klopt je zit maar iets over de 100quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er vandaag helemaal niet veel trouwens
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er vandaag helemaal niet veel trouwens
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij doet het ook niet slecht
Ik had gewoon geen tijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt je zit maar iets over de 100
Sure. Dan neem ik wel voor de zekerheid een fles goldstrike of pisang mee, want ik weet niet of ik gek ben op Rose.quote:
toch niet met tpg,tnt, of ptt eropquote:
ummhhh 2 ook goedquote:
heb ik allebeide staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sure. Dan neem ik wel voor de zekerheid een fles goldstrike of pisang mee, want ik weet niet of ik gek ben op Rose.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toch niet met tpg,tnt, of ptt erop![]()
niet dat ik er iets op tegen heb, maar een maat van me liep altijd met zijn post kleding
Sugartaartjequote:
Ik heb wel een lekkere gevonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sure. Dan neem ik wel voor de zekerheid een fles goldstrike of pisang mee, want ik weet niet of ik gek ben op Rose.
Oh, die was meer een spontane roep eigenlijk. Voordat we straks een datum zitten te prikken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekkere gevonden.Gallo
![]()
En anders regel ik wel een wijntje.![]()
Kom je hier dan?
als je gaat overgeven heb je wel gaaf braaksel (met goldstrike)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je gaat overgeven heb je wel gaaf braaksel (met goldstrike)
Met hoest, kuch, pruttel en veel nare pi's, maar wel heel veel gespeeldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sugartaartje![]()
Hoe is je dag geweest en hoe is het met de kleine man
Ow.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die was meer een spontane roep eigenlijk. Voordat we straks een datum zitten te prikken.
Oooh, niet helemaal lekker dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met hoest, kuch, pruttel en veel nare pi's, maar wel heel veel gespeeld
ik dacht juist hetzelfdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ehm. Sinds wanneer is rosé geen wijntje meer, trouwens?
Ik liep jarenlang in Scania-jassen rondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toch niet met tpg,tnt, of ptt erop![]()
niet dat ik er iets op tegen heb, maar een maat van me liep altijd met zijn post kleding
Rose is rosequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
waarom?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga stoppen met posten voor vandaag
Als ze maar warm zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik liep jarenlang in Scania-jassen rond...
Goed bezigquote:
Nee, maar beter dan dat het was hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, niet helemaal lekker dus
Wel tof dat jullie veel hebben kunnen spelen though
een wijntjequote:
Rose is ook wijn, alleen jammer van de kleurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
anders sta ik op 1 in de top 100quote:
ja.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar beter dan dat het was hoor![]()
En morgen weer werken...
Scaniaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik liep jarenlang in Scania-jassen rond...
Nu iemand anders dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders sta ik op 1 in de top 100
witte wijn , rode wijn , rose wijnquote:
Dat is mij dit jaar nog niet gebeurdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat zijn zequote:
Joh dat is maanden geleden, het mag wel weer eens een keertje hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mij ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is mij dit jaar nog niet gebeurd
Ligt eraan wat er bij bepaalde mensen normaal gesproken gedronken word. Mensen die mij kennen weten dat ik altijd wit drink, dus als het iets anders is word het bij kleur genoemd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja.
maar wat bedoelen ze daarmee?
rood, wit, wat?
Ik ook nietquote:
beidequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja.
maar wat bedoelen ze daarmee?
rood, wit, wat?
ff checkenquote:
ja, dat dacht ik ook, maar blijkbaar is rosé geen wijntjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
witte wijn , rode wijn , rose wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |