jou masseer ik nietquote:
Ik alleen als een leuke dame mij komt masserenquote:
Ligt er aan hoe druk vanmiddag en hoe ik mij vanavond voel, want als ik me een beetje goed voel dat ga ik lekker bowlenquote:
Veel plezier danquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe druk vanmiddag en hoe ik mij vanavond voel, want als ik me een beetje goed voel dat ga ik lekker blowen
ik wil ook alleen maar een beetje tegen Myr aan "bewegen"quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil ook alleen maar een beetje tegen Myr aan "bewegen"
ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil ook alleen maar een beetje tegen Myr aan "bewegen"
Hey Barretjequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
goede middag!
wat een TT!
ik vond onze meet helemaal niet mislukt hoor toek
dat was een minimeetquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
goede middag!
wat een TT!
ik vond onze meet helemaal niet mislukt hoor toek
Ik was de sierlatjes van de lambrisering aan het schilderen en zag iets op de grond liggen. Terwijl ik me bukte om het op te rapen, schiet er een plukje haar los uit mijn staart...quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh whut? Wat heb je gedaan ?
[..]
Oh dat is wel fijn dat je nog even kan uitrusten
waar gaat het dan wel over??quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
![]()
daar gaat het ook niet over
heb je er een foto van?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was de sierlatjes van de lambrisering aan het schilderen en zag iets op de grond liggen. Terwijl ik me bukte om het op te rapen, schiet er een plukje haar los uit mijn staart...
nuff said?
heb je je hoofd geverft?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was de sierlatjes van de lambrisering aan het schilderen en zag iets op de grond liggen. Terwijl ik me bukte om het op te rapen, schiet er een plukje haar los uit mijn staart...
nuff said?
Over een meet de Ll(Ladilike) al eens voor een ander forum had georganiseerd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar gaat het dan wel over??
en .. wie ovuleert er?/
meer erover wie dat niet meer doetquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar gaat het dan wel over??
en .. wie ovuleert er?/
op het moment niet.. daar heb ik geen test voor nodigquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer erover wie dat niet doet
zie mijn editquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op het moment niet.. daar heb ik geen test voor nodig
werk ze barretjequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
OK.. weer aan het werk.. ontcijferen wat ik nou PRECIES moet doen..
Werk ze, als je er achter komt wat je moet doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
OK.. weer aan het werk.. ontcijferen wat ik nou PRECIES moet doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |