![]()
Hai!quote:
Lovelyquote:
quote:
en een opa voor de kinderenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Wok, heb je niet gewoon een pa nodig?![]()
Wel delen he, anders wordt het niks met die utibreiding van de keyringquote:
Personal assistent lieverdquote:
Ja eigenlijk wel heel erg goedquote:
Hoi...quote:
Ik kan wel een grijze pruik opzettenquote:
Mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel heel erg goed
Beetje moe maar het gaat allemaal wel lekker
Hoe is het met jou?
Ik wou je gister nog smsenmaar vergeten
[..]
Hoi...
p.a.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Personal assistent lieverd![]()
Maar op je kinderen passen wil ik ook wel
Spelletjes doen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan wel een grijze pruik opzetten.
omdat ik je steeds net mis loopquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hier alles okee
Hoezo wilde je me smsenWel lief
wees dan maar blij dat hij je niet voor 3 maanden werk in 1 keer verteldquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
volkomen suf geluld door m'n adhd baas
maar ik weet wel wat ik de komende 3 dagen moet doen
Barquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
oh dat doet ie wel.. alleen vertel ik em dan dat ik eerst de 2 dagen werk ga doen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wees dan maar blij dat hij je niet voor 3 maanden werk in 1 keer verteld
welk overhemd ie moest kiezen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Bar![]()
vraarie wilde je wat laten zien, geloof ik...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en naar de volgende vergadering rijden
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zeau, 2 mooie overhemden gekocht
Liefquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik je steeds net mis loopen ik wilde weten hoe het met je gaat enzo
![]()
Hey Barquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
heey vraarie looking goodquote:
had ik ook laatst en ik kreeg niks terugquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
En er gaat iets niet goed met die DM's, ik kreeg 20.000 dezelfde![]()
Zit DaMart je te stalkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
En er gaat iets niet goed met die DM's, ik kreeg 20.000 dezelfde![]()
Hihiquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaloers kreng dat je der bent
[..]
ik vind overhemden
Ja, dat had ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heey vraarie looking good
[..]
had ik ook laatst en ik kreeg niks terug
Nee, hoezo?quote:
Oepsquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef RealZeus het volgende:
Ik kom er net achter dat ik geen onbreekbare kerstballen heb.
plastic ballenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef RealZeus het volgende:
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaloers kreng dat je der bent
[..]
ik vind overhemden
Doeg meisjequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
plastic ballenhihihi
Prut, ik moet weg..doeiii
Ik heb geen plastic ballenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
plastic ballenhihihi
inpak ze wokquote:
sterktequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en naar de volgende vergadering rijden
oepsquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef RealZeus het volgende:
laters lovelyquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
plastic ballenhihihi
Wees blij dat je er geen tapijt hebt liggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
fijn dat ik in de club een tegelvloer heb![]()
alleen jammer dat de club zo groot is als je moet dweilen
iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dat je er geen tapijt hebt liggen.
Deal. Maar eerst even eten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Precies hetzelfde
Samen vervelen?
Ga anders foto's maken van die fik: Grote brand bij chemiebedrijf Moerdijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Precies hetzelfde
Samen vervelen?
Luierik!quote:
Is te ver.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga anders foto's maken van die fik: Grote brand bij chemiebedrijf Moerdijk
Je zou ook effe wat prei kunnen halen bij de plaatselijke c1000quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat er geen werk is
Heb je dan geen OV-kaart ofzo?quote:
Jij bent lekker, ga ik een beetje prei dat al schoongemaakt is nog eens onder handen nemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zou ook effe wat prei kunnen halen bij de plaatselijke c1000
trevquote:
Like, wtf?quote:
Bis Later en have funquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
Dag allemaaltijd om op kraambezoek te gaan
bezoek ze MDquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
Dag allemaaltijd om op kraambezoek te gaan
zou lullig zijn als het een hele doos wasquote:
Suikerbeebquote:
suikertjequote:
ajaxquote:
bossiequote:
lovelyquote:
Hallo mopquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo mop![]()
Heel snel. Al is dat ook afhankelijk van wat je gedaan hebt...
Dat is natuurlijk niet verkeerd, zo af en toequote:
quote:
vraariequote:
Nee Koen halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
waren de winkels dicht
Even Koen halen van de PSZquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo mop![]()
Heel snel. Al is dat ook afhankelijk van wat je gedaan hebt...
Dan kan dat veel sneller hoorquote:
mja mits mogelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet verkeerd, zo af en toe...
Dan heb je dat best snel gedaan. Maar bij jullie ligt natuurlijk al geen ijs meer he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
vraarie![]()
![]()
[..]
Nee Koen halen![]()
[..]
Even Koen halen van de PSZ
Nog snellerquote:[..]
Dan kan dat veel sneller hoor![]()
![]()
ik vind een half uur niet echt 'een vluggertje'quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je dat best snel gedaan. Maar bij jullie ligt natuurlijk al geen ijs meer he?
[..]
Nog sneller![]()
?
Maar echt lang is het ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind een half uur niet echt 'een vluggertje'
das minstens uitgebreidquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True, true... Een vluggertje kan al met een paar minuten inddquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
truequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
True, true... Een vluggertje kan al met een paar minuten indd...
Maar het kan ook gerust veel langer als een half uur...
ja ja, ik zag ze net!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Barretje heb je mijn overhemden nou gezien?
Volgende week stage voor een jaar lang.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja ja, ik zag ze net!
mooi hoor!
en netjes ook!
waarvoor heb je ze nodig??
Schattigquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgende week stage voor een jaar lang.
Mede dankzij jou hoor![]()
de wiener melangequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
Wat voor "koffie"- poeder zal ik pakken Een Latte een wiener Melange en Cappuccino vanille of een Cafe Caramel..?
Defenitely Lattequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
Wat voor "koffie"- poeder zal ik pakken Een Latte een wiener Melange en Cappuccino vanille of een Cafe Caramel..?
Café Caramelquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel voor de cappucino die is nog niet genoemd
Ja, nou issie weer terug bij af...quote:
Viel Spaßquote:
wat voor stage?? en heb je maar 2 overhemden voor de hele week??quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgende week stage voor een jaar lang.
Mede dankzij jou hoor![]()
ohja voor een hele week mag je er nog wel 1 of 2 bijnemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat voor stage?? en heb je maar 2 overhemden voor de hele week??
Zo druk op je werk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, vandaag wordt niet een goede fok-op-het-werk-dag
Meestal kijk ik op het werk wel even op FOK!, maar er lagen zowaar vanmorgen twee stapeltjes facturen voor me klaar, waardoor ik na de post lekker kon inboekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Maar wel lief dat je dat nog even komt postenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Maar wel lief dat je dat nog even komt posten
Nou.... Dat lijkt me een goed ideequote:
Wanneer dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou.... Dat lijkt me een goed idee![]()
...
Bijna klaar voor vandaag dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
![]()
![]()
ik heb nu wel tijd, en nog 20 minuten werk te gaan
Ja, en de portemonnee van meneer taart is gevondenquote:
en doet de auto het ook al weer?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en de portemonnee van meneer taart is gevonden
Nu de auto nog gefixt en alles is weer okeequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vanavondquote:
ja, voor 177 euro mochten we hem weer meenemenquote:
Er viel nog wel een doos van de bank af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou lullig zijn als het een hele doos was
dat is wel minder, ik wil snel 4000 euro hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, voor 177 euro mochten we hem weer meenemen
En dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is wel minder, ik wil snel 4000 euro hebben
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja ?quote:
ik hoopte eigenlijk dat er gewoon iemand tegen de auto was aangereden (zonder mannen in onze auto dan he), dan was de bumper ook mooi gemaakt geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is wel minder, ik wil snel 4000 euro hebben
Wat heb je op het oog?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik een auto kopen![]()
die ook naar mijn zin is
Nette wagenquote:
toen was dat model er nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dit model heb ik al van klein af mooi gevonden
dacht ik ookquote:
Dan vanaf het moment dat ze gemaakt wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toen was dat model er nog niet![]()
Hey TFMquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Zing een liedje voor me KSC, ook al is het in het Frans
dat is 11 jaar terug... ;') toen was jij niet zo kleinquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
dacht ik ook
[..]
Dan vanaf het moment dat ze gemaakt worden
ehhmm,quote:
nou, hoe weet jij dat zo precies, oké ik was toen geen uk meer dat kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is 11 jaar terug... ;') toen was jij niet zo klein
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Zing een liedje voor me KSC, ook al is het in het Frans
Moet je bij je school zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehhmm,
vervroegde zomervakantie?
aahhh cheilquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zingt heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes mee: 'Au revoir, adieu cherie, ik gaon noow nao hoês. Veur genne Franc blièf ik in Periès, want Venlo is mièn thoês. Ik bin zeker gear beej dich en auk bliej det ik heej bin geweas. Maar veur altièd blièf ik einen echte Venlonear....'
:f@
bedanktquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zingt heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes mee: 'Au revoir, adieu cherie, ik gaon noow nao hoês. Veur genne Franc blièf ik in Periès, want Venlo is mièn thoês. Ik bin zeker gear beej dich en auk bliej det ik heej bin geweas. Maar veur altièd blièf ik einen echte Venlonear....'![]()
![]()
![]()
Kippenvel...
Laterquote:
welnee johquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
iemand al last van die gifwolken ??
Nope, geen last vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
Nuu allll?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, geen last van
Maar eten is hier klaar [ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik was al een tijdje afwezig in dit topic, maar ga nu helemaal weg. Lekker uit eten met collega's
Geniet ervanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik was al een tijdje afwezig in dit topic, maar ga nu helemaal weg. Lekker uit eten met collega's
hoe werkt dat, sushi rollen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga denk ik vanavond zelf sushi rollen![]()
Hoe is het hier?
Nee maar ik woon ook niet in de buurt van Moerdijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
veel plezier en eetsmakelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Bos81 het volgende:
sushi = vis en mijn buik vind vis niet tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Nou gewoon, rijst koken, vullen en oprollen op een matjequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe werkt dat, sushi rollen?
Niet per se, maar in mijn sushi zit tonijn uit blik en crab sticks (lekker betaalbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veel plezier en eetsmakelijk![]()
[..]
sushi = vis en mijn buik vind vis niet tofben ik achter gekomen
Dat heb ik met melk daar krijg ik spontaan darmkrampen van. Van yoghurt en andere melkproducten heb ik geen last maar van melk wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veel plezier en eetsmakelijk![]()
[..]
sushi = vis en mijn buik vind vis niet tofben ik achter gekomen
Komt ze nu meequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
koewl!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, rijst koken, vullen en oprollen op een matjeOefening baart kunst
ohh! wat een goed idee!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, rijst koken, vullen en oprollen op een matjeOefening baart kunst
goed.. dat wordt dit jaar nog een sushi meetquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koewl!
maar, is dat matje dan met vis ofzo?
want ik dacht altijd dat sushi vis was, in een taart achtig vormpje
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koewl!
Je kunt alsnog komenquote:
Het is een rondje en je rolt het op een bamboematje. Ik maak alleen gewone rollen, dan leg je het norivel op het matje, daarop rijst en wat vulling en dan oprollen en snijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koewl!
Ga dan naar de toko als je die in de buurt hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh! wat een goed idee!
*gaat zo langs de AH *
ik ben sinds kort helemaal weg van sushi..
of.. misschien toch maar heel lui bestellen...
*denk denk*
Joahquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goed.. dat wordt dit jaar nog een sushi meet
Ook lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eten maken
oerhollandse wortels doperwten en piepers
ohh.. den haag moet wel te doen zijn..quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt alsnog komen
[..]
Het is een rondje en je rolt het op een bamboematje. Ik maak alleen gewone rollen, dan leg je het norivel op het matje, daarop rijst en wat vulling en dan oprollen en snijden
[..]
Ga dan naar de toko als je die in de buurt hebtIs echt 20 keer zo goedkoop
En vaak betere kwaliteit, in ieder geval de rijst wel
En ze hebben daar vaak ingelegde gember
En de kikoman sojasaus is daar ook veel goedkoper. Anders moet je maar eens in Zwolle komen shoppen of gaan we samen een keer naar Den Haag naar Chinatown
ik ben gewoon dom, en ik eet geen vis, accepteer me nou maar zoals ik benquote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. den haag moet wel te doen zijn..
(ik heb in chinatown gewoond)
en sushi genoeg hier.. maar wil het halen en thuis opeten..
en ben te lui om het te maken
eens even het i"net afstruinen..
sushi na yoga!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:20 schreef Muck het volgende:
Zo, internet, telefoon en tv zijn geregeld
Goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:20 schreef Muck het volgende:
Zo, internet, telefoon en tv zijn geregeld
Was vandaag en gisteren vrij, zo maar eens bellen of er morgen werk is, want er is namelijk bijna niks te doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:28 schreef Panda72 het volgende:
Wat ben je de laatste tijd vroeg thuis Trev. Lekker voor je.
Heerlijk hoor vrij. Jammer dat er bijna niks te doen is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was vandaag en gisteren vrij, zo maar eens bellen of er morgen werk is, want er is namelijk bijna niks te doen
Nu is er wel wat werk voor ons maar dan op locatie en ik heb nu morgen ook nog vrij en hoef pas vrijdag mee. Het hoe en wat hoor ik morgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor vrij. Jammer dat er bijna niks te doen is.
een deels uitziekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef Panda72 het volgende:
Nou lekker genieten van je vrije dagen. Voor je het weet ben je weer aan het buffelen
Klinkt wel interessantquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Joepie!
Verslag over de Hitler-Jügend maken!
Het word hier vergeleken met scouting van nu...
Dank jequote:
Goh, wat een stom en gek spelquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, die gaan gewoon zeer doen terwijl je speelt
Dat wordt altijd al gemaakt als vergelijkingquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Joepie!
Verslag over de Hitler-Jügend maken!
Het word hier vergeleken met scouting van nu...
aber wieso?quote:
Sushi denk ikquote:
Moet je maar zoeken, is vast genoeg info over te vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
aber wieso?
want ik moet ook een vergelijkingsschema maken, of te wel, scouters leren knoopjes leggen, en hitler jugend leren joden te haten.
maar ik wet niks
MAAR ER IS NATUURLIJK:
www.wikipedia.org.
Oh, bah.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sushi denk ikGa zo maar eens rollen enzo
[..]
Moet je maar zoeken, is vast genoeg info over te vindenOh en zie mijn toevoeging
die zouden we ook gaan kijken, maar aangezien meer dan de helft van m'n klas is blijven zitten en 'm zodoende al heeft gezien, gingen we een saaie zwart-wit documentaire kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wordt altijd al gemaakt als vergelijkingIk ken je The Wave (Die Welle) ook wel aanraden, leuk experiment op een school, is een film
Hihihi, ik ben dol op sushiquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, bah.
Maar sushi van marijke wil ik wel proberen
Hai meis, alles goed?quote:
Zalmquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik ben dol op sushiGa vandaag ook voor het eerst Nigiri's maken, bedacht me dat ik nog zalmfilet in de vriezer heb
Jum
Als ik zin heb zal ik wat kiekjes schietenquote:
Amai, ge zijt zelf ne doerakske.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik zin heb zal ik wat kiekjes schietenIk ben benieuwd
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik zin heb zal ik wat kiekjes schietenIk ben benieuwd
Benieuwd of ga je kiekjes schieten?quote:
Nouhouquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Benieuwd of ga je kiekjes schieten?![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en ik heb ook nog zeewier salade
Soms mislukt het gruwelijk, dus ligt er even aan hoe het eruit zietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |