Een krantenwijk nemen in zijn buurt, of een vriendin die daar een krantenwijk had helpen. Gewoon omdat je hem dan eventueel misschien zou kunnen tegenkomenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als je naar sporten ging 5 km omfietsen om maar heel even toevallig langs der huis te fietsen..
Ik heb ze ook nog. Een hele schoenendoos vol.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb die briefjes nog van mijn eerste vriendinnetje.... we zouden 4 kinderen krijgen samen
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mjam, bietjes
Koud, met olie, azijn, mosterd en suiker
Snuit zn asperges heb ik wel opgegetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, jij eet toch geen groenten
Maar je kunt het nog wel laten doen, dus niet gelijk metquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
tegenwoordig koop je een spuitbus gas en doe je het zelf goedkoper
4 stengeltjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snuit zn asperges heb ik wel opgegeten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snuit zn asperges heb ik wel opgegeten
Principekwestie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
CL en Rival.
We hebben het hier over een aansteker van 2 euro. Ik haal gewoon een nieuwe. Nzm
Aspergesquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, bijzonder dat je dat lustte!
Meerquote:
Daar schrok ik zelf ook wel vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was ze niet gewoon beleefd? Oh nee wacht, huppel he..quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Okay leef je uit danquote:
En bedankt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was ze niet gewoon beleefd? Oh nee wacht, huppel he..
quote:
That hurts!!quote:
Je verloochend je afkomst iig nietquote:
Heul niet!quote:
Nee Jood, die bewaren graagquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een romanticus ben je ook eigenlijk he
Que?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je verloochend je afkomst iig niet
zo ver dachten wij nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou later in het bejaardentehuis rolstoelraces met haar gaan houden, want we zouden samen oud worden![]()
die spuitbus zal niet veel duurder zijn, en kan je hem elke keer direct bijvullen. niet naar de winkel. scheelt weer kostenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
CL en Rival.
We hebben het hier over een aansteker van 2 euro. Ik haal gewoon een nieuwe. Nzm
Voorlopig heb ik die aansteker alleen in Purm gezien dus wordt een dure aanstekerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
die spuitbus zal niet veel duurder zijn, en kan je hem elke keer direct bijvullen. niet naar de winkel. scheelt weer kosten
Evie had em ook, hier in Utrecht gehaald.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik die aansteker alleen in Purm gezien dus wordt een dure aansteker
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg er gewoon weer trek in
[ afbeelding ]
Mooi dat scheelt toch al een euro of 10 aan benzinequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie had em ook, hier in Utrecht gehaald.
Die lus je niet?quote:
ik maar een handjevol, geplakt in mijn dagboekquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog. Een hele schoenendoos vol.
Ik weet zeker dat je em daar ook gewoon kan halen, tenzij je een excuus wilt hebben natuurlijk om hierheen te komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dat scheelt toch al een euro of 10 aan benzine
Jij mag nooit meer zeuren over mijn eetgewoontesquote:
Nope. Maar goed, het is ook lang geleden dat ik ze heb geproefd hoor.quote:
he lul, ik heb weer een veel te lang verlanglijstjequote:
Zie mijn postquote:
wat heb ik erop gezet?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
he lul, ik heb weer een veel te lang verlanglijstje![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer zeuren over mijn eetgewoontes![]()
Doe ik gezond is het niet goed, doe ik ongezond is het niet goed en als ik niet eet ga je ook zeuren
Dan ga ik hem liever in Purmerend halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je em daar ook gewoon kan halen, tenzij je een excuus wilt hebben natuurlijk om hierheen te komen
dat bedoelde ik er niet mee, sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je kunt het nog wel laten doen, dus niet gelijk metsmijten alsof ik debiel ben.
Ja nou, ik heb niet het idee dat ik veel misquote:
Nee, je zeurt bij voorbaat al.quote:
Jamaaraspergesquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb niet het idee dat ik veel mis
Nou idd als zelfs Huppel het lustquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, je zeurt bij voorbaat al.
Deze asperges zijn gebakken in de truffelolieen wat parmezaan erop, en op zachte bladsla en het smaakt best prima! Als zelfs Huppel het lust
Nee bij voorbaat zou zijn als ik ze nog nooit had gegeten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, je zeurt bij voorbaat al.
Deze asperges zijn gebakken in de truffelolieen wat parmezaan erop, en op zachte bladsla en het smaakt best prima! Als zelfs Huppel het lust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |