Ik ken alleen die Soundos niet, en dan nog een vrouwke.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef Jane het volgende:
Leuk, weer een serie met onbekende nederlanders.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef detulp050 het volgende:
Sounos el Ahmadi, wie het ook moge zijn, dacht: ik pak mijn hele huisraad in. Vast handig bij dit programma
Zij is van oa de meiden van Haram, tegenhanger van meiden van Halalquote:
Mja, ze had anders geen matras op het dak van haar auto.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef detulp050 het volgende:
Sounos el Ahmadi, wie het ook moge zijn, dacht: ik pak mijn hele huisraad in. Vast handig bij dit programma
SPT is verderopquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef Tim86 het volgende:
pff Karim el Ahmadi blijft maar de fan uithangen
Haram gek! Zij deden juist stoute dingen ipv met vingertjes wijzen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF die chick van halal en die schrijfster die de hele tijd schuin voor het beeld zit, op sommige foto's ook al
Haar familie reed achter de bus aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, ze had anders geen matras op het dak van haar auto.
Gek?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Haram gek! Zij deden juist stoute dingen ipv met vingertjes wijzen.
Nu wel ja!!! Toch een leuke opdracht!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
+1 voor de bedenkers hiervan trouwens
ik heb niet van iedereen een filmpje gezien, maar van wie ik het filmpje heb gezien daarvan kunnen we nu iig zeggen dat het de mol niet isquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef Rockiejj het volgende:
Dat is zoiezo een leugen.. Dat kan niet, dan weet iedereen wie de mol is..
Ik ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ok aan die Marrokaanse ga ik me mateloos irriteren
Ow zo.. Ik dacht, er komt nog iemand bij..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Eén van hun is de Mol ja, of wat bedoel je
of ze zeggen dat er bij iedereen een mol zat, maar ons op het verkeerde been te zetten laten ze de mol ook gewoon de bus in als deelnemerquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik heb niet van iedereen een filmpje gezien, maar van wie ik het filmpje heb gezien daarvan kunnen we nu iig zeggen dat het de mol niet is
Damn.. Gelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef sjak het volgende:
Natuurlijk zat de mol in de bus. Ze hebben toch allemaal in de bus gezeten...of denk ik te simpel.
dat zal idd haast wel, de mol zat dan ook bij de mol in de busquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
of ze zeggen dat er bij iedereen een mol zat, maar ons op het verkeerde been te zetten laten ze de mol ook gewoon de bus in als deelnemer
Zat bij HUN in de bus..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef sjak het volgende:
Natuurlijk zat de mol in de bus. Ze hebben toch allemaal in de bus gezeten...of denk ik te simpel.
uhuquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik heb niet van iedereen een filmpje gezien, maar van wie ik het filmpje heb gezien daarvan kunnen we nu iig zeggen dat het de mol niet is
Heb der nog nooit gezien, maar wat een domme kutquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ok aan die Marrokaanse ga ik me mateloos irriteren
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
Dat de aflevering "kleur bekennen" heet en dat Art net in dat groepsshot een opvallend geel shirt aan had en nu een opvallend rood shirt ligt er te veel bovenop hè..?
Dacht dat ook!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
Dat de aflevering "kleur bekennen" heet en dat Art net in dat groepsshot een opvallend geel shirt aan had en nu een opvallend rood shirt ligt er te veel bovenop hè..?
Hij houdt van kleurtjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |