Ja, ik vond t wel grappig, die kat komt voorlopig niet meer tussen die puppiesquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)bontkraagjes_na.html
Die titel alleen al
Je hebt ook gelezen dat ik nu de stad het centrum in ga om er 1 te zoeken voor jequote:
werd tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt ook gelezen dat ik nu de stad het centrum in ga om er 1 te zoeken voor je
Hmpfquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmpf![]()
Maar ik ben dus het centrum in
W wat wat, wat wil je doen dan?quote:
Spanky op de bips natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
W wat wat, wat wil je doen dan?
Schuur die slettenbillen stuk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geniet er van zou ik zeggenquote:
Mwah, beetje bij beetje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geniet er van zou ik zeggen![]()
Hoe voel je je nu, iets beter?
Volgens mij vrij weinigquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
dat groentedingetje ziet er juist lekker uit, wat was er mis mee dan?
Alleen de asperges dan he, die andere gegrilde groenten zien er lekker uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgens mij vrij weiniger zijn er een aantal die vooroordelen over asperges hebben en ze bij voorbaat al afschrijven.
gewoon in je mond stoppen en slikken krengquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Snuit beweert dat ik zijn asperges wel zou lusten, maar ik ben er nog niet zo zeker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |