Dat is geen prono neem ik aan ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:57 schreef Chielus het volgende:
Mooi, de eerste voorspellingen gedaan. Zijn er trouwens meer mensen die met wieisdemolgame.nl meedoen?
Jawel, lijkt op de Fokprono, maar met extra voorspellingen tav jokers & vrijstellingen. Er bestaat een Fok-subleage van vorig jaar.quote:
sorry sorry dat was ik :$ had niet helemaal door dat het de laatste post was!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:43 schreef Naamah het volgende:
En opent vervolgens ook nog eens geen nieuwe, het is een schande.
Ja, 'geniale' actie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
sorry sorry dat was ik :$ had niet helemaal door dat het de laatste post was!
Mol acties?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef Bartjebart het volgende:
en nog steeds mist er 1 kandidaat in de OP
Ohja die heb ik gewoon gekopieerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef Bartjebart het volgende:
en nog steeds mist er 1 kandidaat in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Wanneer deed Vera Mann dan ook alweer mee? Dat was zo kort, daar herinner ik me niks vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:52 schreef Terreros85 het volgende:
Karin de Groot past prima in het rijtje van Vera Mann en Loretta Schrijver om als eerste af te vallen.
Precies mijn redenatie om haar als afvaller te hebben in de prono en WIDMgame.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:52 schreef Terreros85 het volgende:
Karin de Groot past prima in het rijtje van Vera Mann en Loretta Schrijver om als eerste af te vallen.
Gezellig in de chickenbusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef MrManiak het volgende:
Opdracht 1: Kleur Bekennen...
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-239482
52 seconde, de eerste beelden.
Ik zie een linkje naar Inge en naar Japan...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef .aeon het volgende:
Wat een smeerlap zeg, die Art![]()
[ afbeelding ]
Mol.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef MrManiak het volgende:
Kan iemand Japans/Chinees? Wat staat er op dat rode t-shirt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Mol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dol je me of is het echt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Ik wist hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat lijkt op een kruisje-met-een-dakje erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat lijkt op een kruisje-met-een-dakje erop.MeteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Die blikseminslag?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Catwoman1986 het volgende:
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-239477
Bij dat films op 00:09 links onderin beeldZou het?
Er komt een achternaam in beeld van 1 van de kandidaten.quote:
Mogelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Er komt idd Stoof te staan, maar volgens mij komt het gewoon uit de promo.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Catwoman1986 het volgende:
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-239477
Bij dat films op 00:09 links onderin beeldZou het?
Ik kan het me haast niet voorstellen, ook omdat er wordt gezegd dat ze het niet meer zo makkelijk maken met de hints enzo. Maarja, aan de andere kan is het toch wel erg apart..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Nouja zeg. Hebben we 't nu al opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |