Is idd leuk om te doen, maar ik vind het qua smaak wel zeker schelen hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is vooral leuk om te doen, qua smaak voegt het niet veel toe. Tenzij je ze zelf gaat kruiden natuurlijk.
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wat een kutnachtMaar ik heb wel zeven hoofdstukken arbeidsrecht doorgenomen
Ik doe het misschien ook te weinig, heb t 1x gedaan. Dr zit hier geen toko vlakbijquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is idd leuk om te doen, maar ik vind het qua smaak wel zeker schelen hoor.
Wake-up lichtquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef rival het volgende:
Nadat mijn wekker gaat snooze ik nog 3 keer 9 minuten dus dat zou voor mij geen verschil maken....
bij jou gaat ie en je bent uit bed?
Wel lekker uitgeslapen denk ik zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ooh, ik kom er niet makkelijker door uit mijn bed hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef rival het volgende:
Misschien moet ik die eens proberen... al kom ik sowieso mijn bed wel uit hoor
Ik maak nog wel ff een fotoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer hoe dat rokje eruit ziet.
Maar hoe zijn de laarzen?quote:
jij wel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:50 schreef rival het volgende:
Wel een verbetering die PM notificatie.
Verkapt-ik-krijg-ook-eens-een-PM-post
Maar bij die app moet je je telefoon toch in je bed leggen? Dan mol ik binnen no-time die telefoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh, ik kom er niet makkelijker door uit mijn bed hoorMaar ik word er wel makkelijker door wakker..
En sleep cycle app
Werkt zo'n ding nu fijn?quote:
Heyquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wel!ik ben zo een loner single hier
Nog niet, maar ik word er tegenwoordig wel mee wakker (sinds 2 dagenquote:
ligt eraan hoeveel tijd ik hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nadat mijn wekker gaat snooze ik nog 3 keer 9 minuten dus dat zou voor mij geen verschil maken....
bij jou gaat ie en je bent uit bed?
Tis goed met je, die van jou draait overurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wel!ik ben zo een loner single hier
Je moet hem onder je kussen leggen maar daar liggen mijn handen normaal al. Dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar bij die app moet je je telefoon toch in je bed leggen? Dan mol ik binnen no-time die telefoon
Je hebt em ook sinds 2 dagen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik word er tegenwoordig wel mee wakker (sinds 2 dagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |