Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
mja nou ja makkelijk niet op alle gebieden hoorquote:
Stomme reden, bij mijn laatste stage was dat ook en daar stond ook gewoon een radio aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
het is hier een open ruimte, de hele etage, dus vandaar dat er geen radio's zijn
TT is best goed hoorquote:
donequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Doet iemand even de wiki voor me?kat van de buren jaagt mijn katten op
ik zit hier net 3 dagen dus ik doe nog maar even netjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stomme reden, bij mijn laatste stage was dat ook en daar stond ook gewoon een radio aan
Wat uit mijn fobo lenen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Aha zo, kan ook, anders geen optie voor headset+internetradio?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit hier net 3 dagen dus ik doe nog maar even netjes
sonny even lenenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Ja, sorry, ik ving iets op over rammelen...quote:
toekquote:
jij wil een kind van mij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ving iets op over rammelen...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat uit mijn fobo lenen?
[..]
Aha zo, kan ook, anders geen optie voor headset+internetradio?
Dus mogelijkheden genoeg zo te lezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb mijn mp3 speler bij me, en kan de koptelefoon in de laptop prikken om internet radio te luisteren
Hey Pienquote:
Vakantiequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus mogelijkheden genoeg zo te lezen
[..]
Hey Pien![]()
en dan?
pienquote:
Ik heb nu een korte, gewoon een paar dagen geen werk, ik denk dat ik wacht tot eind feb/begin maart met mijn vakantiequote:
Bis Later LLquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga boodschappies doentot later lieverdjes
laters lovelyquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, nou, ho, ehm, eerst dat gesprek maar eens he...quote:
sonny zijn broertje bedoel jequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef Ladylike het volgende:
Whehe mijn "kleine" poes verjaagt de dikkerd van de buren
Yepquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sonny zijn broertje bedoel je
Die kan je heel dubbel opvattenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef Ladylike het volgende:
Whehe mijn "kleine" poes verjaagt de dikkerd van de buren
enferquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:30 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Kooolere ik slaap echt bizar lang nu ik ziek ben. Makkelijk 10 uur per nacht![]()
Morge Enfequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:30 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Kooolere ik slaap echt bizar lang nu ik ziek ben. Makkelijk 10 uur per nacht![]()
dan heb je het nodigquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:30 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
dat kan jaquote:
als hij net zo wordt als sonnyquote:
Wat is daar dan mis mee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij net zo wordt als sonny
quote:
Gfquote:
Moggeh!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Enfe![]()
Ik ken het, heb er ook last van
Yeah, I figuredquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb je het nodig
[..]
dat kan ja
is.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij net zo wordt als sonny
die jaagt alle katten hier uit de buurt wegquote:
Ik ben ook wel blij dat er gewoon geen werk is, anders had ik mijn baas wel opgebeld maar aan de andere kant vind ik het wel klote dat ik ziekig benquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gf
[..]
Moggeh!
Last van? Oh ik vind het heeeerlijkNu kan het tenminste nog XD En ik hoef niet eens vroeg op, vrijdag de nacht in
daarom is hij zo'n knuffelkontquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is.....
hij is groter en breder
sonny was het kleine zwakke element in het nestje he
Dat red ik wel zonder katquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die jaagt alle katten hier uit de buurt weg
Dat is zn broer ook, het hele nest bestond uit knuffelkonten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom is hij zo'n knuffelkont
Fleshjequote:
Tuurlijk, is altijd klote. Je zit liever gewoon 'vrij' thuis, niet ziekquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blij dat er gewoon geen werk is, anders had ik mijn baas wel opgebeld maar aan de andere kant vind ik het wel klote dat ik ziekig ben
Wokje ;Wquote:
Smakelijkquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is zn broer ook, het hele nest bestond uit knuffelkonten.
Sonny is niet zo speciaal hoor
De liefste hebben wij trouwens gehouden, de "wildste" zijn vertrokken
smakelijk kerelquote:
Het wordt daar steeds vroegerquote:
Yup en nu 's avonds ook moe en niet lui zoals anders, ik hoop dat ik mij vanavond nog een beetje goed voel want heb op zich wel zin in bowlenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
FleshjeTijd niet gesproken! Hoe is het?
[..]
Tuurlijk, is altijd klote. Je zit liever gewoon 'vrij' thuis, niet ziek![]()
![]()
[..]
Wokje ;W
neequote:
echt welquote:
Dat is wel jammer, je planning weer door de warquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
Met een PI tussendoor ga ik het dus niet redden...geen zin om te haasten. Ik ga straks wel boodschappen doen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, ho, ehm, eerst dat gesprek maar eens he...
Dat heb je met kinderenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, je planning weer door de war
Dat weet jij beter als ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer
[..]
Dat heb je met kinderen![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
hij weet alleen niet dat hij een kat is
Haha precies ja XDquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het wordt daar steeds vroeger
[..]
Yup en nu 's avonds ook moe en niet lui zoals anders, ik hoop dat ik mij vanavond nog een beetje goed voel want heb op zich wel zin in bowlen
Hoe was je nacht meis? Rustiger dan gister?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
Met een PI tussendoor ga ik het dus niet redden...geen zin om te haasten. Ik ga straks wel boodschappen doen
daarom eet hij ook liever hondenbrokkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een kat is een vlees eter, geen vis eter
Dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha precies ja XD
Ik hoop het ook!![]()
Oh nou, wel goed hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
FleshjeTijd niet gesproken! Hoe is het?
thank god ja... alleen ging ik zelf te laat naar bedquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:42 schreef Enfermera het volgende:
Hoe was je nacht meis? Rustiger dan gister?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, wel goed hoorBlij dat de sneeuw weg is
en daar?
Oh haha XD Ja das niet zo handig he!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thank god ja... alleen ging ik zelf te laat naar bed
Was er niet uit te branden vanochtend.
Hoe is het met jou? Knap je alweer een beetje op?
Morge Muckquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Muck het volgende:
Antiekblauw is geen mooie kleur voor je haar
Morge Myrquote:
Niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Muck het volgende:
uh whut? Wat heb je gedaan ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Muck het volgende:
Oh dat is wel fijn dat je nog even kan uitrustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Enfermera het volgende:
Oh haha XD Ja das niet zo handig he!![]()
Nee dat kan ik me voorstellenTotaal geen energie natuurlijk.
Joah, gaat langzaam beter. Kan gelukkig nog lekker 2 dagen in bed vertoeven, hoef vrijdagavond laat pas weer te werken
De haarverf en de muurverf gewisseld, denk ik....quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De haarverf en de muurverf gewisseld, denk ik....
[..]
[..]
Hier ligt anders nog zeker 5 cm ijs op de straatquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, wel goed hoorBlij dat de sneeuw weg is
en daar?
Zekerquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh whut? Wat heb je gedaan ?
[..]
Oh dat is wel fijn dat je nog even kan uitrusten
Johquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Muck het volgende:
Je bent gewoon jaloers op het mooie kapselquote:
quote:
slaap ze wokquote:
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op het mooie kapsel
het zou jou niet staanquote:
Hoe laat ben je dan begonnen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de lunch moet wel midden in de dag vallen he
7:00 dus eigenlijk moet ik om 11:00 lunchenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe laat ben je dan begonnen?
en voor mij is het dan als nog nu dat je moet beginnen
Aha, normaal zou ik nu meneer zaagmans een klap voor zijn hasses gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
7:00 dus eigenlijk moet ik om 11:00 lunchen
In welke tijdzone zit jij dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de lunch moet wel midden in de dag vallen he
quote:
juistquote:
Ik heb je oplossingquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, ik werk, dus volg niet alles.
De KSC-meet in Essen bij de starbucksquote:
Weet ik veel, vraag maar Ll of Giertje, die weten er veel meer overquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
De KSC-meet in Essen bij de starbucks?
'niet werken'quote:
nee een meet van een ander forum, georganiseerd door mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
De KSC-meet in Essen bij de starbucks?
van dit forum ben ik nog maar bij een meeting geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik veel, vraag maar Ll of Giertje, die weten er veel meer over
Oow, die meet. Dat was niet FOK!....quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik veel, vraag maar Ll of Giertje, die weten er veel meer over
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee een meet van een ander forum, georganiseerd door mij
10quote:
en dan?quote:
eetuh!quote:
quote:
sta ik in de top 100quote:
van? over wat?quote:
quote:
Zeker niet...quote:
en dan mag je naar huisquote:
zelfs als mijn post aantal verdubbeld sta ik er nog niet inquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de top 500
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Kloptquote:
heb ik ook me best voor gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel een verschil van er in en als 100ste staan
Toen ik er in kwam was het nog onder de 30.000 dat je er in stondquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs als mijn post aantal verdubbeld sta ik er nog niet in![]()
ik heb dus toch een soort van leven of zoiets dergelijks wat er voor door zou kunnen gaan mogelijkerwijs enigszins
Eerst deed ik een beetje mijn best er niet voor, nu overkomt het mij gewoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik ook me best voor gedaan
moet je een massage hebbenquote:
Wat heeft dat nou met oud worden te makenquote:
echt me best doe ik er niet eens voorquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst deed ik een beetje mijn best er niet voor, nu overkomt het mij gewoon
Dan was je zeker tong al wel voorbijquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt me best doe ik er niet eens voor
Jij gaat me vandaag nog wel voorbijquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas maar op, ik sta bijna strak onder jou
ambtenaarquote:
* goldfinger1963 springt in zijn autoquote:
jou masseer ik nietquote:
Ik alleen als een leuke dame mij komt masserenquote:
Ligt er aan hoe druk vanmiddag en hoe ik mij vanavond voel, want als ik me een beetje goed voel dat ga ik lekker bowlenquote:
Veel plezier danquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe druk vanmiddag en hoe ik mij vanavond voel, want als ik me een beetje goed voel dat ga ik lekker blowen
ik wil ook alleen maar een beetje tegen Myr aan "bewegen"quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil ook alleen maar een beetje tegen Myr aan "bewegen"
ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil ook alleen maar een beetje tegen Myr aan "bewegen"
Hey Barretjequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
goede middag!
wat een TT!
ik vond onze meet helemaal niet mislukt hoor toek
dat was een minimeetquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
goede middag!
wat een TT!
ik vond onze meet helemaal niet mislukt hoor toek
Ik was de sierlatjes van de lambrisering aan het schilderen en zag iets op de grond liggen. Terwijl ik me bukte om het op te rapen, schiet er een plukje haar los uit mijn staart...quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh whut? Wat heb je gedaan ?
[..]
Oh dat is wel fijn dat je nog even kan uitrusten
waar gaat het dan wel over??quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
![]()
daar gaat het ook niet over
heb je er een foto van?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was de sierlatjes van de lambrisering aan het schilderen en zag iets op de grond liggen. Terwijl ik me bukte om het op te rapen, schiet er een plukje haar los uit mijn staart...
nuff said?
heb je je hoofd geverft?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was de sierlatjes van de lambrisering aan het schilderen en zag iets op de grond liggen. Terwijl ik me bukte om het op te rapen, schiet er een plukje haar los uit mijn staart...
nuff said?
Over een meet de Ll(Ladilike) al eens voor een ander forum had georganiseerd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar gaat het dan wel over??
en .. wie ovuleert er?/
meer erover wie dat niet meer doetquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar gaat het dan wel over??
en .. wie ovuleert er?/
op het moment niet.. daar heb ik geen test voor nodigquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer erover wie dat niet doet
zie mijn editquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op het moment niet.. daar heb ik geen test voor nodig
werk ze barretjequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
OK.. weer aan het werk.. ontcijferen wat ik nou PRECIES moet doen..
Werk ze, als je er achter komt wat je moet doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
OK.. weer aan het werk.. ontcijferen wat ik nou PRECIES moet doen..
Weet ikquote:
Waarom nou nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik
Maar nee, daar heb ik geen foto van
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook altijd met klussen hoorquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met klussen hoor
Hai Muckje
En goedemorgen lieve mensen
Wokje, hacker van mequote:
mwoa, hoofdpijn en een lange dag voor de boeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, hacker van me![]()
Alles goed?
Hey Marijkequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Muckje
Bluh... Succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, hoofdpijn en een lange dag voor de boeg.
en nu vergaderen
Hai Trevquote:
Net zo als je zegt, had beter gekund, hoop dat ik me vanavond zo ook voel en dan lekker gaan bowlen. Hoe is die daar dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai TrevVoel jij je al weer wat fitter?
Dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als je zegt, had beter gekund, hoop dat ik me vanavond zo ook voel en dan lekker gaan bowlen. Hoe is die daar dan?
Dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je
Mwah, ik voel me nog steeds niet optimaal![]()
Ik ben zo moe.... Dat is het voornamelijk. Qua griep is het ergste gelukkig al lang achter de rugquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je
Maar al wel weer beter dan je de afgelopen dagen gevoelt heb?
Liebchenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Muckje
Dat heb ik ook, dat moe zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zo moe.... Dat is het voornamelijk. Qua griep is het ergste gelukkig al lang achter de rug
Liebchenquote:
Ja, heb m'n stem weer helemaal terugquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dat moe zijndat is wel fijn dat je voor dat de griep bijna weg is
Hey Beertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Panda72 het volgende:
Zucht *zo jammer dat je collega's niet ongestraft mag vermoorden*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Panda72 het volgende:
Zucht *zo jammer dat je collega's niet ongestraft mag vermoorden*
Met mijn stem is niks mis, snotter te teveel en hoofdpijn wisselt in de loop van de dag nog wel eensquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heb m'n stem weer helemaal terugProef weer alles
Ik snotter alleen nog een klein beetje en de hoofdpijn is er nog
maar komt goed
applaus voor jezelfquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gebeld, nu ben ik trots.![]()
Maar nu moet ik ze mailen.
Fijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met mijn stem is niks mis, snotter te teveel en hoofdpijn wisselt in de loop van de dag nog wel eens, maar het gaat hier ook wel weer de goede kant op
Nou eerst liet mijn collega mijn vanochtend express zo schrikken dat een hele bak koffie over mijn pas uitgedraaide en ingebonden rapporten was gemorst. een uur werk naar de maan. En toen ik het opnieuw had uitgedraaid(maar gelukkig nog niet ingebonden) vond hij het lollig om de kopieen door de papierversnipperaar te halen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]He, panda
Wat is er aan de hand dan?
marijkequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHopen dat je snel weer helemaal fit bent
Al gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu is dat mailtje sturen toch een eitje
Ik ook, ben wel blij dat er nu een paar dagen geen werk is, nu benieuwt of er morgen wat te doen isquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHopen dat je snel weer helemaal fit bent
schup hem onder zijn klotenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou eerst liet mijn collega mijn vanochtend express zo schrikken dat een hele bak koffie over mijn pas uitgedraaide en ingebonden rapporten was gemorst. een uur werk naar de maan. En toen ik het opnieuw had uitgedraaid(maar gelukkig nog niet ingebonden) vond hij het lollig om de kopieen door de papierversnipperaar te halen.![]()
Toen ben ik heel heel erg boos geworden. Een geintje is leuk maar niet als het werk daaronder lijd. en nu is hij gepikeerd
Wat een eikel zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou eerst liet mijn collega mijn vanochtend express zo schrikken dat een hele bak koffie over mijn pas uitgedraaide en ingebonden rapporten was gemorst. een uur werk naar de maan. En toen ik het opnieuw had uitgedraaid(maar gelukkig nog niet ingebonden) vond hij het lollig om de kopieen door de papierversnipperaar te halen.![]()
Toen ben ik heel heel erg boos geworden. Een geintje is leuk maar niet als het werk daaronder lijd. en nu is hij gepikeerd
Nee geen fysiek geweld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schup hem onder zijn kloten
Oh, dat is inderdaad een beetje jammerquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lellebelquote:
dan zet stroom op zijn stoelquote:
Ja het is een lul.quote:
Hetzelfde terugdoen, kijken wat ie er dan van vindtquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hem dus gewoon ouderwets flink onder uit de zak gegeven
Ja en ik werd nog bozer toen hij zei dat ik niet zo hysterisch tegen hem moest schreeuwen. En dat ik geen gevoel voor humor heb.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad een beetje jammerEn vooral jammer dat ie niet snapt dat jij er boos van wordt, ik zou ook woedend zijn hoor
[..]
Ik denk dat ik het antwoord wel kan gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hetzelfde terugdoen, kijken wat ie er dan van vindt
ehm hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hem dus gewoon ouderwets flink onder uit de zak gegeven
wat voor werk doet hij daarquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en ik werd nog bozer toen hij zei dat ik niet zo hysterisch tegen hem moest schreeuwen. En dat ik geen gevoel voor humor heb.
boekhoudingquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor werk doet hij daar
Klapjostiquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en ik werd nog bozer toen hij zei dat ik niet zo hysterisch tegen hem moest schreeuwen. En dat ik geen gevoel voor humor heb.
Oh dat heb ik al gedaan. En toen was hij beledigd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon hem de huid helemaal vol schelden
op de pc?quote:
Pech voor hemquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik al gedaan. En toen was hij beledigd.
Hey PGRquote:
Dat ga ik nog wel een keer doen ik wacht gewoon tot hij er niet meer op verdacht is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klapjosti![]()
Kun je niet z'n lunch verpesten ofzo?
miniquote:
Zijn wij niet leuk dan?quote:
Joahquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de pc?
dan moet je de stekker eruit trekken als hij druk bezig is
Whehehehehequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat ga ik nog wel een keer doen ik wacht gewoon tot hij er niet meer op verdacht is.
Haiquote:
Jawel, maar de schat had me gister geholpen met overhemden uitzoeken.quote:
Kusje op je mwahquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Mwah en zie hierbovenHoe is het met jou dan mop?
Netjes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zeau, 2 mooie overhemden gekocht
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Kusje op je mwah.
Hier wel ok. Iets minder verkouden, maar wel moe
.
Tof hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
Excuus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
I can't liveeeee, withhh orrr withouttt yuuu, whoooo oooooooohoohooo
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
Kan er wel 1 aantrekken zondagquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Tof hoor![]()
Lekkere frisse kleurtjes en volgens mij passen die je echt goed
Niet echt handigquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Anders raakt meneer taart zijn portemonnee kwijt en rijdt hij daarna de auto even tegen een stoepje
schiet opquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Anders raakt meneer taart zijn portemonnee kwijt en rijdt hij daarna de auto even tegen een stoepje
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Joah, doenquote:
Welke?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gaat lekker daar zeker?
Valt het mee, iedereen nog heel neem ik aan?
[..]
Joah, doen![]()
Me gaat werkenquote:
De licht blauwequote:
Mooi zoquote:
Lekkerquote:
Okequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De licht blauwe![]()
[..]
Mooi zo
[..]
Lekker
Arme meneer taart hij heeft zijn dag niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, hij bleef verbazingwekkend vrolijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gaat lekker daar zeker?
Valt het mee, iedereen nog heel neem ik aan?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij bleef verbazingwekkend vrolijk![]()
Iedereen nog heel ja, en de wegenwacht is onderweg
hoe hoog was dat stoepje danquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij bleef verbazingwekkend vrolijk![]()
Iedereen nog heel ja, en de wegenwacht is onderweg
Nja, de band is kapot, kweet ook niet, maar rijden kan hij niet meer en blijkbaar gaat de reserveband ook niet genoeg helpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
mooi
En rijdt ie niet meer dan?Een stoepje klonk niet als wegenwacht
Oh oepsquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, de band is kapot, kweet ook niet, maar rijden kan hij niet meer en blijkbaar gaat de reserveband ook niet genoeg helpen
Hij kan gwn geen band vervangenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, de band is kapot, kweet ook niet, maar rijden kan hij niet meer en blijkbaar gaat de reserveband ook niet genoeg helpen
Nee, ik gok dat de reserveband te zacht is, want als je die niet oppompt gebeurd datquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij kan gwn geen band vervangen
Maar leuk is het inderdaad niet.
Ooow, maar dat is lang niet zo eng als bellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gebeld, nu ben ik trots.![]()
Maar nu moet ik ze mailen.
Je moet iets beter mpgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, maar dat is lang niet zo eng als bellen.
Toch?
OMG, wat een pechdagquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik MPG niet meerquote:
Waarom reageer je dan zo laat terwijl ze ook al geantwoord had dat de mail al weg isquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik MPG niet meer. Stelletje spamkonijnen hier
.
Omdat ik het tpoic bij die post opendequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo laat terwijl ze ook al geantwoord had dat de mail al weg is
wat gaan we doen dan?quote:
Jaaaaquote:
Help mijn maar met spruitjes schoonmakenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa.
Daar ben ik aan toe. Wat gaan we doen?
Sproitjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Help mijn maar met spruitjes schoonmaken
Ehm, zullen we dansen?quote:
Dat is toch niet gezellig trevquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Help mijn maar met spruitjes schoonmaken
In de rij zitten op het gemeentehuisquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa.
Daar ben ik aan toe. Wat gaan we doen?
Dat is niet gezellig.quote:
Joah, gaan we liedjes zingen daarquote:
Met zijn allen etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, zullen we dansen?Of of of of samen eten met z'n allen, ik kook wel
En dan spelletjes doen
[..]
Dat is toch niet gezellig trev
Spelletjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan spelletjes doen
[..]
Ik kan niet zingenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, gaan we liedjes zingen daar
Maar als we allemaal zingen dan hoor je dat nietquote:
iedereen kan zingen..quote:
Nope, hamburgersquote:
Met meerdere welquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan spelletjes doen
[..]
Als ik ga zingen rent iedereen jankend wegquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
iedereen kan zingen..![]()
alleen het is niet bij iedereen even zuiver...
dus je kan wel zingen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik ga zingen rent iedereen jankend weg...
W-w-w-weet je dat z-zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar als we allemaal zingen dan hoor je dat niet
Nou, hoe was het? Klikte het?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:03 schreef RealZeus het volgende:
Pfff.Net naar de psychologe geweest.
en? gespleten persoonlijkheid? grootheidswaanzin?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:03 schreef RealZeus het volgende:
Pfff.Net naar de psychologe geweest.
Jaquote:
Ja, zingen is lekker... ik zing ook niet zuiver... maar dat boeit me niet...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIn een koor hoor je toch ook niet alle individuele stemmen
Gewoon doen, van zingen wordt je vrolijk
Maar je hoort wel die stem die uit de maat gaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIn een koor hoor je toch ook niet alle individuele stemmen
Gewoon doen, van zingen wordt je vrolijk
of de mijnequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je hoort wel die stem die uit de maat gaat. En dat is dan de mijne
...
gewoon voor je gevoel zachtjes zingen... dan valt het niet zo op...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
...
So truequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
...
heb jij MPG horen zingen of ga jij ook uit de maat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |