Goh, wat een stom en gek spelquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, die gaan gewoon zeer doen terwijl je speelt
Dat wordt altijd al gemaakt als vergelijkingquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Joepie!
Verslag over de Hitler-Jügend maken!
Het word hier vergeleken met scouting van nu...
aber wieso?quote:
Sushi denk ikquote:
Moet je maar zoeken, is vast genoeg info over te vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
aber wieso?
want ik moet ook een vergelijkingsschema maken, of te wel, scouters leren knoopjes leggen, en hitler jugend leren joden te haten.
maar ik wet niks
MAAR ER IS NATUURLIJK:
www.wikipedia.org.
Oh, bah.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sushi denk ikGa zo maar eens rollen enzo
[..]
Moet je maar zoeken, is vast genoeg info over te vindenOh en zie mijn toevoeging
die zouden we ook gaan kijken, maar aangezien meer dan de helft van m'n klas is blijven zitten en 'm zodoende al heeft gezien, gingen we een saaie zwart-wit documentaire kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wordt altijd al gemaakt als vergelijkingIk ken je The Wave (Die Welle) ook wel aanraden, leuk experiment op een school, is een film
Hihihi, ik ben dol op sushiquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, bah.
Maar sushi van marijke wil ik wel proberen
Hai meis, alles goed?quote:
Zalmquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik ben dol op sushiGa vandaag ook voor het eerst Nigiri's maken, bedacht me dat ik nog zalmfilet in de vriezer heb
Jum
Als ik zin heb zal ik wat kiekjes schietenquote:
Amai, ge zijt zelf ne doerakske.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik zin heb zal ik wat kiekjes schietenIk ben benieuwd
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik zin heb zal ik wat kiekjes schietenIk ben benieuwd
Benieuwd of ga je kiekjes schieten?quote:
Nouhouquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Benieuwd of ga je kiekjes schieten?![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en ik heb ook nog zeewier salade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |