quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koewl!
maar, is dat matje dan met vis ofzo?
want ik dacht altijd dat sushi vis was, in een taart achtig vormpje
Je kunt alsnog komenquote:
Het is een rondje en je rolt het op een bamboematje. Ik maak alleen gewone rollen, dan leg je het norivel op het matje, daarop rijst en wat vulling en dan oprollen en snijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koewl!
maar, is dat matje dan met vis ofzo?
want ik dacht altijd dat sushi vis was, in een taart achtig vormpje
Ga dan naar de toko als je die in de buurt hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh! wat een goed idee!
*gaat zo langs de AH *
ik ben sinds kort helemaal weg van sushi..
of.. misschien toch maar heel lui bestellen...
*denk denk*
Joahquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goed.. dat wordt dit jaar nog een sushi meet
Ook lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eten maken
oerhollandse wortels doperwten en piepers
ohh.. den haag moet wel te doen zijn..quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt alsnog komen
[..]
Het is een rondje en je rolt het op een bamboematje. Ik maak alleen gewone rollen, dan leg je het norivel op het matje, daarop rijst en wat vulling en dan oprollen en snijden
[..]
Ga dan naar de toko als je die in de buurt hebtIs echt 20 keer zo goedkoop
En vaak betere kwaliteit, in ieder geval de rijst wel
En ze hebben daar vaak ingelegde gember
En de kikoman sojasaus is daar ook veel goedkoper. Anders moet je maar eens in Zwolle komen shoppen of gaan we samen een keer naar Den Haag naar Chinatown
ik ben gewoon dom, en ik eet geen vis, accepteer me nou maar zoals ik benquote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. den haag moet wel te doen zijn..
(ik heb in chinatown gewoond)
en sushi genoeg hier.. maar wil het halen en thuis opeten..
en ben te lui om het te maken
eens even het i"net afstruinen..
sushi na yoga!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:20 schreef Muck het volgende:
Zo, internet, telefoon en tv zijn geregeld
Goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:20 schreef Muck het volgende:
Zo, internet, telefoon en tv zijn geregeld
Was vandaag en gisteren vrij, zo maar eens bellen of er morgen werk is, want er is namelijk bijna niks te doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:28 schreef Panda72 het volgende:
Wat ben je de laatste tijd vroeg thuis Trev. Lekker voor je.
Heerlijk hoor vrij. Jammer dat er bijna niks te doen is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was vandaag en gisteren vrij, zo maar eens bellen of er morgen werk is, want er is namelijk bijna niks te doen
Nu is er wel wat werk voor ons maar dan op locatie en ik heb nu morgen ook nog vrij en hoef pas vrijdag mee. Het hoe en wat hoor ik morgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor vrij. Jammer dat er bijna niks te doen is.
een deels uitziekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef Panda72 het volgende:
Nou lekker genieten van je vrije dagen. Voor je het weet ben je weer aan het buffelen
Klinkt wel interessantquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Joepie!
Verslag over de Hitler-Jügend maken!
Het word hier vergeleken met scouting van nu...
Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |