Ik ben meer van de cider, bier. baileys, jagermeister en champagnequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Nou ja, genoeg om de lekkere te vinden en te drinken
Nee, das bekant limonadequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook, maar blijkbaar is rosé geen wijntje
gebeurt ook alleen als je teveel drinktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo?Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk.
ik sta bijna met het dubbele voor op nummer 2quote:
Slaap lekker wijffiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bedje lieffiesik ben zo moe dat ik het niet meer bij hou.. vannacht brakke nacht hopelijk nu een betere
![]()
Slaap lekker allemaal
Heee slaap lekker en ik hoop dat jij en Koen goed opknappenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bedje lieffiesik ben zo moe dat ik het niet meer bij hou.. vannacht brakke nacht hopelijk nu een betere
![]()
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker mopquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Slaap lekker allemaal
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik sta bijna met het dubbele voor op nummer 2
trusten lovelyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Slaap lekker allemaal
Fijn dromen liefje, en dankjewelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Slaap lekker allemaal
Dat is mijn gewone ook, vind hem iets te duur voor werkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn ze. En wind- en waterdicht
. Werkjassen, he
...
Doe datquote:
Slaap Lekker LLquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Slaap lekker allemaal
werkte je bij scania dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik liep jarenlang in Scania-jassen rond...
das rose en geen wijnquote:
ik ben er nog genoeg ik lurk alleen wat meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joh dat is maanden geleden, het mag wel weer eens een keertje hoor.
Ik vind het best jammer dat je er een stuk minder bent..
Dus jij hebt bijna dubbel zo veel gepost als ...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik sta bijna met het dubbele voor op nummer 2
graag gedaan beeb... morgen weer een dag he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen liefje, en dankjewel
Nee, mijn pa heeft jarenlang in het transport gewerktquote:
ik heb een keer in mijn leven gekotst van drank, toen had iemand as in mijn bier gestrooid toen ik ff weg wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gebeurt ook alleen als je teveel drinkt![]()
pimp my puke
quote:
ik heb een keer pisang ambon gekotst..zo goed als puurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer in mijn leven gekotst van drank, toen had iemand as in mijn bier gestrooid toen ik ff weg was
jij bent nummer 6 op het momentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus jij hebt bijna dubbel zo veel gepost als ...
dat is een van de grootste misvattingen op wijngebiedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
rose is geen rode en witte wijn door elkaar
Pisang ambon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een keer pisang ambon gekotst..zo goed als puur
ik sta vandaag nergens, ik ben er bijna niet aan toegekomen helaas.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent nummer 6 op het moment
ik van jagermeister met bierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer in mijn leven gekotst van drank, toen had iemand as in mijn bier gestrooid toen ik ff weg was
ooh reallyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig, denk dat ik nog wel zakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent nummer 6 op het moment
iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
Daar ken ik er wel meer vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik van jagermeister met bier
er zijn heel veel mensen die dat denkenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ros%C3%A9wijn
rose druivenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een van de grootste misvattingen op wijngebied
Rose is gemaakt van Rose druiven
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een van de grootste misvattingen op wijngebied
Rose is gemaakt van Roseblauwe druiven
Zuipschuitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een keer pisang ambon gekotst..zo goed als puur
ik loop momenteel met een jas van trans-europequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, mijn pa heeft jarenlang in het transport gewerkt.
ik zou daar geen weddenschap op afsluitenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta vandaag nergens, ik ben er bijna niet aan toegekomen helaas.
Dat is dan ook limonade. Totdat je van je kruk opstaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
Ik ben een keer heel ziek geweest van baco's
Ja, het dronk inderdaad te makkelijk weg. Ik merkte er niets van tot dat ik naar huis wildequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan ook limonade. Totdat je van je kruk opstaat...
is me maar 1 keer gebeurtquote:
Ik weet alleen wel dat je van wodka en Jägermeister behoorlijk zat kan wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
Ik ben een keer heel ziek geweest van baco's
Precies. Daarom waag ik me ook niet meer aan mixjes. Doe mij maar gewoon bier. Of whisky, zonder ijs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het dronk inderdaad te makkelijk weg. Ik merkte er niets van tot dat ik naar huis wilde
palmwijn is ook ergquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet alleen wel dat je van wodka en Jägermeister behoorlijk zat kan worden
Vorige keer met personeelsfeest een collega van mij, toen eerst nog wel gegetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is me maar 1 keer gebeurt![]()
moet er wel zeggen de hele dag niet gegeten en toen als een gek aan het zuipen gegaan![]()
1 glas bier met 2 jagermeister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |