Maar jullie hebben het wel getestquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij en ik ook 99%
We konden elkaar niet uitstaan
Ik hoor t m zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
Aah de liefde... Zo kreeg kleine man gisteren op zijn donder en wilde ik voor straf zijn laptop innemen. "Nee, dat kun je niet doen! Ik MOET kunnen zien of ze al op mijn berichtje heeft geantwoord! Alles behalve dat mam!"
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
Aah de liefde... Zo kreeg kleine man gisteren op zijn donder en wilde ik voor straf zijn laptop innemen. "Nee, dat kun je niet doen! Ik MOET kunnen zien of ze al op mijn berichtje heeft geantwoord! Alles behalve dat mam!"
Dat is wel lekker ja, zoiets heb ik nu ook. Dit is alleen wel ff beter.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarom is dit er ook 1 met zo een zuiptuit! Kan je hem afsluiten(niet geheel waterdicht, maar als ie omvalt is niet gelijk ALLES bruin van de koffie)
Daar had mn pa dan echt schijt aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
And the called it puppylovequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
Voor 2 euro heb ik een nieuwequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef rival het volgende:
CL een aansteker laat je niet bijvullen, dat doe je zelf
en noukie met haar rammelende eierstokken
zo
Ja echt he, de drama queenquote:
Telefoon met internetquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat komt wel erg bekend voor..
![]()
Ik ben echt een puber
Waarom geef je zulke voorzets?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jullie hebben het wel getest![]()
Een echte haat liefde verhouding. Wat zal de seks ruig zijn tussen jullie
Nog een paar jaar en dan staat Ang3l voor je deur met een kratje bierquote:
Hij is verder heel butch hoorquote:
Oh dat geeft niksquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan staat Ang3l voor je deur met een kratje bier
In de tijd dat ik voor het eerst verliefd was bestond internet nog niet eens..quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Telefoon met internetstiekem onder de eettafel berichtjes sturen over msn
Ik dacht eerder aan iets met appels van een boomquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is verder heel butch hoor
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan iets met appels van een boom
Wtf zijn kroten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Help eens!
Ik moet zo boodschappen doen maar heb nog geen idee wat ik zal eten vanavond.
Ik twijfel tussen krotenen spinazie
Zó veel ouder ben jij nu ook weer nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In de tijd dat ik voor het eerst verliefd was bestond internet nog niet eens..
Toen was het eigenlijk veel leuker.. Kleine briefjes schrijven en bij het langslopen langs der tafeltje in der etui duwen, of haar jas zoeken in de garderobe en daar dan een brief in stoppenEn naar der huis bellen (mobieltjes waren nog geen gemeengoed) en der vader aan de lijn krijgen en snel weer neerleggen (nummerherkenning bestond ook nog niet). Oeeeeeee.. wat had ik het goed vroeger
Mijn eerste vriendje woonde tegenover mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toen was het eigenlijk veel leuker.. Kleine briefjes schrijven en bij het langslopen langs der tafeltje in der etui duwen, of haar jas zoeken in de garderobe en daar dan een brief in stoppenEn naar der huis bellen (mobieltjes waren nog geen gemeengoed) en der vader aan de lijn krijgen en snel weer neerleggen (nummerherkenning bestond ook nog niet). Oeeeeeee.. wat had ik het goed vroeger
Sowieso spinaziequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Help eens!
Ik moet zo boodschappen doen maar heb nog geen idee wat ik zal eten vanavond.
Ik twijfel tussen krotenen spinazie
Uhm rode bieten geloof ikquote:
Ik wist dat er iemand voor me zou reageren!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef rival het volgende:
zo
Hoezo, wij gingen vroeger naar de sigarenboer, die vulde hem bij voor 50 guldencentquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef rival het volgende:
CL een aansteker laat je niet bijvullen, dat doe je zelf
zo
Ieuw!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm rode bieten geloof ik![]()
Is Rotterdams
Hihi dat is lekker. Met spekkies erdoorquote:
Ik ben veel te veel een kind van deze tijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Getver, het wordt steeds ergerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi dat is lekker. Met spekkies erdoor
Ben ik een keer van plan gezond te gaan eten is het nog niet goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Getver, het wordt steeds erger
Ik zat na school ook uren buiten met mijn vriendje-to-bequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zó veel ouder ben jij nu ook weer nietDie tijd kende ik ook
stiekem na school afspreken
Vroegerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wist dat er iemand voor me zou reageren!
ik heb die briefjes nog van mijn eerste vriendinnetje.... we zouden 4 kinderen krijgen samenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje woonde tegenover mij.
Ik had straf gekregen van mn moeder en mocht niet naar buiten. Mn nichtje kwam mij ophalen en haar hebben we toen de hele middag heen en weer laten rennen met briefjes met hartjes erop enz
Of nog het ouderwetse wippenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Samen naar de speeltuin en dan schommelen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zat na school ook uren buiten met mijn vriendje-to-be
En mn moeder maar wachten met de thee
tegenwoordig koop je een spuitbus gas en doe je het zelf goedkoperquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, wij gingen vroeger naar de sigarenboer, die vulde hem bij voor 50 guldencent
Wat een romanticus ben je ook eigenlijk hequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb die briefjes nog van mijn eerste vriendinnetje.... we zouden 4 kinderen krijgen samen
Wij gingen altijd op de familieschommelquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of nog het ouderwetse wippenen dan niet te hard omdat je der anders pijn zou doen
en idd op de schommel, haar duwenen zelf natuurlijk heel hoog en heel ver proberen te springen omdat dat stoer is
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb die briefjes nog van mijn eerste vriendinnetje.... we zouden 4 kinderen krijgen samen
Ik wilde net zeggen, jij eet toch geen groentenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik een keer van plan gezond te gaan eten is het nog niet goed
Mjam, bietjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik een keer van plan gezond te gaan eten is het nog niet goed
En als je naar sporten ging 5 km omfietsen om maar heel even toevallig langs der huis te fietsen..quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en op de middelbare school de halve stad doorfietsen omdat zij compleet ergens anders woonde en je wel samen wilde fietsen
Okay het wordt dus spinaziequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mjam, bietjes
Koud, met olie, azijn, mosterd en suiker
Een krantenwijk nemen in zijn buurt, of een vriendin die daar een krantenwijk had helpen. Gewoon omdat je hem dan eventueel misschien zou kunnen tegenkomenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als je naar sporten ging 5 km omfietsen om maar heel even toevallig langs der huis te fietsen..
Ik heb ze ook nog. Een hele schoenendoos vol.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mjam, bietjes
Koud, met olie, azijn, mosterd en suiker
Snuit zn asperges heb ik wel opgegetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, jij eet toch geen groenten
Maar je kunt het nog wel laten doen, dus niet gelijk metquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
tegenwoordig koop je een spuitbus gas en doe je het zelf goedkoper
4 stengeltjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snuit zn asperges heb ik wel opgegeten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snuit zn asperges heb ik wel opgegeten
Principekwestie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
CL en Rival.
We hebben het hier over een aansteker van 2 euro. Ik haal gewoon een nieuwe. Nzm
Aspergesquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, bijzonder dat je dat lustte!
Meerquote:
Daar schrok ik zelf ook wel vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was ze niet gewoon beleefd? Oh nee wacht, huppel he..quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Okay leef je uit danquote:
En bedankt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was ze niet gewoon beleefd? Oh nee wacht, huppel he..
quote:
That hurts!!quote:
Je verloochend je afkomst iig nietquote:
Heul niet!quote:
Nee Jood, die bewaren graagquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een romanticus ben je ook eigenlijk he
Que?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je verloochend je afkomst iig niet
zo ver dachten wij nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou later in het bejaardentehuis rolstoelraces met haar gaan houden, want we zouden samen oud worden![]()
die spuitbus zal niet veel duurder zijn, en kan je hem elke keer direct bijvullen. niet naar de winkel. scheelt weer kostenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
CL en Rival.
We hebben het hier over een aansteker van 2 euro. Ik haal gewoon een nieuwe. Nzm
Voorlopig heb ik die aansteker alleen in Purm gezien dus wordt een dure aanstekerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
die spuitbus zal niet veel duurder zijn, en kan je hem elke keer direct bijvullen. niet naar de winkel. scheelt weer kosten
Evie had em ook, hier in Utrecht gehaald.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik die aansteker alleen in Purm gezien dus wordt een dure aansteker
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg er gewoon weer trek in
[ afbeelding ]
Mooi dat scheelt toch al een euro of 10 aan benzinequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie had em ook, hier in Utrecht gehaald.
Die lus je niet?quote:
ik maar een handjevol, geplakt in mijn dagboekquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog. Een hele schoenendoos vol.
Ik weet zeker dat je em daar ook gewoon kan halen, tenzij je een excuus wilt hebben natuurlijk om hierheen te komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dat scheelt toch al een euro of 10 aan benzine
Jij mag nooit meer zeuren over mijn eetgewoontesquote:
Nope. Maar goed, het is ook lang geleden dat ik ze heb geproefd hoor.quote:
he lul, ik heb weer een veel te lang verlanglijstjequote:
Zie mijn postquote:
wat heb ik erop gezet?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
he lul, ik heb weer een veel te lang verlanglijstje![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer zeuren over mijn eetgewoontes![]()
Doe ik gezond is het niet goed, doe ik ongezond is het niet goed en als ik niet eet ga je ook zeuren
Dan ga ik hem liever in Purmerend halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je em daar ook gewoon kan halen, tenzij je een excuus wilt hebben natuurlijk om hierheen te komen
dat bedoelde ik er niet mee, sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je kunt het nog wel laten doen, dus niet gelijk metsmijten alsof ik debiel ben.
Ja nou, ik heb niet het idee dat ik veel misquote:
Nee, je zeurt bij voorbaat al.quote:
Jamaaraspergesquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb niet het idee dat ik veel mis
Nou idd als zelfs Huppel het lustquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, je zeurt bij voorbaat al.
Deze asperges zijn gebakken in de truffelolieen wat parmezaan erop, en op zachte bladsla en het smaakt best prima! Als zelfs Huppel het lust
Nee bij voorbaat zou zijn als ik ze nog nooit had gegeten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, je zeurt bij voorbaat al.
Deze asperges zijn gebakken in de truffelolieen wat parmezaan erop, en op zachte bladsla en het smaakt best prima! Als zelfs Huppel het lust
Huppel lust ook bietenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou idd als zelfs Huppel het lust
Deze heb je nog nooit gegetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee bij voorbaat zou zijn als ik ze nog nooit had gegeten.
Je wilt gewoon een excuus om voor me te koken hequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Deze heb je nog nooit gegetenIk vind gekookte asperges echt te ranzig voor woorden, maar gebakken
Krotenquote:
Ik durf niet voor je te koken, heb het idee dat alles wat ik klaar maak in jouw ogen ranzig is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een excuus om voor me te koken he
BODUM CHAMBORD Cafetière 1L (kantoor)quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik durf niet voor je te koken, heb het idee dat alles wat ik klaar maak in jouw ogen ranzig is.
Oh en jij maakt dingen klaar ja?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik durf niet voor je te koken, heb het idee dat alles wat ik klaar maak in jouw ogen ranzig is.
Alsof jij dat erg vindquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en jij maakt dingen klaar ja?![]()
oh how bad
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik hem liever in Purmerend halen![]()
Nah zal hier ook vast wel te vinden zijn. Even zoeken. Moet ook even op zoek naar een fileflirtbordje dus
Waar ligt die dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Evie was creabea met eten
[ afbeelding ]
En peu zn groentetaartje MET aubergine.
[ afbeelding ]
God wat had ik die snel bij iemand anders op het bord gedumpt
rechts bovenin toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waar ligt die dan?
Ik zie alleen courgette
Daar onderquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waar ligt die dan?
Ik zie alleen courgette
Mijn fileflirtbordje is zo stoerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
visite kaartjes overgeven in de file
![]()
Of spontaan inde file afspreken 's avonds samen te gaan stappen, omdat je toch naar dezelfde tent ging
ik ben benieuwd naar de fotoquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn fileflirtbordje is zo stoer![]()
Mjah ik ga even aankleden enz en op zoek
Die zal ik zo even makenquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)bontkraagjes_na.htmlquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
Nerd humor![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/1282241/701808ef/vcr_gevecht.html
Ja, ik vond t wel grappig, die kat komt voorlopig niet meer tussen die puppiesquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)bontkraagjes_na.html
Die titel alleen al
Je hebt ook gelezen dat ik nu de stad het centrum in ga om er 1 te zoeken voor jequote:
werd tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt ook gelezen dat ik nu de stad het centrum in ga om er 1 te zoeken voor je
Hmpfquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmpf![]()
Maar ik ben dus het centrum in
W wat wat, wat wil je doen dan?quote:
Spanky op de bips natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
W wat wat, wat wil je doen dan?
Schuur die slettenbillen stuk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geniet er van zou ik zeggenquote:
Mwah, beetje bij beetje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geniet er van zou ik zeggen![]()
Hoe voel je je nu, iets beter?
Volgens mij vrij weinigquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
dat groentedingetje ziet er juist lekker uit, wat was er mis mee dan?
Alleen de asperges dan he, die andere gegrilde groenten zien er lekker uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgens mij vrij weiniger zijn er een aantal die vooroordelen over asperges hebben en ze bij voorbaat al afschrijven.
gewoon in je mond stoppen en slikken krengquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Snuit beweert dat ik zijn asperges wel zou lusten, maar ik ben er nog niet zo zeker van
dan ga jij maar voor mij koken.. een lekkere rode snotpasta uit een pakjequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Snuit beweert dat ik zijn asperges wel zou lusten, maar ik ben er nog niet zo zeker van
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon in je mond stoppen en slikken kreng
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan ga jij maar voor mij koken.. een lekkere rode snotpasta uit een pakje
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan ga jij maar voor mij koken.. een lekkere rode snotpasta uit een pakje
daar kwam de kroepoek en gebakken uitjes vandaan jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
En zeg jij nu maar niks snuit, met je conimex
Gevoelig puntje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar kwam de kroepoek en gebakken uitjes vandaan jarest allemaal vers
rivalquote:
wakker worden voor de wekker gaat is omdraaien en alsnog wakker worden van de wekker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
wakker worden voor je wekker gaat is zo veel lekkerder dan wakker worden van zon kutgeluid
Dat is vooral leuk om te doen, qua smaak voegt het niet veel toe. Tenzij je ze zelf gaat kruiden natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gevoelig puntje?En kroepoek moet je zelf bakken
bij mij meestal ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
wakker worden voor de wekker gaat is omdraaien en alsnog wakker worden van de wekker!
Nadat mijn wekker gaat snooze ik nog 3 keer 9 minuten dus dat zou voor mij geen verschil maken....quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij mij meestal ookmaar nu werd ik vijf minuutjes ervoor wakker ofzo
lekker
Pics van hoe ze op de vloer staan en jij naakt ernaastquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrij vandaagis voor mijn nieuwe rokje
en laarzen
Pics volgen nogquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pics van hoe ze op de vloer staan en jij naakt ernaast
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrij vandaagis voor mijn nieuwe rokje
en laarzen
Is idd leuk om te doen, maar ik vind het qua smaak wel zeker schelen hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is vooral leuk om te doen, qua smaak voegt het niet veel toe. Tenzij je ze zelf gaat kruiden natuurlijk.
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wat een kutnachtMaar ik heb wel zeven hoofdstukken arbeidsrecht doorgenomen
Ik doe het misschien ook te weinig, heb t 1x gedaan. Dr zit hier geen toko vlakbijquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is idd leuk om te doen, maar ik vind het qua smaak wel zeker schelen hoor.
Wake-up lichtquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef rival het volgende:
Nadat mijn wekker gaat snooze ik nog 3 keer 9 minuten dus dat zou voor mij geen verschil maken....
bij jou gaat ie en je bent uit bed?
Wel lekker uitgeslapen denk ik zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ooh, ik kom er niet makkelijker door uit mijn bed hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef rival het volgende:
Misschien moet ik die eens proberen... al kom ik sowieso mijn bed wel uit hoor
Ik maak nog wel ff een fotoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer hoe dat rokje eruit ziet.
Maar hoe zijn de laarzen?quote:
jij wel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:50 schreef rival het volgende:
Wel een verbetering die PM notificatie.
Verkapt-ik-krijg-ook-eens-een-PM-post
Maar bij die app moet je je telefoon toch in je bed leggen? Dan mol ik binnen no-time die telefoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh, ik kom er niet makkelijker door uit mijn bed hoorMaar ik word er wel makkelijker door wakker..
En sleep cycle app
Werkt zo'n ding nu fijn?quote:
Heyquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wel!ik ben zo een loner single hier
Nog niet, maar ik word er tegenwoordig wel mee wakker (sinds 2 dagenquote:
ligt eraan hoeveel tijd ik hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nadat mijn wekker gaat snooze ik nog 3 keer 9 minuten dus dat zou voor mij geen verschil maken....
bij jou gaat ie en je bent uit bed?
Tis goed met je, die van jou draait overurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wel!ik ben zo een loner single hier
Je moet hem onder je kussen leggen maar daar liggen mijn handen normaal al. Dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar bij die app moet je je telefoon toch in je bed leggen? Dan mol ik binnen no-time die telefoon
Je hebt em ook sinds 2 dagen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik word er tegenwoordig wel mee wakker (sinds 2 dagen)
Ja, klopt.. Daar heb ik niet zoveel last van! Waar ik wel last van heb is dat het snoertje van mijn oplader iets te kort is (of dat het bed te ver bij het stopcontact vandaan staat!)quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar bij die app moet je je telefoon toch in je bed leggen? Dan mol ik binnen no-time die telefoon
Ja, ik schrok me altijd de tering van de kleregeluid van de wekker. En de vogeltjes vind ik alleen maar irritantquote:
ik hoor graag je ervaringen straksquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik word er tegenwoordig wel mee wakker (sinds 2 dagen)
Ik wil altijd langer slapen dan dat ik magquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel tijd ik hebals ik vroeg weg moet zet ik mn wekker meestal zo krap dat ik net precies tijd heb voor alles en zo lang mogelijk kan slapen. Dan ben ik er vrijwel meteen uit, als het niet echt haast heeft wil ik wel ns n half uurtje langer blijven liggen.
Heb nu n stage die steeds laat begint (3u) en tot laat doorgaat ( 22u) dus dan ben ik laat thuis, kan ik lang uitslapen en hebk amper n wekker nodig
Ja daarom, ik sla dat ding binnen een uur uit m'n bed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet hem onder je kussen leggen maar daar liggen mijn handen normaal al. Dat gaat niet werken..
Beetman gebruikt dat ding nu een week en ik ben er nog nooit wakker van geworden.quote:
Ligt eraan hoe ik lig. Als ik met m'n rug naar dat ding toe lig, dan merk ik er weinig vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman gebruikt dat ding nu een week en ik ben er nog nooit wakker van geworden.
Zowel het licht als de vogelgeluiden gaan beiden volledig langs me heen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ik lig. Als ik met m'n rug naar dat ding toe lig, dan merk ik er weinig van
Ik zag die schoenen die je pas postte voor $45, da's weinig in ¤! Alleen moet je ze dan wel uit het buitenland halen, ervaring mee?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Lunchen enzo in de stad, dus ben er weg van![]()
Nee, eigenlijk niet. Ik weet wel dat je verzendkosten en douane kosten betaaldquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag die schoenen die je pas postte voor $45, da's weinig in ¤! Alleen moet je ze dan wel uit het buitenland halen, ervaring mee?
Echt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
Zowel het licht als de vogelgeluiden gaan beiden volledig langs me heen.
Uhuh, dat sowieso he. Zo'n gedoe om uit te zoeken hoeveel je dan precies kwijt bent. Ms toch maar een tripje Maastricht plannenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik weet wel dat je verzendkosten en douane kosten betaald
Verschilt heel erg uit welk land en via welke site? Ook het bedrag maakt veel uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag die schoenen die je pas postte voor $45, da's weinig in ¤! Alleen moet je ze dan wel uit het buitenland halen, ervaring mee?
Ja veel gedoe dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verschilt heel erg uit welk land en via welke site? Ook het bedrag maakt veel uit.
Heey Pleur, moet je nog een versterker voor in je auto hebben? JBL GTO 755.6quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verschilt heel erg uit welk land en via welke site? Ook het bedrag maakt veel uit.
Het gaat om zo'n $50quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij hoge bedragen was het een paar jaar terug grof weg, dollar prijs = euro prijs inl verzenden en douane. Ik weet niet hoe het nu is.
Interesting, niet in deze auto, die blijf origineel, maar ik wil een andere als ik idd die opdracht 120km verderop krijg, voor daily use. Ding ligt bij jou?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey Pleur, moet je nog een versterker voor in je auto hebben? JBL GTO 755.6Kratje hertogh en hij is van jou.
50 euro is net die grens waarover je douane kosten gaat betalen geloof ik. Waar heb je ze gevonden? Amerika of Engeland? Dat scheelt ook enorm.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, dat sowieso he. Zo'n gedoe om uit te zoeken hoeveel je dan precies kwijt bent. Ms toch maar een tripje Maastricht plannen
Yup, hij ligt hier al een tijdje stof te happen. wil er vanaf, dus zegt u het maar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Interesting, niet in deze auto, die blijf origineel, maar ik wil een andere als ik idd die opdracht 120km verderop krijg, voor daily use. Ding ligt bij jou?
1sec met Google: https://www.vatfree.nl/nl(...)ve-to-pay-import-taxquote:
Nee idd... En ik pas ze toch liever voor ik ze koop... Welke winkel was dat in Maastricht?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
50 euro is net die grens waarover je douane kosten gaat betalen geloof ik. Waar heb je ze gevonden? Amerika of Engeland? Dat scheelt ook enorm.
Maar ik denk dat het niet veel scheelt met ze in Nederland kopen voor 70 euro
als ik niks hoef te doen op n dag kan ik rustig n flink gat in de dag slapen en rond 3en voor t eerst wakker wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik wil altijd langer slapen dan dat ik mag
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1sec met Google: https://www.vatfree.nl/nl(...)ve-to-pay-import-tax
tot 430 euro is vrij invoeren, dus alleen nog verzendkosten.
Wanneer kan ik t kratje komen brengen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup, hij ligt hier al een tijdje stof te happen. wil er vanaf, dus zegt u het maar.
Gatz.nl is de site, daar staat het adres op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd... En ik pas ze toch liever voor ik ze koop... Welke winkel was dat in Maastricht?
Doe de link eens gewoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik ben lui! Thanks
Hmm, met alleen verzendkosten is het ms dan toch goedkoper...
Morgen avond ergens? (al moet ik om 2100quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer kan ik t kratje komen brengen?Blijft die hier nog wel ff een paar maanden stofhappen
maar kan ik ook meteen mn oude speakers weer gebruiken
Die matchen wel redelijk als ik t zo zie.
Ik zou er toch mee oppassen. Een meisje dat ik ken koopt regelmatig schoenen vanuit het buitenland en heeft ook regelmatig een navordering van 20 euro gehad van de douanequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik ben lui! Thanks
Hmm, met alleen verzendkosten is het ms dan toch goedkoper...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gatz.nl is de site, daar staat het adres op.
Ook last van ochtendmisselijkheid en opgezwollen borsten toevallig?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
Hmmm. Ik heb niet ontbeten en net even snel wat cornflakes naar binnen gewerkt. Maar ik heb nog steeds honger
Neequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook last van ochtendmisselijkheid en opgezwollen borsten toevallig?
Vrijdag is ook goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Morgen avond ergens? (al moet ik om 2100trainen
) of vrijdag anders?
Mag ik je nomineren voor de luiste user van de dag? FF adres invullen en je kreeg deze info:quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.heels.com/wome(...)rce=aff_id&atrack=cj
Dagje Maastricht kost je hetzelfde en is nog leuker ook.quote:Please choose a shipping method below.
FedEx International Economy: Est. 3-5 Business Days ($41.51)
FedEx International Priority: Est. 1-3 Business Days ($58.36)
Ja echt he!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
Whooooaaaa, die Muerte Punk Princess Plat zijn ook gaaf
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik je nomineren voor de luiste user van de dag? FF adres invullen en je kreeg deze info:
[..]
Dagje Maastricht kost je hetzelfde en is nog leuker ook.
Ténzij je uiteraard veel meer koopt
Ik mag ze van mezelf als beloning als ik m'n tentamens haalquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag, ik ben lui vandaag
Ja ik denk dat ik dat maar eens moet doen, als ik weer eens geld heb.
Het gaat om de grens en ik kan me voorstellen dat als je elke week net onder de grens blijft, dat ze toch gaan naheffen. De exacte regels hieromtrend zijn ook wel te vinden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er toch mee oppassen. Een meisje dat ik ken koopt regelmatig schoenen vanuit het buitenland en heeft ook regelmatig een navordering van 20 euro gehad van de douane
Goed zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef JoeBravo het volgende:
Januari >> December voor het zoeken naar werk![]()
al 4 telefoontjes gehad deze week![]()
Nu duimen dat het ook iets concreets oplevert.
Ja, dat inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat om de grens en ik kan me voorstellen dat als je elke week net onder de grens blijft, dat ze toch gaan naheffen. De exacte regels hieromtrend zijn ook wel te vinden.
Mn vader had tijdens de restauratie van de Kever een account bij de douane genomen, we bestelden namelijk elke 2-4weken weer een flinke lading onderdelen.
Niet eens ene foto van mij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag ze van mezelf als beloning als ik m'n tentamens haalIk heb een foto van de Garden Secrets uitgeprint en bij m'n bed gehangen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag ze van mezelf als beloning als ik m'n tentamens haalIk heb een foto van de Garden Secrets uitgeprint en bij m'n bed gehangen
Eerste rij!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
Oeh, oeh, die site heeft ook de WolfbeaterDan kan de Zombie stomper niet ver weg zijn
Ja, ik vond ze alquote:
Tot morgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
allemaal, ik ga weer een leuke vergadering in. Kijken of ik nog wat mensen over de rode kan krijgen. Pleur, tot morgen!
Waar is de webcam?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
allemaal, ik ga weer een leuke vergadering in. Kijken of ik nog wat mensen over de rode kan krijgen. Pleur, tot morgen!
dat moet ik eigenlijk ook doen, ik heb over 1 uurtje een afspraak ivm. een mogelijk werk-traject voor na de vakantie.quote:
Dat zijn mooie meevallers jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat moet ik eigenlijk ook doen, ik heb over 1 uurtje een afspraak ivm. een mogelijk werk-traject voor na de vakantie.
En deze maand ff een "baantje" geregeld, ga de zaterdagen en zondagen tot mijn vertrek ff wat computerles gevenen krijg per les 60 eurotjes terwijl ik zelf om 25 vroeg, maar omdat die persoon me graag mag en nog eens een soort oom was vroeger(broer van mijn ex-stiefpa) dat is nog een financiele meevaller
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik bij iedere winkel in Emmen waar ze ook maar iets wat in de verte grappig zou kunnen zijn langs. Met gevaar voor eigen leven natuurlijk want het centrum is gewoon bedekt met 1 dikke laag ijs.
Uiteraard konden ze het fileflirtbordje nergens tot ik bij de laatste winkel aankwam.
Ik: hallo hebben jullie fileflirtbordjes?
Meneer: Haha ja die hebben we gehad ja.
Ik: oh gehad![]()
Meneer: Ja dat verkocht voor geen meter, maar ja er is hier ook nooit file he. Hahaha![]()
Het bewuste fileflirtbordje:zijn wel leuk die bordjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ik heb geen auto anders zou ik ze ook halen
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik bij iedere winkel in Emmen waar ze ook maar iets wat in de verte grappig zou kunnen zijn langs. Met gevaar voor eigen leven natuurlijk want het centrum is gewoon bedekt met 1 dikke laag ijs.
Uiteraard konden ze het fileflirtbordje nergens tot ik bij de laatste winkel aankwam.
Ik: hallo hebben jullie fileflirtbordjes?
Meneer: Haha ja die hebben we gehad ja.
Ik: oh gehad![]()
Meneer: Ja dat verkocht voor geen meter, maar ja er is hier ook nooit file he. Hahaha![]()
Het bewuste fileflirtbordje:Is dat alles? Dat kan je toch ook met handgebaren doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja alleen nergens meer te krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
zijn wel leuk die bordjesalleen ik heb geen auto anders zou ik ze ook halen
Dat is al oeroud en al lang gefloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef PeuRac het volgende:
nieuwe gadgethttp://www.youtube.com/googlewave
Ook Halfords geprobeerd? Want daar hadden ze ze eerder ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen nergens meer te krijgen
Je kan ook met de hand afwassen, toch gaat iedereen voor de makkelijkere manierquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat alles? Dat kan je toch ook met handgebaren doen?
Ik zit er serieus over na te denken om de mijne aan jou te gevenquote:
Yepz ook daar ging die meneer me uitlachen want hier in de omgeving zijn toch geen filesquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook Halfords geprobeerd? Want daar hadden ze ze eerder ook.
hmm, jammer. Ik maak al veel gebruik van Google.Docs dat is ideaal met het delen van documenten en aanpassingen erin maken. Dat Wave lijkt me nog fijner omdat je ook kan aangeven wáarom je die een aanpassing doet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is al oeroud en al lang geflopt
Ik weet niet waar je woont, maar in grote steden zouden ze toch echt wel van die bordjes moeten hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz ook daar ging die meneer me uitlachen want hier in de omgeving zijn toch geen files
Emmen voldoet niet aan die kwalificatiequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar in grote steden zouden ze toch echt wel van die bordjes moeten hebben
Heeft die wel een puntquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz ook daar ging die meneer me uitlachen want hier in de omgeving zijn toch geen files
Dingen van google die floppenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is al oeroud en al lang geflopt
Ik zit gevangen in Emmen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar in grote steden zouden ze toch echt wel van die bordjes moeten hebben
Kan dat ding online niet vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft die wel een punt![]()
En online al gekeken?
Het heeft wel potentiequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, jammer. Ik maak al veel gebruik van Google.Docs dat is ideaal met het delen van documenten en aanpassingen erin maken. Dat Wave lijkt me nog fijner omdat je ook kan aangeven wáarom je die een aanpassing doet.
ik woon in rotterdam, kan wel ff voor je kijken, als je wiltquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit gevangen in Emmen.
Misschien binnenkort even kijken in Amsterdam
niet nodigquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over na te denken om de mijne aan jou te geven
Dat gebeurd wel vakerquote:
Thnx maar nu is het een soort missie geworden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam, kan wel ff voor je kijken, als je wiltheb toch tijd zat en moet straks nog de stad in
Als je 20.000 dingen lanceert, moet er vast iets bruikbaars tussenzittenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel vakeralleen lanceren die lui zoveel, dat hoor je niet
Wat zoek je, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx maar nu is het een soort missie geworden.
Eindelijk een doel in mn leven
Oftewel, er is hoop Singles?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)so-gaan-trouwen.html
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil Chrome OS anders download ik binnenkort Android voor netbooksquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je 20.000 dingen lanceert, moet er vast iets bruikbaars tussenzitten
Chrome
Ja zoietsquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
de kleinste dingen kunnen toch o, zo'n grote rol spelen in het leven
Een fileflirtbordjequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zoek je, wat heb ik gemist?
Het andere doel dat je had voor 2011 zou ik meer tijd in steken dan mij aan een grappig iets helpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ooh zeker, maar ik denk dat ze dit vooral in de zakelijke en studie richting moeten promoten, dit is geen consumenten product.quote:
Working on it babe.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Het andere doel dat je had voor 2011 zou ik meer tijd in steken dan mij aan een grappig iets helpen
sterkte met het zoeken van een woningquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Working on it babe.
Reageer als een gek op elke woning die vrij komt. Maar ben nu ff afhankelijk van maatschappelijk werk. Die afspraak heb ik pas over 4 weken
Thnx. Mag van mij wel snel gebeurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
sterkte met het zoeken van een woning
Geeft niet. Ik heb er al 1quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kan ik je helaas niet mee helpen
tja, er is woning tekort hequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx. Mag van mij wel snel gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |