Moet je bij je school zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehhmm,
vervroegde zomervakantie?
aahhh cheilquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zingt heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes mee: 'Au revoir, adieu cherie, ik gaon noow nao hoês. Veur genne Franc blièf ik in Periès, want Venlo is mièn thoês. Ik bin zeker gear beej dich en auk bliej det ik heej bin geweas. Maar veur altièd blièf ik einen echte Venlonear....'
:f@
bedanktquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zingt heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes mee: 'Au revoir, adieu cherie, ik gaon noow nao hoês. Veur genne Franc blièf ik in Periès, want Venlo is mièn thoês. Ik bin zeker gear beej dich en auk bliej det ik heej bin geweas. Maar veur altièd blièf ik einen echte Venlonear....'![]()
![]()
![]()
Kippenvel...
Laterquote:
welnee johquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
iemand al last van die gifwolken ??
Nope, geen last vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
Nuu allll?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, geen last van
Maar eten is hier klaar [ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik was al een tijdje afwezig in dit topic, maar ga nu helemaal weg. Lekker uit eten met collega's
Geniet ervanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik was al een tijdje afwezig in dit topic, maar ga nu helemaal weg. Lekker uit eten met collega's
hoe werkt dat, sushi rollen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga denk ik vanavond zelf sushi rollen![]()
Hoe is het hier?
Nee maar ik woon ook niet in de buurt van Moerdijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
veel plezier en eetsmakelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Bos81 het volgende:
sushi = vis en mijn buik vind vis niet tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Nou gewoon, rijst koken, vullen en oprollen op een matjequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe werkt dat, sushi rollen?
Niet per se, maar in mijn sushi zit tonijn uit blik en crab sticks (lekker betaalbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veel plezier en eetsmakelijk![]()
[..]
sushi = vis en mijn buik vind vis niet tofben ik achter gekomen
Dat heb ik met melk daar krijg ik spontaan darmkrampen van. Van yoghurt en andere melkproducten heb ik geen last maar van melk wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veel plezier en eetsmakelijk![]()
[..]
sushi = vis en mijn buik vind vis niet tofben ik achter gekomen
Komt ze nu meequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
koewl!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, rijst koken, vullen en oprollen op een matjeOefening baart kunst
ohh! wat een goed idee!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, rijst koken, vullen en oprollen op een matjeOefening baart kunst
goed.. dat wordt dit jaar nog een sushi meetquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koewl!
maar, is dat matje dan met vis ofzo?
want ik dacht altijd dat sushi vis was, in een taart achtig vormpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |