lovelyquote:
Hallo mopquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo mop![]()
Heel snel. Al is dat ook afhankelijk van wat je gedaan hebt...
Dat is natuurlijk niet verkeerd, zo af en toequote:
quote:
vraariequote:
Nee Koen halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
waren de winkels dicht
Even Koen halen van de PSZquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo mop![]()
Heel snel. Al is dat ook afhankelijk van wat je gedaan hebt...
Dan kan dat veel sneller hoorquote:
mja mits mogelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet verkeerd, zo af en toe...
Dan heb je dat best snel gedaan. Maar bij jullie ligt natuurlijk al geen ijs meer he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
vraarie![]()
![]()
[..]
Nee Koen halen![]()
[..]
Even Koen halen van de PSZ
Nog snellerquote:[..]
Dan kan dat veel sneller hoor![]()
![]()
ik vind een half uur niet echt 'een vluggertje'quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je dat best snel gedaan. Maar bij jullie ligt natuurlijk al geen ijs meer he?
[..]
Nog sneller![]()
?
Maar echt lang is het ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind een half uur niet echt 'een vluggertje'
das minstens uitgebreidquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True, true... Een vluggertje kan al met een paar minuten inddquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
truequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
True, true... Een vluggertje kan al met een paar minuten indd...
Maar het kan ook gerust veel langer als een half uur...
ja ja, ik zag ze net!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Barretje heb je mijn overhemden nou gezien?
Volgende week stage voor een jaar lang.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja ja, ik zag ze net!
mooi hoor!
en netjes ook!
waarvoor heb je ze nodig??
Schattigquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgende week stage voor een jaar lang.
Mede dankzij jou hoor![]()
de wiener melangequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
Wat voor "koffie"- poeder zal ik pakken Een Latte een wiener Melange en Cappuccino vanille of een Cafe Caramel..?
Defenitely Lattequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
Wat voor "koffie"- poeder zal ik pakken Een Latte een wiener Melange en Cappuccino vanille of een Cafe Caramel..?
Café Caramelquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel voor de cappucino die is nog niet genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |