Dat is geen prono neem ik aan ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:57 schreef Chielus het volgende:
Mooi, de eerste voorspellingen gedaan. Zijn er trouwens meer mensen die met wieisdemolgame.nl meedoen?
Jawel, lijkt op de Fokprono, maar met extra voorspellingen tav jokers & vrijstellingen. Er bestaat een Fok-subleage van vorig jaar.quote:
sorry sorry dat was ik :$ had niet helemaal door dat het de laatste post was!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:43 schreef Naamah het volgende:
En opent vervolgens ook nog eens geen nieuwe, het is een schande.
Ja, 'geniale' actie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
sorry sorry dat was ik :$ had niet helemaal door dat het de laatste post was!
Mol acties?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef Bartjebart het volgende:
en nog steeds mist er 1 kandidaat in de OP
Ohja die heb ik gewoon gekopieerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef Bartjebart het volgende:
en nog steeds mist er 1 kandidaat in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Wanneer deed Vera Mann dan ook alweer mee? Dat was zo kort, daar herinner ik me niks vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:52 schreef Terreros85 het volgende:
Karin de Groot past prima in het rijtje van Vera Mann en Loretta Schrijver om als eerste af te vallen.
Precies mijn redenatie om haar als afvaller te hebben in de prono en WIDMgame.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:52 schreef Terreros85 het volgende:
Karin de Groot past prima in het rijtje van Vera Mann en Loretta Schrijver om als eerste af te vallen.
Gezellig in de chickenbusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef MrManiak het volgende:
Opdracht 1: Kleur Bekennen...
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-239482
52 seconde, de eerste beelden.
Ik zie een linkje naar Inge en naar Japan...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef .aeon het volgende:
Wat een smeerlap zeg, die Art![]()
[ afbeelding ]
Mol.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef MrManiak het volgende:
Kan iemand Japans/Chinees? Wat staat er op dat rode t-shirt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Mol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dol je me of is het echt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Ik wist hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat lijkt op een kruisje-met-een-dakje erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat lijkt op een kruisje-met-een-dakje erop.MeteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Die blikseminslag?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Catwoman1986 het volgende:
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-239477
Bij dat films op 00:09 links onderin beeldZou het?
Er komt een achternaam in beeld van 1 van de kandidaten.quote:
Mogelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Er komt idd Stoof te staan, maar volgens mij komt het gewoon uit de promo.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik kan het me haast niet voorstellen, ook omdat er wordt gezegd dat ze het niet meer zo makkelijk maken met de hints enzo. Maarja, aan de andere kan is het toch wel erg apart..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Nouja zeg. Hebben we 't nu al opgelost
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef .aeon het volgende:
Wat een smeerlap zeg, die Art![]()
[ afbeelding ]
Ja ik heb normaal eigenlijk alleen altijd op mol-gedrag gelet, nooit op andere aanwijzingen dus ik vond het tijd om maar eens vanaf het begin goed onderzoek te doen naar allesquote:
Letten op Molgedrag was in eerdere seizoenen altijd de beste manier. Ik probeerde altijd logisch te beredeneren hoe de Mol het beste een opdracht zou kunnen verpesten. Welke positie in het spel moet je innemen om ongemerkt de meeste invloed uit te kunnen oefenen? Zo heb ik een paar keer al behoorlijk snel de Mol gevonden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja ik heb normaal eigenlijk alleen altijd op mol-gedrag gelet, nooit op andere aanwijzingen dus ik vond het tijd om maar eens vanaf het begin goed onderzoek te doen naar alles
Zit daar nu bewust een fout in? Aangezien er volgens de tekst maar 9 BN'ers reizen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:14 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! op het spoor van De Mol - Inleiding
Ik wilde me er voor gaan aanmelden, maar blijkbaar doe ik al mee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Doen jullie ook mee met de FOK!league op www.wieisdemolgame.nl?
Volgens mij ook vorig jaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar was toch de tiende editie?
Die Fok!league is dezelfde als vorig jaar nog, iedereen die toen al meedeed staat er nog in. Ik schrok al toen ik ineens allemaal mailtjes kreeg, maar ik accepteer maar gewoon. Mocht het voor je idee te lang duren, stuur me dan een PM.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:25 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik wilde me er voor gaan aanmelden, maar blijkbaar doe ik al mee.
Met dezelfde voorspelling als in de prono trouwens, ik ga maar geen kansen spreiding doen.
Want jij moet de deelnemers aan de FOK!league bevestigen bedoel je? Anders snap ik je niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Die Fok!league is dezelfde als vorig jaar nog, iedereen die toen al meedeed staat er nog in. Ik schrok al toen ik ineens allemaal mailtjes kreeg, maar ik accepteer maar gewoon. Mocht het voor je idee te lang duren, stuur me dan een PM.
Zin weer in WIDM! ;D
Nice!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:14 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! op het spoor van De Mol - Inleiding
Ja klopt, tegenwoordig is iedereen zo vreselijk aan het mollen waardoor de mol rustig achterover kan gaan zitten en zelfs zijn best doen tijdens opdrachten, omdat je ervan uit kunt gaan dat de rest de opdrachten wel verpestquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Letten op Molgedrag was in eerdere seizoenen altijd de beste manier. Ik probeerde altijd logisch te beredeneren hoe de Mol het beste een opdracht zou kunnen verpesten. Welke positie in het spel moet je innemen om ongemerkt de meeste invloed uit te kunnen oefenen? Zo heb ik een paar keer al behoorlijk snel de Mol gevonden.
Tegenwoordig werkt dat helaas niet meer. De Mol molt nauwelijks nog en de andere kandidaten des te meer. Bij de terugblikafleveringen denk ik nu 'was dat nou alles dat de Mol gedaan heeft?' Ik heb ook het idee dat de opdrachten veel minder voorbereid worden als voorheen. Toen werd er van tevoren door de Mol geoefend met schieten, autorijden,e tc.
Volgens mij is Anna Drijver de enige die niet aan het woord komt in het hele filmpje. De Mol? Of was ze al weg (afgevallen)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Catwoman1986 het volgende:
quote:
Links onderin beeld, in de hoek, verschijnt op 00:09 (of misschien net op de overgang van 00:08 naar 00:09) de naam Stoof in beeld, in witte letters, slechts een korte flits. In de rest van het beeld is op dat moment een bliksemflits te zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ik naar moet kijken.
Dat was mij ook al opgevallen ja, ik heb haar nog bij geen enkel interview filmpje gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:49 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Volgens mij is Anna Drijver de enige die niet aan het woord komt in het hele filmpje. De Mol? Of was ze al weg (afgevallen)![]()
Heb er weer zin in
Klopt ja, ik heb vorig jaar die league aangemaaktquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:25 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Want jij moet de deelnemers aan de FOK!league bevestigen bedoel je? Anders snap ik je niet.
Vroegah was er ook meer spanning, meer sfeer in de groep. Ik herinner me nog dat één kandidaat de odpracht kreeg om in de nachttrein de mollenboekjes van alle anderen te stelen. Of er werd gestolen uit de pot. Je moets toen constant bedacht zijn op acties van anderen en je boekje, bagage e.d. niet uit het oog verleizen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja klopt, tegenwoordig is iedereen zo vreselijk aan het mollen waardoor de mol rustig achterover kan gaan zitten en zelfs zijn best doen tijdens opdrachten, omdat je ervan uit kunt gaan dat de rest de opdrachten wel verpest
Zijn deze interviewfilmpjes niet gemaakt tijdens de persconferentie? Daar ontbraken twee mensen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen ja, ik heb haar nog bij geen enkel interview filmpje gezien.
Dat zou kunnen, maar nu ontbrak alleen nog maar Anna toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zijn deze interviewfilmpjes niet gemaakt tijdens de persconferentie? Daar ontbraken twee mensen.
Ja dat was tof, gewoon lekker geld stelen uit de pot en echt stiekeme dingen, veel meer inzet dan enkel een poging doen tot het saboteren van een opdracht, of anderen daartoe aanzetten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Vroegah was er ook meer spanning, meer sfeer in de groep. Ik herinner me nog dat één kandidaat de odpracht kreeg om in de nachttrein de mollenboekjes van alle anderen te stelen. Of er werd gestolen uit de pot. Je moets toen constant bedacht zijn op acties van anderen en je boekje, bagage e.d. niet uit het oog verleizen.
Stoof? Wat zou daar dan mee zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef Bobbie_vp het volgende:
[ afbeelding ]
De beste Stoof die ik kon vinden, was maar heel even in beeld.
De achternaam van Patrickquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stoof? Wat zou daar dan mee zijn?
Dat is wel zo ja...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het een veel te obvious hint. Als het er al een is. Ergo, ik verdenk er Patrick niet nog meer door (en ik verdacht ;m nog niet).
True, maar het staat er ook weer niet voor niets. Ze hebben het er bewust in gezet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het een veel te obvious hint. Als het er al een is. Ergo, ik verdenk er Patrick niet nog meer door (en ik verdacht ;m nog niet).
Ja dat vind ik dus ook, en ik verdacht hem ook nog niet. En eigenlijk nog steeds niet. Maar het maakt wel dat ik iets beter op hem zal gaan letten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan willen wij wiequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Leuke serie dit keer: een kandidaat volg ik al 10 jaar en een ander heb ik mee gestudeerd. Ben benieuwd!
Volg The Ashton Brothers (met Pepijn) al bijna 10 jaar en met Soundos heb ik gestudeerd. Aangezien ik verder ze niet goed ken is het verder niet heel boeiend, maar dat maakt het voor mij wel leuker.quote:
Ohhh, daar ken ik 'm vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Volg The Ashton Brothers (met Pepijn) al bijna 10 jaar en met Soundos heb ik gestudeerd. Aangezien ik verder ze niet goed ken is het verder niet heel boeiend, maar dat maakt het voor mij wel leuker.
Ik mis ook de kandidaten die écht voor het spel gingen, opdrachten heel graag willen winnen. Yvonne bijvoorbeeld in seizoen 2, die ging er echt vol voor. Daar was de tactiek niet om jezelf verdacht te maken, dat was willen winnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Letten op Molgedrag was in eerdere seizoenen altijd de beste manier. Ik probeerde altijd logisch te beredeneren hoe de Mol het beste een opdracht zou kunnen verpesten. Welke positie in het spel moet je innemen om ongemerkt de meeste invloed uit te kunnen oefenen? Zo heb ik een paar keer al behoorlijk snel de Mol gevonden.
Tegenwoordig werkt dat helaas niet meer. De Mol molt nauwelijks nog en de andere kandidaten des te meer. Bij de terugblikafleveringen denk ik nu 'was dat nou alles dat de Mol gedaan heeft?' Ik heb ook het idee dat de opdrachten veel minder voorbereid worden als voorheen. Toen werd er van tevoren door de Mol geoefend met schieten, autorijden,e tc.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Jabberwocky het volgende:
In de nrc.next van vandaag staat een stuk over Wie Is De Mol met wat tips enzo.![]()
Ook allemaal "hints" geschreven bij de foto. Zoals 'erg kort broekje' bij Anna Drijver en 'heeft in tegenstelling tot andere mannen geen baardje' bij Art.
Leuk stukje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Nu staat het nrc artikel ook vrijwel in het geheel op de blog:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-mol-te-ontmaskeren/
Mja, maar dat kun je een mol niet kwalijk nemen. Als de groep alles al verpest, heb jij het erg gemakkelijk om onopgemerkt te blijvenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:27 schreef June. het volgende:
Ik hoop wel dat de mol nu ook eens echt gaat mollen en niet aansluit bij molacties van anderen, dat is echt zo lame.
quote:art is mijn mol
mol-geel
eerste aflevering geel shirt aan
het teken op de groepsfoto betekent dat wat
hij doet zijn vinger naar beneden wijzen
naar de grond
en waar zit de mol
in de grond
reageer op mijn krabbel
Het niveau ligt hier niet echt hoger.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:06 schreef TWP het volgende:
Ik kijk tijdens de serie ook vaak op het forum van de site van Wie is de Mol, en altijd valt me dan het niveau van de users daar op. Die schrijfstijl, manier van redeneren etc.![]()
Bijvoorbeeld:
[..]
Dit jaar voor het eerst hier op FOK! een beetje actief meedoen.
Ik ben erg benieuwdquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Het niveau ligt hier niet echt hoger.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:06 schreef TWP het volgende:
Ik kijk tijdens de serie ook vaak op het forum van de site van Wie is de Mol, en altijd valt me dan het niveau van de users daar op. Die schrijfstijl, manier van redeneren etc.![]()
Bijvoorbeeld:
[..]
Dit jaar voor het eerst hier op FOK! een beetje actief meedoen.
Oja, klik voor de uitleg van deze theorie even op:quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Oja, klik voor de uitleg van deze theorie even op:
http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/f/331/t/30824.aspx
Die is zó krom dat ik 'm geeneens wil gebruiken in m'n columnquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Damn wat een hint zeg, ik ben helemaal om!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hopelijk vanavond meer materiaal om het hoofd over te breken
Dat laatste is niet letterlijk bedoeld neem ik aan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef roelofjan het volgende:
Oeh, ik wist helemaal niet dat er weer een nieuwe serie is.. vanavond al dus!
Wel mooi dat het weer eens een seizoen zonder bekende Nederlanders is.
Ik snap emquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:06 schreef roelofjan het volgende:
Er zitten wel een paar tussen die ik wel eens op TV voorbij heb zien komen, maar verder zijn het vrij onbekende nederlanders voor mij....
Netjes idd, en mocht ik wat zinvols bij hebben gedragen dan mag datquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef MrManiak het volgende:
Ik zit met m'n hoofd in de theorieën nu om voor de column te schrijven, heb er nu al een paar (waarvan eentje zelfgemaakt). Mag ik bij dezen met gebruik van jullie username theorieën / foto's overnemen en posten op de FP?
(Is een openbaar forum, maar ik vind het wel zo netjes het even te vragen)
quote:Net zoals vorig jaar analyseren Beaudelaire en ik de aflevering op ieder aspect. Beau doet de algehele kant, ik pak de hints en opvallende zaken bij de ballen. Ook weer erg leuk is dat er al voor de uitzending überhaupt begon er al flink werd gespeculeerd. Voorbeelden van wat er al te zien was?
Het begon bij een opvallend shot, opgemerkt door FOK!ster Catwoman1986. In een video over aflevering 1 kwam er op 0:09 een woord voorbij. http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-239477
(....)
Hoe kun je zaken die volstrekt los van elkaar staan toch zo geforceerd mogelijk met elkaar in verband brengen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef TWP het volgende:
[..]
quote:
Art loopt gewoon te fucken door zo overduidelijk dat gebaar te maken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verdenk Art. Door die foto's waarop ie hint naar eerdere edities.
Mocht ik eens iets zinnigs posten op dat gebied mag je het van mij gebruiken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef MrManiak het volgende:
Ik zit met m'n hoofd in de theorieën nu om voor de column te schrijven, heb er nu al een paar (waarvan eentje zelfgemaakt). Mag ik bij dezen met gebruik van jullie username theorieën / foto's overnemen en posten op de FP?
(Is een openbaar forum, maar ik vind het wel zo netjes het even te vragen)
Ja en in het molboekje bij de avrobode stond ook dat ze dit keer niet meer zulke dingen zouden doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Art loopt gewoon te fucken door zo overduidelijk dat gebaar te maken.
De mol zal het niet doen, omdat vorige mol inge het al gedaan heeft.
Het omgekeerde kan ook waar zijn. Omdat het er te dik bovenop ligt zal iedereen het wegwuiven, terwijl het dus wel zo is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Art loopt gewoon te fucken door zo overduidelijk dat gebaar te maken.
De mol zal het niet doen, omdat vorige mol inge het al gedaan heeft.
Dit is nu juist het leuke van het programma. Het kan 2 kanten opquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het omgekeerde kan ook waar zijn. Omdat het er te dik bovenop ligt zal iedereen het wegwuiven, terwijl het dus wel zo is.
Aan de andere kant had ik het drie seizoenen terug compleet fout door volgens die denkwijze Joris te blijven verdenken, zelfs toen hij al een rood scherm had gehad.
het jaar van Jon van Eerd de Molquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer deed Vera Mann dan ook alweer mee? Dat was zo kort, daar herinner ik me niks van.
Klopt, ik zat ook nog met Joris' schermquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dit is nu juist het leuke van het programma. Het kan 2 kanten op
Gaat die ook werken straksquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef GekkeGast het volgende:
Livestream: http://twuur.nl/widm/
Kan niet wachten
Een luchtdrumstelquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Gaat die ook werken straksZou mooi zijn
![]()
Iedereen gestemdEr zijn prachtige prijzen dit jaar
Onder andere een luchtdrumstel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat nou als het seizoen tegenvalt?Dat kan best hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Vorig jaar was ik er ook sterk van overtuigd dat Sanne de mol was, echt nog tot de bekendmakingquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het ook nog nooit echt goed gehad, wel steeds dat degene waarvan ik dacht dat het de mol was uiteindelijk de verliezer bleek te zijn![]()
.
Ik ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er ook sterk van overtuigd dat Sanne de mol was, echt nog tot de bekendmaking
Nog steeds ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Wie presenteert er eigenlijk. Nog steeds Pieter Hagens? Kan ik niet uit de OP halen namelijk.
Ik alleen een keer Inge Ypenburg, vanaf vrij vroeg in de serie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het ook nog nooit echt goed gehad, wel steeds dat degene waarvan ik dacht dat het de mol was uiteindelijk de verliezer bleek te zijn![]()
.
Wat een topseizoen was datquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind nog steeds dat Marc-Marie de Mol is.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een topseizoen was dat. Marc-Marie
![]()
. Binnenkort nog maar eens terugkijken als het nog online staat.
Topopdracht.
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er ook sterk van overtuigd dat Sanne de mol was, echt nog tot de bekendmaking
Zo kan ik het ook:quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
Deze kan ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook:
[ afbeelding ]
Haha ja zo zat ik vorig jaar op de winnaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Het stomme bij die hints is dat je nooit weet of ze er zijn om met je te fucken, of dat ze serieus zijn. Ik probeer ook altijd op afwijkende kleurtjes bij helmen oid te letten, maar negen van de tien keer is dat geen hintquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Haha ja zo zat ik vorig jaar op de winnaar
Wel had ik Yvon Jaspers goed, nadat bij de onderwater opdracht achterop haar foto keigroot De Mol stond.
Dat was een hint in het seizoen dat Miljuschka (of hoe de fuck je die naam ook schrijftquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme bij die hints is dat je nooit weet of ze er zijn om met je te fucken, of dat ze serieus zijn. Ik probeer ook altijd op afwijkende kleurtjes bij helmen oid te letten, maar negen van de tien keer is dat geen hint.
En dat ik echt achter elk scheefhangend blad wel een hint ziequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat was een hint in het seizoen dat Miljuschka (of hoe de fuck je die naam ook schrijft) de mol was. Maar het irritante is dat alle hints uit eerdere seizoenen meestal wel terugkomen, maar nu geen hints meer zijn.
Ik ga denk ik hetzelfde doen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik ga voor de tv zitten, lees alle hints hier straks wel terug.
Gaat deze zo nog werken? Mijn mediacenter faaltquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef GekkeGast het volgende:
Livestream: http://twuur.nl/widm/
Kan niet wachten
Haha ja klopt, toen vond ik het nog wel tellen als hint, maar tegenwoordig zijn er inderdaad zoveel dingen die als hint zouden kunnen gelden, dat je niet meer weet waar je naar moet kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme bij die hints is dat je nooit weet of ze er zijn om met je te fucken, of dat ze serieus zijn. Ik probeer ook altijd op afwijkende kleurtjes bij helmen oid te letten, maar negen van de tien keer is dat geen hint.
Ik ken alleen die Soundos niet, en dan nog een vrouwke.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef Jane het volgende:
Leuk, weer een serie met onbekende nederlanders.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef detulp050 het volgende:
Sounos el Ahmadi, wie het ook moge zijn, dacht: ik pak mijn hele huisraad in. Vast handig bij dit programma
Zij is van oa de meiden van Haram, tegenhanger van meiden van Halalquote:
Mja, ze had anders geen matras op het dak van haar auto.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef detulp050 het volgende:
Sounos el Ahmadi, wie het ook moge zijn, dacht: ik pak mijn hele huisraad in. Vast handig bij dit programma
SPT is verderopquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef Tim86 het volgende:
pff Karim el Ahmadi blijft maar de fan uithangen
Haram gek! Zij deden juist stoute dingen ipv met vingertjes wijzen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF die chick van halal en die schrijfster die de hele tijd schuin voor het beeld zit, op sommige foto's ook al
Haar familie reed achter de bus aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, ze had anders geen matras op het dak van haar auto.
Gek?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Haram gek! Zij deden juist stoute dingen ipv met vingertjes wijzen.
Nu wel ja!!! Toch een leuke opdracht!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
+1 voor de bedenkers hiervan trouwens
ik heb niet van iedereen een filmpje gezien, maar van wie ik het filmpje heb gezien daarvan kunnen we nu iig zeggen dat het de mol niet isquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef Rockiejj het volgende:
Dat is zoiezo een leugen.. Dat kan niet, dan weet iedereen wie de mol is..
Ik ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ok aan die Marrokaanse ga ik me mateloos irriteren
Ow zo.. Ik dacht, er komt nog iemand bij..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Eén van hun is de Mol ja, of wat bedoel je
of ze zeggen dat er bij iedereen een mol zat, maar ons op het verkeerde been te zetten laten ze de mol ook gewoon de bus in als deelnemerquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik heb niet van iedereen een filmpje gezien, maar van wie ik het filmpje heb gezien daarvan kunnen we nu iig zeggen dat het de mol niet is
Damn.. Gelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef sjak het volgende:
Natuurlijk zat de mol in de bus. Ze hebben toch allemaal in de bus gezeten...of denk ik te simpel.
dat zal idd haast wel, de mol zat dan ook bij de mol in de busquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
of ze zeggen dat er bij iedereen een mol zat, maar ons op het verkeerde been te zetten laten ze de mol ook gewoon de bus in als deelnemer
Zat bij HUN in de bus..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef sjak het volgende:
Natuurlijk zat de mol in de bus. Ze hebben toch allemaal in de bus gezeten...of denk ik te simpel.
uhuquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik heb niet van iedereen een filmpje gezien, maar van wie ik het filmpje heb gezien daarvan kunnen we nu iig zeggen dat het de mol niet is
Heb der nog nooit gezien, maar wat een domme kutquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ok aan die Marrokaanse ga ik me mateloos irriteren
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
Dat de aflevering "kleur bekennen" heet en dat Art net in dat groepsshot een opvallend geel shirt aan had en nu een opvallend rood shirt ligt er te veel bovenop hè..?
Dacht dat ook!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
Dat de aflevering "kleur bekennen" heet en dat Art net in dat groepsshot een opvallend geel shirt aan had en nu een opvallend rood shirt ligt er te veel bovenop hè..?
Hij houdt van kleurtjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |