quote:
juistquote:
Ik heb je oplossingquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, ik werk, dus volg niet alles.
De KSC-meet in Essen bij de starbucksquote:
Weet ik veel, vraag maar Ll of Giertje, die weten er veel meer overquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
De KSC-meet in Essen bij de starbucks?
'niet werken'quote:
nee een meet van een ander forum, georganiseerd door mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
De KSC-meet in Essen bij de starbucks?
van dit forum ben ik nog maar bij een meeting geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik veel, vraag maar Ll of Giertje, die weten er veel meer over
Oow, die meet. Dat was niet FOK!....quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik veel, vraag maar Ll of Giertje, die weten er veel meer over
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee een meet van een ander forum, georganiseerd door mij
10quote:
en dan?quote:
eetuh!quote:
quote:
sta ik in de top 100quote:
van? over wat?quote:
quote:
Zeker niet...quote:
en dan mag je naar huisquote:
zelfs als mijn post aantal verdubbeld sta ik er nog niet inquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de top 500
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Kloptquote:
heb ik ook me best voor gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel een verschil van er in en als 100ste staan
Toen ik er in kwam was het nog onder de 30.000 dat je er in stondquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs als mijn post aantal verdubbeld sta ik er nog niet in![]()
ik heb dus toch een soort van leven of zoiets dergelijks wat er voor door zou kunnen gaan mogelijkerwijs enigszins
Eerst deed ik een beetje mijn best er niet voor, nu overkomt het mij gewoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik ook me best voor gedaan
moet je een massage hebbenquote:
Wat heeft dat nou met oud worden te makenquote:
echt me best doe ik er niet eens voorquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst deed ik een beetje mijn best er niet voor, nu overkomt het mij gewoon
Dan was je zeker tong al wel voorbijquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt me best doe ik er niet eens voor
Jij gaat me vandaag nog wel voorbijquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas maar op, ik sta bijna strak onder jou
ambtenaarquote:
* goldfinger1963 springt in zijn autoquote:
jou masseer ik nietquote:
Ik alleen als een leuke dame mij komt masserenquote:
Ligt er aan hoe druk vanmiddag en hoe ik mij vanavond voel, want als ik me een beetje goed voel dat ga ik lekker bowlenquote:
Veel plezier danquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe druk vanmiddag en hoe ik mij vanavond voel, want als ik me een beetje goed voel dat ga ik lekker blowen
ik wil ook alleen maar een beetje tegen Myr aan "bewegen"quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil ook alleen maar een beetje tegen Myr aan "bewegen"
ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil ook alleen maar een beetje tegen Myr aan "bewegen"
Hey Barretjequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
goede middag!
wat een TT!
ik vond onze meet helemaal niet mislukt hoor toek
dat was een minimeetquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
goede middag!
wat een TT!
ik vond onze meet helemaal niet mislukt hoor toek
Ik was de sierlatjes van de lambrisering aan het schilderen en zag iets op de grond liggen. Terwijl ik me bukte om het op te rapen, schiet er een plukje haar los uit mijn staart...quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh whut? Wat heb je gedaan ?
[..]
Oh dat is wel fijn dat je nog even kan uitrusten
waar gaat het dan wel over??quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
![]()
daar gaat het ook niet over
heb je er een foto van?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was de sierlatjes van de lambrisering aan het schilderen en zag iets op de grond liggen. Terwijl ik me bukte om het op te rapen, schiet er een plukje haar los uit mijn staart...
nuff said?
heb je je hoofd geverft?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was de sierlatjes van de lambrisering aan het schilderen en zag iets op de grond liggen. Terwijl ik me bukte om het op te rapen, schiet er een plukje haar los uit mijn staart...
nuff said?
Over een meet de Ll(Ladilike) al eens voor een ander forum had georganiseerd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar gaat het dan wel over??
en .. wie ovuleert er?/
meer erover wie dat niet meer doetquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar gaat het dan wel over??
en .. wie ovuleert er?/
op het moment niet.. daar heb ik geen test voor nodigquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer erover wie dat niet doet
zie mijn editquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op het moment niet.. daar heb ik geen test voor nodig
werk ze barretjequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
OK.. weer aan het werk.. ontcijferen wat ik nou PRECIES moet doen..
Werk ze, als je er achter komt wat je moet doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
OK.. weer aan het werk.. ontcijferen wat ik nou PRECIES moet doen..
Weet ikquote:
Waarom nou nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik
Maar nee, daar heb ik geen foto van
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook altijd met klussen hoorquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met klussen hoor
Hai Muckje
En goedemorgen lieve mensen
Wokje, hacker van mequote:
mwoa, hoofdpijn en een lange dag voor de boeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, hacker van me![]()
Alles goed?
Hey Marijkequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Muckje
Bluh... Succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, hoofdpijn en een lange dag voor de boeg.
en nu vergaderen
Hai Trevquote:
Net zo als je zegt, had beter gekund, hoop dat ik me vanavond zo ook voel en dan lekker gaan bowlen. Hoe is die daar dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai TrevVoel jij je al weer wat fitter?
Dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als je zegt, had beter gekund, hoop dat ik me vanavond zo ook voel en dan lekker gaan bowlen. Hoe is die daar dan?
Dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je
Mwah, ik voel me nog steeds niet optimaal![]()
Ik ben zo moe.... Dat is het voornamelijk. Qua griep is het ergste gelukkig al lang achter de rugquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je
Maar al wel weer beter dan je de afgelopen dagen gevoelt heb?
Liebchenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Muckje
Dat heb ik ook, dat moe zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zo moe.... Dat is het voornamelijk. Qua griep is het ergste gelukkig al lang achter de rug
Liebchenquote:
Ja, heb m'n stem weer helemaal terugquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dat moe zijndat is wel fijn dat je voor dat de griep bijna weg is
Hey Beertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Panda72 het volgende:
Zucht *zo jammer dat je collega's niet ongestraft mag vermoorden*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Panda72 het volgende:
Zucht *zo jammer dat je collega's niet ongestraft mag vermoorden*
Met mijn stem is niks mis, snotter te teveel en hoofdpijn wisselt in de loop van de dag nog wel eensquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heb m'n stem weer helemaal terugProef weer alles
Ik snotter alleen nog een klein beetje en de hoofdpijn is er nog
maar komt goed
applaus voor jezelfquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gebeld, nu ben ik trots.![]()
Maar nu moet ik ze mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |