Zijn ze lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zei ik net tegen een bakje Jelly Beans
De Dijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem een Nederlandse band, of ik schiet je neer!
Nee. Ik weet dat het kutwerk is. Maar ik houd op dit moment geen enkele baan lang vol.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
even een serieuze tip: ga alleen bij een inbound callcenter werken en zeker niet bij een outbound.
jostiband, er schoot me geen andere binnenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem een Nederlandse band, of ik schiet je neer!
Bulfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem een bekende Zeeuwse band, of ik schiet je neer!
Ja, dat magquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha ouwe vetzak![]()
Ehh, nee, ik noem je alleen maar oud. Dat mag toch?
En in een regenpak word je niet nat van de regen maar van het zweet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
regenpakken_!
faal dingen, mensen zijn niet van suiker
quote:
Leugens!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En in een regenpak word je niet nat van de regen maar van het zweet.
Nee, dat geloof ik graag. Dat is niet iets voor als je een kater hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zit ik sowieso heel veel.
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu, maar dat is echt niet vol te houden.
Veel plezier Koenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
ik ben heel ff iets op tv kijken, terug over half uurtje ofzo
slapers(en evt
)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
MPG was je voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
GF, heb jij nu ook al een dependance in Enschede Pluskut?
De twee hadden ruzie vanwege sneeuwballen die tegen een woning aan de Batshoek in Enschede waren gegooid. Dit meldt de politie.
Sneeuwbalgooier neergestoken in Enschede
Zeg dan: Bluf, doe maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jostiband, er schoot me geen andere binnen
nou, ja, eigenlijk moet ik er nog eentje doen maar ik heb geen zinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
meisjemeisje red je het nog met spellchecken?
Dan doe je die toch een andere keerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ja, eigenlijk moet ik er nog eentje doen maar ik heb geen zin
Katers zijn sowieso kut.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik graag. Dat is niet iets voor als je een kater hebt.
is die voor morgen of kan het nog even wachten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ja, eigenlijk moet ik er nog eentje doen maar ik heb geen zin
Mijn regenpak is waterdicht, vochtregulerend en ademendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
JFquote:
die is voor morgen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is die voor morgen of kan het nog even wachten?
trusten DMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer veel te vroeg dag.
Trusten allemaal![]()
.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
Trusten allemaal![]()
.
Zo als ik in bed ligquote:
Trusten DMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
Trusten allemaal![]()
.
Omdat zeewater in combinatie met wind nogal koud is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ondingen
edit : ik vraag me sowieso af waarom die in de deadliest catch regenpakken aan hebben
slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
Trusten allemaal![]()
.
doe maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem een bekende Zeeuwse band, of ik schiet je neer!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt
wie wil er bloed op de achterbank. van de werkelijkheidquote:
maar..maar...maar...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe ik hem voor je, kan jij even ademhalen
Als ik nou een groep mensen 100.000 euro per jaar gun zijn zij het wel, ik heb echt respect voor het werk dat ze doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ondingen
edit : ik vraag me sowieso af waarom die in de deadliest catch regenpakken aan hebben
Och, af en toe kan best.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Katers zijn sowieso kut.Ik moest echt stoppen met drinken.
Ik dus echt niet, en zie anders wat zij er nog onder aan hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ondingen
zeg me dat het niet zo is....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie wil er bloed op de achterbank. van de werkelijkheid
Ha, in your face dus voor iedereen die commentaar heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn regenpak is waterdicht, vochtregulerend en ademend
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
Trusten allemaal![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |