quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan ga jij maar voor mij koken.. een lekkere rode snotpasta uit een pakje
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan ga jij maar voor mij koken.. een lekkere rode snotpasta uit een pakje
daar kwam de kroepoek en gebakken uitjes vandaan jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
En zeg jij nu maar niks snuit, met je conimex
Gevoelig puntje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar kwam de kroepoek en gebakken uitjes vandaan jarest allemaal vers
rivalquote:
wakker worden voor de wekker gaat is omdraaien en alsnog wakker worden van de wekker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
wakker worden voor je wekker gaat is zo veel lekkerder dan wakker worden van zon kutgeluid
Dat is vooral leuk om te doen, qua smaak voegt het niet veel toe. Tenzij je ze zelf gaat kruiden natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gevoelig puntje?En kroepoek moet je zelf bakken
bij mij meestal ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
wakker worden voor de wekker gaat is omdraaien en alsnog wakker worden van de wekker!
Nadat mijn wekker gaat snooze ik nog 3 keer 9 minuten dus dat zou voor mij geen verschil maken....quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij mij meestal ookmaar nu werd ik vijf minuutjes ervoor wakker ofzo
lekker
Pics van hoe ze op de vloer staan en jij naakt ernaastquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrij vandaagis voor mijn nieuwe rokje
en laarzen
Pics volgen nogquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pics van hoe ze op de vloer staan en jij naakt ernaast
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrij vandaagis voor mijn nieuwe rokje
en laarzen
Is idd leuk om te doen, maar ik vind het qua smaak wel zeker schelen hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is vooral leuk om te doen, qua smaak voegt het niet veel toe. Tenzij je ze zelf gaat kruiden natuurlijk.
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wat een kutnachtMaar ik heb wel zeven hoofdstukken arbeidsrecht doorgenomen
Ik doe het misschien ook te weinig, heb t 1x gedaan. Dr zit hier geen toko vlakbijquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is idd leuk om te doen, maar ik vind het qua smaak wel zeker schelen hoor.
Wake-up lichtquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef rival het volgende:
Nadat mijn wekker gaat snooze ik nog 3 keer 9 minuten dus dat zou voor mij geen verschil maken....
bij jou gaat ie en je bent uit bed?
Wel lekker uitgeslapen denk ik zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ooh, ik kom er niet makkelijker door uit mijn bed hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef rival het volgende:
Misschien moet ik die eens proberen... al kom ik sowieso mijn bed wel uit hoor
Ik maak nog wel ff een fotoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer hoe dat rokje eruit ziet.
Maar hoe zijn de laarzen?quote:
jij wel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:50 schreef rival het volgende:
Wel een verbetering die PM notificatie.
Verkapt-ik-krijg-ook-eens-een-PM-post
Maar bij die app moet je je telefoon toch in je bed leggen? Dan mol ik binnen no-time die telefoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh, ik kom er niet makkelijker door uit mijn bed hoorMaar ik word er wel makkelijker door wakker..
En sleep cycle app
Werkt zo'n ding nu fijn?quote:
Heyquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wel!ik ben zo een loner single hier
Nog niet, maar ik word er tegenwoordig wel mee wakker (sinds 2 dagenquote:
ligt eraan hoeveel tijd ik hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nadat mijn wekker gaat snooze ik nog 3 keer 9 minuten dus dat zou voor mij geen verschil maken....
bij jou gaat ie en je bent uit bed?
Tis goed met je, die van jou draait overurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wel!ik ben zo een loner single hier
Je moet hem onder je kussen leggen maar daar liggen mijn handen normaal al. Dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar bij die app moet je je telefoon toch in je bed leggen? Dan mol ik binnen no-time die telefoon
Je hebt em ook sinds 2 dagen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik word er tegenwoordig wel mee wakker (sinds 2 dagen)
Ja, klopt.. Daar heb ik niet zoveel last van! Waar ik wel last van heb is dat het snoertje van mijn oplader iets te kort is (of dat het bed te ver bij het stopcontact vandaan staat!)quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar bij die app moet je je telefoon toch in je bed leggen? Dan mol ik binnen no-time die telefoon
Ja, ik schrok me altijd de tering van de kleregeluid van de wekker. En de vogeltjes vind ik alleen maar irritantquote:
ik hoor graag je ervaringen straksquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik word er tegenwoordig wel mee wakker (sinds 2 dagen)
Ik wil altijd langer slapen dan dat ik magquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel tijd ik hebals ik vroeg weg moet zet ik mn wekker meestal zo krap dat ik net precies tijd heb voor alles en zo lang mogelijk kan slapen. Dan ben ik er vrijwel meteen uit, als het niet echt haast heeft wil ik wel ns n half uurtje langer blijven liggen.
Heb nu n stage die steeds laat begint (3u) en tot laat doorgaat ( 22u) dus dan ben ik laat thuis, kan ik lang uitslapen en hebk amper n wekker nodig
Ja daarom, ik sla dat ding binnen een uur uit m'n bed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet hem onder je kussen leggen maar daar liggen mijn handen normaal al. Dat gaat niet werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |