Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zij weet hoe a-muzikaal ik ben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb jij MPG horen zingen of ga jij ook uit de maat?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het maakt niet uit of je kunt zingen, gewoon doen![]()
W-w-w-weet je dat z-zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het maakt niet uit of je kunt zingen, gewoon doen![]()
quote:
Ja, ik kende haar al.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, hoe was het? Klikte het?
dat gebeurde bij Ll ook nietquote:
Jaquote:
Beroepsdeformatie zekerquote:
Ja! Want zingen isquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
W-w-w-weet je dat z-zeker?
Ik sta niet in voor klachten over pijn aan de oren hoor...
Ben je alleen voor je liefdesverdriet naar de psych geweest?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kende haar al.
Maar ik ben toch bang dat ik iets te veel hoop uit dingen haalde dan goed voor me is. De psychologe was op grond van mijn verhaal vrij duidelijk:"Leg je er nou maar bij neer."
Liefde
Daar komt nu verandering inquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef DaMart het volgende:
Ik zing alleen als niemand het kan horen.
Ja lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar komt nu verandering in![]()
Kopje thee?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Beroepsdeformatie zeker![]()
[..]
Ja! Want zingen is![]()
![]()
Mag ik dan een kopje koffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kopje thee?
Hoezo? 2 streepjes?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gebeurde bij Ll ook niet
Thee: lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kopje thee?
Jij altijdquote:
Mag ik erbij komen liggen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij altijd![]()
Mag ik dan gewoon weer slapen?![]()
Thee met honing is je keel goed gesmeerd voor het zingenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thee: lekker.
Verandering: in het belang van mijn keel en jullie oren: doe maar niet.
Ja, gezelligquote:
Als het maar geen Harry Potter isquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, gezelligZullen we dan een filmpje kijken?
Nee, iets leuksquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als het maar geen Harry Potter is
* DaMart zingt....quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thee met honing is je keel goed gesmeerd voor het zingen
Doeg Trevjequote:
Dat kan heul nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zingt....
* DaMart belt glaszetter voor nieuwe ruiten.
Nou ja, daar ging het nu wel over, maar dat het zo lang duurt en zoveel impact heeft heeft weer te maken met het feit dat ik alles wil sturen. Ik wil het allemaal in de hand hebben en kan er slecht tegen als me dat niet lukt. En dat blijkt op dit soort momenten weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je alleen voor je liefdesverdriet naar de psych geweest?Of heb je het over meer gehad?
Okequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, iets leuksDispicable me?
En waarom zou dat niet kunnen? De Mythbusters hebben die mogelijkheid al eens bevestigd hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kan heul nietDus jokkebrok, gewoon door zingen
![]()
Liefquote:
Altijd! Mag ik er na de koffie dan bij komen liggenquote:Mag ik dan gewoon weer slapen?![]()
Maar dan moet je wel een bepaalde toon zingen en dus vast kunnen houden, dus als je niet toonvast bent gaat het je niet lukken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen? De Mythbusters hebben die mogelijkheid al eens bevestigd hoor.
Ik vind zingen ook wel leuk, kan het alleen totaal niet, dus ga het niet echt in het openbaar/karaokebar doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind zingen echt heerlijk. Zet mij op het podium en je ziet me helemaal opbloeien.
dat weet ze dus nog nietquote:
Ja, precies, want het lijkt me dat dat niet het hoofdprobleem is inderdaad... En goed dat je gegaan bent trouwens!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, daar ging het nu wel over, maar dat het zo lang duurt en zoveel impact heeft heeft weer te maken met het feit dat ik alles wil sturen. Ik wil het allemaal in de hand hebben en kan er slecht tegen als me dat niet lukt. En dat blijkt op dit soort momenten weer.
Ja nou omdat je dat niet kuntquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen? De Mythbusters hebben die mogelijkheid al eens bevestigd hoor.
Nog steeds niet?quote:
Ze moest vandaag naar de dokter...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds niet?Heeft ze geen testje gekocht?
ze ging naar de huisarts zei zequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds niet?Heeft ze geen testje gekocht?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
zo, dat was een vergadering die hoop geeft voor de toekomst![]()
we zijn nu al onderbezet en dan doen we het werk even maal 2 en ipv 4 komt er 1 mannetje bij.
en die loopt ook nog 50 in de ziektewet vanwege zijn rug.
![]()
wacht eens
fles komt hier werken
Ik kan het wel en op de één of andere manier verwachten mensen dat nooit. Dus als ik het doe krijg ik hele enthousiaste reacties. Op de bruiloft van mijn nichtje heb ik ook gezongen met de aanwezige band. De band vond het tof en van de bruiloftsgasten hoorde ik verhalen over kippevel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind zingen ook wel leuk, kan het alleen totaal niet, dus ga het niet echt in het openbaar/karaokebar doen.
quote:
Maar een testje kopen is toch veel sneller?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze ging naar de huisarts zei ze
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
zo, dat was een vergadering die hoop geeft voor de toekomst![]()
we zijn nu al onderbezet en dan doen we het werk even maal 2 en ipv 4 komt er 1 mannetje bij.
en die loopt ook nog 50 in de ziektewet vanwege zijn rug.
![]()
wacht eens
fles komt hier werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |