Weet ikquote:
Waarom nou nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik
Maar nee, daar heb ik geen foto van
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook altijd met klussen hoorquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met klussen hoor
Hai Muckje
En goedemorgen lieve mensen
Wokje, hacker van mequote:
mwoa, hoofdpijn en een lange dag voor de boeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, hacker van me![]()
Alles goed?
Hey Marijkequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Muckje
Bluh... Succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, hoofdpijn en een lange dag voor de boeg.
en nu vergaderen
Hai Trevquote:
Net zo als je zegt, had beter gekund, hoop dat ik me vanavond zo ook voel en dan lekker gaan bowlen. Hoe is die daar dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai TrevVoel jij je al weer wat fitter?
Dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als je zegt, had beter gekund, hoop dat ik me vanavond zo ook voel en dan lekker gaan bowlen. Hoe is die daar dan?
Dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je
Mwah, ik voel me nog steeds niet optimaal![]()
Ik ben zo moe.... Dat is het voornamelijk. Qua griep is het ergste gelukkig al lang achter de rugquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je
Maar al wel weer beter dan je de afgelopen dagen gevoelt heb?
Liebchenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Muckje
Dat heb ik ook, dat moe zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zo moe.... Dat is het voornamelijk. Qua griep is het ergste gelukkig al lang achter de rug
Liebchenquote:
Ja, heb m'n stem weer helemaal terugquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dat moe zijndat is wel fijn dat je voor dat de griep bijna weg is
Hey Beertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Panda72 het volgende:
Zucht *zo jammer dat je collega's niet ongestraft mag vermoorden*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Panda72 het volgende:
Zucht *zo jammer dat je collega's niet ongestraft mag vermoorden*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |