Ja, klopt.. Daar heb ik niet zoveel last van! Waar ik wel last van heb is dat het snoertje van mijn oplader iets te kort is (of dat het bed te ver bij het stopcontact vandaan staat!)quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar bij die app moet je je telefoon toch in je bed leggen? Dan mol ik binnen no-time die telefoon
Ja, ik schrok me altijd de tering van de kleregeluid van de wekker. En de vogeltjes vind ik alleen maar irritantquote:
ik hoor graag je ervaringen straksquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik word er tegenwoordig wel mee wakker (sinds 2 dagen)
Ik wil altijd langer slapen dan dat ik magquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel tijd ik hebals ik vroeg weg moet zet ik mn wekker meestal zo krap dat ik net precies tijd heb voor alles en zo lang mogelijk kan slapen. Dan ben ik er vrijwel meteen uit, als het niet echt haast heeft wil ik wel ns n half uurtje langer blijven liggen.
Heb nu n stage die steeds laat begint (3u) en tot laat doorgaat ( 22u) dus dan ben ik laat thuis, kan ik lang uitslapen en hebk amper n wekker nodig
Ja daarom, ik sla dat ding binnen een uur uit m'n bed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet hem onder je kussen leggen maar daar liggen mijn handen normaal al. Dat gaat niet werken..
Beetman gebruikt dat ding nu een week en ik ben er nog nooit wakker van geworden.quote:
Ligt eraan hoe ik lig. Als ik met m'n rug naar dat ding toe lig, dan merk ik er weinig vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman gebruikt dat ding nu een week en ik ben er nog nooit wakker van geworden.
Zowel het licht als de vogelgeluiden gaan beiden volledig langs me heen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ik lig. Als ik met m'n rug naar dat ding toe lig, dan merk ik er weinig van
Ik zag die schoenen die je pas postte voor $45, da's weinig in ¤! Alleen moet je ze dan wel uit het buitenland halen, ervaring mee?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Lunchen enzo in de stad, dus ben er weg van![]()
Nee, eigenlijk niet. Ik weet wel dat je verzendkosten en douane kosten betaaldquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag die schoenen die je pas postte voor $45, da's weinig in ¤! Alleen moet je ze dan wel uit het buitenland halen, ervaring mee?
Echt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
Zowel het licht als de vogelgeluiden gaan beiden volledig langs me heen.
Uhuh, dat sowieso he. Zo'n gedoe om uit te zoeken hoeveel je dan precies kwijt bent. Ms toch maar een tripje Maastricht plannenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik weet wel dat je verzendkosten en douane kosten betaald
Verschilt heel erg uit welk land en via welke site? Ook het bedrag maakt veel uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag die schoenen die je pas postte voor $45, da's weinig in ¤! Alleen moet je ze dan wel uit het buitenland halen, ervaring mee?
Ja veel gedoe dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verschilt heel erg uit welk land en via welke site? Ook het bedrag maakt veel uit.
Heey Pleur, moet je nog een versterker voor in je auto hebben? JBL GTO 755.6quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verschilt heel erg uit welk land en via welke site? Ook het bedrag maakt veel uit.
Het gaat om zo'n $50quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij hoge bedragen was het een paar jaar terug grof weg, dollar prijs = euro prijs inl verzenden en douane. Ik weet niet hoe het nu is.
Interesting, niet in deze auto, die blijf origineel, maar ik wil een andere als ik idd die opdracht 120km verderop krijg, voor daily use. Ding ligt bij jou?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey Pleur, moet je nog een versterker voor in je auto hebben? JBL GTO 755.6Kratje hertogh en hij is van jou.
50 euro is net die grens waarover je douane kosten gaat betalen geloof ik. Waar heb je ze gevonden? Amerika of Engeland? Dat scheelt ook enorm.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, dat sowieso he. Zo'n gedoe om uit te zoeken hoeveel je dan precies kwijt bent. Ms toch maar een tripje Maastricht plannen
Yup, hij ligt hier al een tijdje stof te happen. wil er vanaf, dus zegt u het maar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Interesting, niet in deze auto, die blijf origineel, maar ik wil een andere als ik idd die opdracht 120km verderop krijg, voor daily use. Ding ligt bij jou?
1sec met Google: https://www.vatfree.nl/nl(...)ve-to-pay-import-taxquote:
Nee idd... En ik pas ze toch liever voor ik ze koop... Welke winkel was dat in Maastricht?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
50 euro is net die grens waarover je douane kosten gaat betalen geloof ik. Waar heb je ze gevonden? Amerika of Engeland? Dat scheelt ook enorm.
Maar ik denk dat het niet veel scheelt met ze in Nederland kopen voor 70 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |