Met mijn stem is niks mis, snotter te teveel en hoofdpijn wisselt in de loop van de dag nog wel eensquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heb m'n stem weer helemaal terugProef weer alles
Ik snotter alleen nog een klein beetje en de hoofdpijn is er nog
maar komt goed
applaus voor jezelfquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gebeld, nu ben ik trots.![]()
Maar nu moet ik ze mailen.
Fijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met mijn stem is niks mis, snotter te teveel en hoofdpijn wisselt in de loop van de dag nog wel eens, maar het gaat hier ook wel weer de goede kant op
Nou eerst liet mijn collega mijn vanochtend express zo schrikken dat een hele bak koffie over mijn pas uitgedraaide en ingebonden rapporten was gemorst. een uur werk naar de maan. En toen ik het opnieuw had uitgedraaid(maar gelukkig nog niet ingebonden) vond hij het lollig om de kopieen door de papierversnipperaar te halen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]He, panda
Wat is er aan de hand dan?
marijkequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHopen dat je snel weer helemaal fit bent
Al gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu is dat mailtje sturen toch een eitje
Ik ook, ben wel blij dat er nu een paar dagen geen werk is, nu benieuwt of er morgen wat te doen isquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHopen dat je snel weer helemaal fit bent
schup hem onder zijn klotenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou eerst liet mijn collega mijn vanochtend express zo schrikken dat een hele bak koffie over mijn pas uitgedraaide en ingebonden rapporten was gemorst. een uur werk naar de maan. En toen ik het opnieuw had uitgedraaid(maar gelukkig nog niet ingebonden) vond hij het lollig om de kopieen door de papierversnipperaar te halen.![]()
Toen ben ik heel heel erg boos geworden. Een geintje is leuk maar niet als het werk daaronder lijd. en nu is hij gepikeerd
Wat een eikel zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou eerst liet mijn collega mijn vanochtend express zo schrikken dat een hele bak koffie over mijn pas uitgedraaide en ingebonden rapporten was gemorst. een uur werk naar de maan. En toen ik het opnieuw had uitgedraaid(maar gelukkig nog niet ingebonden) vond hij het lollig om de kopieen door de papierversnipperaar te halen.![]()
Toen ben ik heel heel erg boos geworden. Een geintje is leuk maar niet als het werk daaronder lijd. en nu is hij gepikeerd
Nee geen fysiek geweld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schup hem onder zijn kloten
Oh, dat is inderdaad een beetje jammerquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lellebelquote:
dan zet stroom op zijn stoelquote:
Ja het is een lul.quote:
Hetzelfde terugdoen, kijken wat ie er dan van vindtquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hem dus gewoon ouderwets flink onder uit de zak gegeven
Ja en ik werd nog bozer toen hij zei dat ik niet zo hysterisch tegen hem moest schreeuwen. En dat ik geen gevoel voor humor heb.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad een beetje jammerEn vooral jammer dat ie niet snapt dat jij er boos van wordt, ik zou ook woedend zijn hoor
[..]
Ik denk dat ik het antwoord wel kan gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hetzelfde terugdoen, kijken wat ie er dan van vindt
ehm hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hem dus gewoon ouderwets flink onder uit de zak gegeven
wat voor werk doet hij daarquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en ik werd nog bozer toen hij zei dat ik niet zo hysterisch tegen hem moest schreeuwen. En dat ik geen gevoel voor humor heb.
boekhoudingquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor werk doet hij daar
Klapjostiquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en ik werd nog bozer toen hij zei dat ik niet zo hysterisch tegen hem moest schreeuwen. En dat ik geen gevoel voor humor heb.
Oh dat heb ik al gedaan. En toen was hij beledigd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon hem de huid helemaal vol schelden
op de pc?quote:
Pech voor hemquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik al gedaan. En toen was hij beledigd.
Hey PGRquote:
Dat ga ik nog wel een keer doen ik wacht gewoon tot hij er niet meer op verdacht is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klapjosti![]()
Kun je niet z'n lunch verpesten ofzo?
miniquote:
Zijn wij niet leuk dan?quote:
Joahquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de pc?
dan moet je de stekker eruit trekken als hij druk bezig is
Whehehehehequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat ga ik nog wel een keer doen ik wacht gewoon tot hij er niet meer op verdacht is.
Haiquote:
Jawel, maar de schat had me gister geholpen met overhemden uitzoeken.quote:
Kusje op je mwahquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Mwah en zie hierbovenHoe is het met jou dan mop?
Netjes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zeau, 2 mooie overhemden gekocht
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Kusje op je mwah.
Hier wel ok. Iets minder verkouden, maar wel moe
.
Tof hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
Excuus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
I can't liveeeee, withhh orrr withouttt yuuu, whoooo oooooooohoohooo
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
Kan er wel 1 aantrekken zondagquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Tof hoor![]()
Lekkere frisse kleurtjes en volgens mij passen die je echt goed
Niet echt handigquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Anders raakt meneer taart zijn portemonnee kwijt en rijdt hij daarna de auto even tegen een stoepje
schiet opquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Anders raakt meneer taart zijn portemonnee kwijt en rijdt hij daarna de auto even tegen een stoepje
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Joah, doenquote:
Welke?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gaat lekker daar zeker?
Valt het mee, iedereen nog heel neem ik aan?
[..]
Joah, doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |