Hoi schatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
De slotjeslijst in GC
Dit is in 11 jaar een dagrecord denk ik
verkeerde kleurquote:
Ik merk het al.. Die heeft ervaring met de uitverkoopquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wedden van wel? * suikertaartje elleboogt vast wat tegenstanders tegen de vlakte
* wel.o.k mompelt iets over fetishquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Echt he kunnen jullie nou even optiefen met die pleuris regenpakken
Ik wil morgen een film reportage van alle KSC'ersquote:
Suikertaartje welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
regenpakken_!
faal dingen, mensen zijn niet van suiker
Eten als winst dus dat gaan ze niet winnenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik merk het al.. Die heeft ervaring met de uitverkoop...
Talk to the handquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
regenpakken_!
faal dingen, mensen zijn niet van suiker
Daar zit ik sowieso heel veel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja doe maar niet te speciefiek dat is wel makkelijk zoeken![]()
kijk anders een sop deviant
dat lukt heul nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil morgen een film reportage van alle KSC'ers
Waarom niet? Je gaat met je telefoon naar de winkel en begint te filmen met een beetje leuk commentaar erbijquote:
NOEM JE MIJ NOU DIK?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eten als winst dus dat gaan ze niet winnen
ben je vanavond alleen hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
De slotjeslijst in GC
Dit is in 11 jaar een dagrecord denk ik
nee hoorquote:
regnpak poofquote:
jezes wat een ondongquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zit ik sowieso heel veel.
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu, maar dat is echt niet vol te houden.
ahhhhh iksnapnuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Je gaat met je telefoon naar de winkel en begint te filmen met een beetje leuk commentaar erbij
tering daar krijg ik nog hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zit ik sowieso heel veel.
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu, maar dat is echt niet vol te houden.
Nee, ik wil gewoon bewijs dat jullie zijn gaan kijken voor Earl Stuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhhh iksnapnu
dacht dat je een reportage met ons allen er op wilde
Ja daarom.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering daar krijg ik nog hoofdpijn van
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je vanavond alleen hier![]()
ik tel er iets van 34 slotjes door jou
enschede ligt niet in belgiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef MPG het volgende:
OMG. Steekpartij bij GF in de straat:
Sneeuwbalgooier neergestoken in Enschede
Ha ouwe vetzakquote:
Ach soms heb je van die dagen en dan heb je het ff druk met een paar lollige kloons.quote:
De straatnaam van de plaats delict past anders prima als locatie voor jouw nieuwe filiaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enschede ligt niet in belgie
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
nog leuke plannen voor morgen behalve werken?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
kweenie, ik heb er de lol nooit van ingezienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach soms heb je van die dagen en dan heb je het ff druk met een paar lollige kloons.
Schaatsen dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
De straatnaam van de plaats delict past anders prima als locatie voor jouw nieuwe filiaal...
Callcenter bellen, hopelijk hebben ze nu wel een vacature voor me. De vorige keer belde ze alleen maar om mijn CV nog verder uit te breiden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
it's part of the jobquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kweenie, ik heb er de lol nooit van ingezien
maar dat ligt geheid aan mij
hmmm suc6 dan maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Callcenter bellen, hopelijk hebben ze nu wel een vacature voor me. De vorige keer belde ze alleen maar om mijn CV nog verder uit te breiden.
even een serieuze tip: ga alleen bij een inbound callcenter werken en zeker niet bij een outbound.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Callcenter bellen, hopelijk hebben ze nu wel een vacature voor me. De vorige keer belde ze alleen maar om mijn CV nog verder uit te breiden.
dat zei ik net tegen een bakje Jelly Beansquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Zal ik gewoon een hele zak Skittles opeten
Niet in je neus stoppen hè?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Ik wil geen meisjes regenpakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar dan wel unisex regenpakken, hè?
Noem een bekende Zeeuwse band, of ik schiet je neer!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |