Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat zie je hier in tegenstelling tot Nederland eigenlijk maar heel weinig. Zeker niet zulke mooie als in Nederlandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het zijn 'in the war'... het schijnt bij de warenhuizen in Engeland een slagveld te zijn om nog een blauw regenpak te kunnen bemachtigen....
Nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je wel wilt daten
[..]
Nee hoor
quote:
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je dan wel gezellig op stap met mij?
je bent wel stipt he met je 22:00 (of is je vrouw zo streng dat ze de stekkers er uit trekt?quote:
* MPG zet voorleesstem op...quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
De slag om Warenhuizen-Regenpakken dus eigenlijk? Ik ben voor team blauw
ikke niet, maar in feb welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
NeeIk heb de eerste komende weekende gewoon al druk, dus ik zie je wel weer op de volgende meet
[..]
je bent wel stipt he met je 22:00 (of is je vrouw zo streng dat ze de stekkers er uit trekt?
Het winnende team neem ik mee uit eten in Londen en naar de leukste kroegenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
wat wil je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
okay, serieus, weet iemand waar ik een toffe bureaublad-achtergrond scoor. Ik krijg koppijn van wat ik nu heb.
Niks ja maar... neuken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Maar... maar... Ik dacht dat... J.????????
!
ik heb vanmiddag zelf gezegd dat it-ers authisten zijn, en die zijn nogal van de regelmaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
NeeIk heb de eerste komende weekende gewoon al druk, dus ik zie je wel weer op de volgende meet
[..]
je bent wel stipt he met je 22:00 (of is je vrouw zo streng dat ze de stekkers er uit trekt?
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
okay, serieus, weet iemand waar ik een toffe bureaublad-achtergrond scoor. Ik krijg koppijn van wat ik nu heb.
Daar zit ik in want uit etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het winnende team neem ik mee uit eten in Londen en naar de leukste kroegen
Jaquote:
Team blauw? Het is de dorps-zeskamp niet hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou het bed vast warm... tot over 4,5 uur
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Barretje80 het volgende:
BlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauwBlauw
Wedden van wel? * suikertaartje elleboogt vast wat tegenstanders tegen de vlaktequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Team blauw? Het is de dorps-zeskamp niet hoor
ja doe maar niet te speciefiek dat is wel makkelijk zoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, iets creatiefs, druk maar subtiel. Kleurvol, maar niet op het niveau koppijn.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Echt he kunnen jullie nou even optiefen met die pleuris regenpakken
druk dagjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
De slotjeslijst in GC
Dit is in 11 jaar een dagrecord denk ik
Je sommeert maar een eind raakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik sommeer jullie om in de lokale winkels te kijken want in de webwinkel hebben ze mijn maat niet
Hoi schatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
De slotjeslijst in GC
verkeerde kleurquote:
Ik merk het al.. Die heeft ervaring met de uitverkoopquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wedden van wel? * suikertaartje elleboogt vast wat tegenstanders tegen de vlakte
* wel.o.k mompelt iets over fetishquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Echt he kunnen jullie nou even optiefen met die pleuris regenpakken
Ik wil morgen een film reportage van alle KSC'ersquote:
Suikertaartje welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
regenpakken_!
faal dingen, mensen zijn niet van suiker
Eten als winst dus dat gaan ze niet winnenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik merk het al.. Die heeft ervaring met de uitverkoop...
Talk to the handquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
regenpakken_!
Daar zit ik sowieso heel veel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja doe maar niet te speciefiek dat is wel makkelijk zoeken![]()
kijk anders een sop deviant
dat lukt heul nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil morgen een film reportage van alle KSC'ers
Waarom niet? Je gaat met je telefoon naar de winkel en begint te filmen met een beetje leuk commentaar erbijquote:
NOEM JE MIJ NOU DIK?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eten als winst dus dat gaan ze niet winnen
ben je vanavond alleen hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
De slotjeslijst in GC
nee hoorquote:
regnpak poofquote:
jezes wat een ondongquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zit ik sowieso heel veel.
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu, maar dat is echt niet vol te houden.
ahhhhh iksnapnuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Je gaat met je telefoon naar de winkel en begint te filmen met een beetje leuk commentaar erbij
tering daar krijg ik nog hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik wil gewoon bewijs dat jullie zijn gaan kijken voor Earl Stuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhhh iksnapnu
dacht dat je een reportage met ons allen er op wilde
Ja daarom.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering daar krijg ik nog hoofdpijn van
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je vanavond alleen hier![]()
ik tel er iets van 34 slotjes door jou
enschede ligt niet in belgiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef MPG het volgende:
OMG. Steekpartij bij GF in de straat:
Sneeuwbalgooier neergestoken in Enschede
Ha ouwe vetzakquote:
Ach soms heb je van die dagen en dan heb je het ff druk met een paar lollige kloons.quote:
De straatnaam van de plaats delict past anders prima als locatie voor jouw nieuwe filiaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enschede ligt niet in belgie
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
nog leuke plannen voor morgen behalve werken?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
kweenie, ik heb er de lol nooit van ingezienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach soms heb je van die dagen en dan heb je het ff druk met een paar lollige kloons.
Schaatsen dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
De straatnaam van de plaats delict past anders prima als locatie voor jouw nieuwe filiaal...
Callcenter bellen, hopelijk hebben ze nu wel een vacature voor me. De vorige keer belde ze alleen maar om mijn CV nog verder uit te breiden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
it's part of the jobquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kweenie, ik heb er de lol nooit van ingezien
maar dat ligt geheid aan mij
hmmm suc6 dan maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Callcenter bellen, hopelijk hebben ze nu wel een vacature voor me. De vorige keer belde ze alleen maar om mijn CV nog verder uit te breiden.
even een serieuze tip: ga alleen bij een inbound callcenter werken en zeker niet bij een outbound.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Callcenter bellen, hopelijk hebben ze nu wel een vacature voor me. De vorige keer belde ze alleen maar om mijn CV nog verder uit te breiden.
dat zei ik net tegen een bakje Jelly Beansquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Zal ik gewoon een hele zak Skittles opeten
Niet in je neus stoppen hč?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Ik wil geen meisjes regenpakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar dan wel unisex regenpakken, hč?
Noem een bekende Zeeuwse band, of ik schiet je neer!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Zijn ze lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zei ik net tegen een bakje Jelly Beans
De Dijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem een Nederlandse band, of ik schiet je neer!
Nee. Ik weet dat het kutwerk is. Maar ik houd op dit moment geen enkele baan lang vol.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
even een serieuze tip: ga alleen bij een inbound callcenter werken en zeker niet bij een outbound.
jostiband, er schoot me geen andere binnenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem een Nederlandse band, of ik schiet je neer!
Bulfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem een bekende Zeeuwse band, of ik schiet je neer!
Ja, dat magquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha ouwe vetzak![]()
Ehh, nee, ik noem je alleen maar oud. Dat mag toch?
En in een regenpak word je niet nat van de regen maar van het zweet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
regenpakken_!
quote:
Leugens!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En in een regenpak word je niet nat van de regen maar van het zweet.
Nee, dat geloof ik graag. Dat is niet iets voor als je een kater hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier Koenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
ik ben heel ff iets op tv kijken, terug over half uurtje ofzo
slapers(en evt
)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
MPG was je voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
GF, heb jij nu ook al een dependance in Enschede Pluskut?
De twee hadden ruzie vanwege sneeuwballen die tegen een woning aan de Batshoek in Enschede waren gegooid. Dit meldt de politie.
Sneeuwbalgooier neergestoken in Enschede
Zeg dan: Bluf, doe maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jostiband, er schoot me geen andere binnen
nou, ja, eigenlijk moet ik er nog eentje doen maar ik heb geen zinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
meisjemeisje red je het nog met spellchecken?
Dan doe je die toch een andere keerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ja, eigenlijk moet ik er nog eentje doen maar ik heb geen zin
Katers zijn sowieso kut.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik graag. Dat is niet iets voor als je een kater hebt.
is die voor morgen of kan het nog even wachten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ja, eigenlijk moet ik er nog eentje doen maar ik heb geen zin
Mijn regenpak is waterdicht, vochtregulerend en ademendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
JFquote:
die is voor morgen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is die voor morgen of kan het nog even wachten?
trusten DMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer veel te vroeg dag.
Trusten allemaal![]()
.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
Trusten allemaal![]()
.
Zo als ik in bed ligquote:
Trusten DMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
Trusten allemaal![]()
.
Omdat zeewater in combinatie met wind nogal koud is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ondingen
edit : ik vraag me sowieso af waarom die in de deadliest catch regenpakken aan hebben
slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
Trusten allemaal![]()
.
doe maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem een bekende Zeeuwse band, of ik schiet je neer!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt
wie wil er bloed op de achterbank. van de werkelijkheidquote:
maar..maar...maar...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe ik hem voor je, kan jij even ademhalen
Als ik nou een groep mensen 100.000 euro per jaar gun zijn zij het wel, ik heb echt respect voor het werk dat ze doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ondingen
edit : ik vraag me sowieso af waarom die in de deadliest catch regenpakken aan hebben
Och, af en toe kan best.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Katers zijn sowieso kut.Ik moest echt stoppen met drinken.
Ik dus echt niet, en zie anders wat zij er nog onder aan hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ondingen
zeg me dat het niet zo is....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie wil er bloed op de achterbank. van de werkelijkheid
Ha, in your face dus voor iedereen die commentaar heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn regenpak is waterdicht, vochtregulerend en ademend
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
Trusten allemaal![]()
.
Zo'n regenpak had ik in mijn krantenlooptijd nog niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn regenpak is waterdicht, vochtregulerend en ademend
en toch zweet ik ook in die krengenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ha, in your face dus voor iedereen die commentaar heeft
Daar is het ook voor bedoeld. Waterdicht dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo'n regenpak had ik in mijn krantenlooptijd nog niet.Die was alleen waterdicht.
ja, ga je gang, graag zelfsquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toch zweet ik ook in die krengen
Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toch zweet ik ook in die krengen
ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink altijd meteen zo veel.
En nu?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo'n regenpak had ik in mijn krantenlooptijd nog niet.Die was alleen waterdicht.
Dezequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie wil er bloed op de achterbank. van de werkelijkheid
nja nat worden ze toch, miss kunnen ze beter duikpak aan doen maar goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat zeewater in combinatie met wind nogal koud is.
heb jij niet al best wel wat gedaan vandaagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ga je gang, graag zelfs![]()
(ik vind alleen dat ik niet zo lui moet zijn en hem gewoon zou moeten doen)
laters miniquote:
Je moet er ook niet 3 bontjassen onder willen dragenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Best wel klote
[..]
Dan niet maar het ligt er ook meer aan dat ik het niet snel koud heb
Dat leer je vanzelf af.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink altijd meteen zo veel.
ja idd: daarvoor wil ik wel een dubbele longonsteking riskerenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik nou een groep mensen 100.000 euro per jaar gun zijn zij het wel, ik heb echt respect voor het werk dat ze doen
Bis Later PGRquote:
Doe ik dus ook niet, gewoon in een t shirt en broekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er ook niet 3 bontjassen onder willen dragen
Waarom joh, als je toch 1e staat kun je het ook net zo goed 'goed' doen ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga stoppen met posten voor vandaag
Nee! Blijf!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
Het zijn ook geen regenpakken maar doorwerkpakken, dat is iets anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja nat worden ze toch, miss kunnen ze beter duikpak aan doen maar goed
Hmmmz, dat lijkt me wat koud maar kan natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later PGR
[..]
Doe ik dus ook niet, gewoon in een t shirt en broek
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom joh, als je toch 1e staat kun je het ook net zo goed 'goed' doen ook
ik ga over de 500 heenquote:
Ja, dat weet ik, daarom zeg ik ook: dat leer je vanzelf af.quote:
Lekker tochquote:
serieus??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zijn ook geen regenpakken maar doorwerkpakken, dat is iets anders.
Dus dan weet je niets van hoe goed ze tegenwoordig zijnquote:
Wat een rampquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik ga over de 500 heen
voor jouw altijdquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb jij er dan een uberhaubt?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
Nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus dan weet je niets van hoe goed ze tegenwoordig zijn
Dus, Samen wijntje doen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, daarom zeg ik ook: dat leer je vanzelf af.
Als is het alleen maar omdat je steeds meer tijd nodig hebt om te herstellen.
jij doet het ook niet slechtquote:
klopt je zit maar iets over de 100quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er vandaag helemaal niet veel trouwens
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er vandaag helemaal niet veel trouwens
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij doet het ook niet slecht
Ik had gewoon geen tijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt je zit maar iets over de 100
Sure. Dan neem ik wel voor de zekerheid een fles goldstrike of pisang mee, want ik weet niet of ik gek ben op Rose.quote:
toch niet met tpg,tnt, of ptt eropquote:
ummhhh 2 ook goedquote:
heb ik allebeide staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sure. Dan neem ik wel voor de zekerheid een fles goldstrike of pisang mee, want ik weet niet of ik gek ben op Rose.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toch niet met tpg,tnt, of ptt erop![]()
niet dat ik er iets op tegen heb, maar een maat van me liep altijd met zijn post kleding
Sugartaartjequote:
Ik heb wel een lekkere gevonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sure. Dan neem ik wel voor de zekerheid een fles goldstrike of pisang mee, want ik weet niet of ik gek ben op Rose.
Oh, die was meer een spontane roep eigenlijk. Voordat we straks een datum zitten te prikken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekkere gevonden.Gallo
![]()
En anders regel ik wel een wijntje.![]()
Kom je hier dan?
als je gaat overgeven heb je wel gaaf braaksel (met goldstrike)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je gaat overgeven heb je wel gaaf braaksel (met goldstrike)
Met hoest, kuch, pruttel en veel nare pi's, maar wel heel veel gespeeldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sugartaartje![]()
Hoe is je dag geweest en hoe is het met de kleine man
Ow.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die was meer een spontane roep eigenlijk. Voordat we straks een datum zitten te prikken.
Oooh, niet helemaal lekker dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met hoest, kuch, pruttel en veel nare pi's, maar wel heel veel gespeeld
ik dacht juist hetzelfdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ehm. Sinds wanneer is rosé geen wijntje meer, trouwens?
Ik liep jarenlang in Scania-jassen rondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toch niet met tpg,tnt, of ptt erop![]()
niet dat ik er iets op tegen heb, maar een maat van me liep altijd met zijn post kleding
Rose is rosequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
waarom?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
Als ze maar warm zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik liep jarenlang in Scania-jassen rond...
Goed bezigquote:
Nee, maar beter dan dat het was hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, niet helemaal lekker dus
Wel tof dat jullie veel hebben kunnen spelen though
een wijntjequote:
Rose is ook wijn, alleen jammer van de kleurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
anders sta ik op 1 in de top 100quote:
ja.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar beter dan dat het was hoor![]()
En morgen weer werken...
Scaniaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu iemand anders dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders sta ik op 1 in de top 100
witte wijn , rode wijn , rose wijnquote:
Dat is mij dit jaar nog niet gebeurdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat zijn zequote:
Joh dat is maanden geleden, het mag wel weer eens een keertje hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mij ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is mij dit jaar nog niet gebeurd
Ligt eraan wat er bij bepaalde mensen normaal gesproken gedronken word. Mensen die mij kennen weten dat ik altijd wit drink, dus als het iets anders is word het bij kleur genoemd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja.
maar wat bedoelen ze daarmee?
rood, wit, wat?
Ik ook nietquote:
beidequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja.
maar wat bedoelen ze daarmee?
rood, wit, wat?
ff checkenquote:
ja, dat dacht ik ook, maar blijkbaar is rosé geen wijntjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
witte wijn , rode wijn , rose wijn
Ik ben meer van de cider, bier. baileys, jagermeister en champagnequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Nou ja, genoeg om de lekkere te vinden en te drinken
Nee, das bekant limonadequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook, maar blijkbaar is rosé geen wijntje
gebeurt ook alleen als je teveel drinktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo?Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk.
ik sta bijna met het dubbele voor op nummer 2quote:
Slaap lekker wijffiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bedje lieffiesik ben zo moe dat ik het niet meer bij hou.. vannacht brakke nacht hopelijk nu een betere
![]()
Slaap lekker allemaal
Heee slaap lekker en ik hoop dat jij en Koen goed opknappenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bedje lieffiesik ben zo moe dat ik het niet meer bij hou.. vannacht brakke nacht hopelijk nu een betere
![]()
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker mopquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Slaap lekker allemaal
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik sta bijna met het dubbele voor op nummer 2
trusten lovelyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Slaap lekker allemaal
Fijn dromen liefje, en dankjewelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Slaap lekker allemaal
Dat is mijn gewone ook, vind hem iets te duur voor werkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn ze. En wind- en waterdicht
. Werkjassen, he
...
Doe datquote:
Slaap Lekker LLquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Slaap lekker allemaal
werkte je bij scania dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
das rose en geen wijnquote:
ik ben er nog genoeg ik lurk alleen wat meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joh dat is maanden geleden, het mag wel weer eens een keertje hoor.
Ik vind het best jammer dat je er een stuk minder bent..
Dus jij hebt bijna dubbel zo veel gepost als ...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik sta bijna met het dubbele voor op nummer 2
graag gedaan beeb... morgen weer een dag he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen liefje, en dankjewel
Nee, mijn pa heeft jarenlang in het transport gewerktquote:
ik heb een keer in mijn leven gekotst van drank, toen had iemand as in mijn bier gestrooid toen ik ff weg wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gebeurt ook alleen als je teveel drinkt![]()
pimp my puke
quote:
ik heb een keer pisang ambon gekotst..zo goed als puurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer in mijn leven gekotst van drank, toen had iemand as in mijn bier gestrooid toen ik ff weg was
jij bent nummer 6 op het momentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus jij hebt bijna dubbel zo veel gepost als ...
dat is een van de grootste misvattingen op wijngebiedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
rose is geen rode en witte wijn door elkaar
Pisang ambon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een keer pisang ambon gekotst..zo goed als puur
ik sta vandaag nergens, ik ben er bijna niet aan toegekomen helaas.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent nummer 6 op het moment
ik van jagermeister met bierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer in mijn leven gekotst van drank, toen had iemand as in mijn bier gestrooid toen ik ff weg was
ooh reallyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig, denk dat ik nog wel zakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent nummer 6 op het moment
iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
Daar ken ik er wel meer vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik van jagermeister met bier
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ros%C3%A9wijn
rose druivenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een van de grootste misvattingen op wijngebied
Rose is gemaakt van Rose druiven
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een van de grootste misvattingen op wijngebied
Rose is gemaakt van Roseblauwe druiven
Zuipschuitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een keer pisang ambon gekotst..zo goed als puur
ik loop momenteel met een jas van trans-europequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, mijn pa heeft jarenlang in het transport gewerkt.
ik zou daar geen weddenschap op afsluitenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta vandaag nergens, ik ben er bijna niet aan toegekomen helaas.
Dat is dan ook limonade. Totdat je van je kruk opstaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
Ik ben een keer heel ziek geweest van baco's
Ja, het dronk inderdaad te makkelijk weg. Ik merkte er niets van tot dat ik naar huis wildequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan ook limonade. Totdat je van je kruk opstaat...
is me maar 1 keer gebeurtquote:
Ik weet alleen wel dat je van wodka en Jägermeister behoorlijk zat kan wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
Ik ben een keer heel ziek geweest van baco's
Precies. Daarom waag ik me ook niet meer aan mixjes. Doe mij maar gewoon bier. Of whisky, zonder ijs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het dronk inderdaad te makkelijk weg. Ik merkte er niets van tot dat ik naar huis wilde
palmwijn is ook ergquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet alleen wel dat je van wodka en Jägermeister behoorlijk zat kan worden
Vorige keer met personeelsfeest een collega van mij, toen eerst nog wel gegetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is me maar 1 keer gebeurt![]()
moet er wel zeggen de hele dag niet gegeten en toen als een gek aan het zuipen gegaan![]()
1 glas bier met 2 jagermeister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |