Zo'n regenpak had ik in mijn krantenlooptijd nog niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn regenpak is waterdicht, vochtregulerend en ademend
en toch zweet ik ook in die krengenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ha, in your face dus voor iedereen die commentaar heeft
Daar is het ook voor bedoeld. Waterdicht dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo'n regenpak had ik in mijn krantenlooptijd nog niet.Die was alleen waterdicht.
ja, ga je gang, graag zelfsquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toch zweet ik ook in die krengen
Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toch zweet ik ook in die krengen
ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink altijd meteen zo veel.
En nu?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo'n regenpak had ik in mijn krantenlooptijd nog niet.Die was alleen waterdicht.
Dezequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie wil er bloed op de achterbank. van de werkelijkheid
nja nat worden ze toch, miss kunnen ze beter duikpak aan doen maar goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat zeewater in combinatie met wind nogal koud is.
heb jij niet al best wel wat gedaan vandaagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ga je gang, graag zelfs![]()
(ik vind alleen dat ik niet zo lui moet zijn en hem gewoon zou moeten doen)
laters miniquote:
Je moet er ook niet 3 bontjassen onder willen dragenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Best wel klote
[..]
Dan niet maar het ligt er ook meer aan dat ik het niet snel koud heb
Dat leer je vanzelf af.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink altijd meteen zo veel.
ja idd: daarvoor wil ik wel een dubbele longonsteking riskerenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik nou een groep mensen 100.000 euro per jaar gun zijn zij het wel, ik heb echt respect voor het werk dat ze doen
Bis Later PGRquote:
Doe ik dus ook niet, gewoon in een t shirt en broekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er ook niet 3 bontjassen onder willen dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |