Dit is nu juist het leuke van het programma. Het kan 2 kanten opquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het omgekeerde kan ook waar zijn. Omdat het er te dik bovenop ligt zal iedereen het wegwuiven, terwijl het dus wel zo is.
Aan de andere kant had ik het drie seizoenen terug compleet fout door volgens die denkwijze Joris te blijven verdenken, zelfs toen hij al een rood scherm had gehad.
het jaar van Jon van Eerd de Molquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer deed Vera Mann dan ook alweer mee? Dat was zo kort, daar herinner ik me niks van.
Klopt, ik zat ook nog met Joris' schermquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dit is nu juist het leuke van het programma. Het kan 2 kanten op
Gaat die ook werken straksquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef GekkeGast het volgende:
Livestream: http://twuur.nl/widm/
Kan niet wachten
Een luchtdrumstelquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Gaat die ook werken straksZou mooi zijn
![]()
Iedereen gestemdEr zijn prachtige prijzen dit jaar
Onder andere een luchtdrumstel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat nou als het seizoen tegenvalt?Dat kan best hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Vorig jaar was ik er ook sterk van overtuigd dat Sanne de mol was, echt nog tot de bekendmakingquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het ook nog nooit echt goed gehad, wel steeds dat degene waarvan ik dacht dat het de mol was uiteindelijk de verliezer bleek te zijn![]()
.
Ik ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er ook sterk van overtuigd dat Sanne de mol was, echt nog tot de bekendmaking
Nog steeds ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Wie presenteert er eigenlijk. Nog steeds Pieter Hagens? Kan ik niet uit de OP halen namelijk.
Ik alleen een keer Inge Ypenburg, vanaf vrij vroeg in de serie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het ook nog nooit echt goed gehad, wel steeds dat degene waarvan ik dacht dat het de mol was uiteindelijk de verliezer bleek te zijn![]()
.
Wat een topseizoen was datquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind nog steeds dat Marc-Marie de Mol is.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een topseizoen was dat. Marc-Marie
![]()
. Binnenkort nog maar eens terugkijken als het nog online staat.
Topopdracht.
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er ook sterk van overtuigd dat Sanne de mol was, echt nog tot de bekendmaking
Zo kan ik het ook:quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
Deze kan ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook:
[ afbeelding ]
Haha ja zo zat ik vorig jaar op de winnaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Het stomme bij die hints is dat je nooit weet of ze er zijn om met je te fucken, of dat ze serieus zijn. Ik probeer ook altijd op afwijkende kleurtjes bij helmen oid te letten, maar negen van de tien keer is dat geen hintquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Haha ja zo zat ik vorig jaar op de winnaar
Wel had ik Yvon Jaspers goed, nadat bij de onderwater opdracht achterop haar foto keigroot De Mol stond.
Dat was een hint in het seizoen dat Miljuschka (of hoe de fuck je die naam ook schrijftquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme bij die hints is dat je nooit weet of ze er zijn om met je te fucken, of dat ze serieus zijn. Ik probeer ook altijd op afwijkende kleurtjes bij helmen oid te letten, maar negen van de tien keer is dat geen hint.
En dat ik echt achter elk scheefhangend blad wel een hint ziequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat was een hint in het seizoen dat Miljuschka (of hoe de fuck je die naam ook schrijft) de mol was. Maar het irritante is dat alle hints uit eerdere seizoenen meestal wel terugkomen, maar nu geen hints meer zijn.
Ik ga denk ik hetzelfde doen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik ga voor de tv zitten, lees alle hints hier straks wel terug.
Gaat deze zo nog werken? Mijn mediacenter faaltquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef GekkeGast het volgende:
Livestream: http://twuur.nl/widm/
Kan niet wachten
Haha ja klopt, toen vond ik het nog wel tellen als hint, maar tegenwoordig zijn er inderdaad zoveel dingen die als hint zouden kunnen gelden, dat je niet meer weet waar je naar moet kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme bij die hints is dat je nooit weet of ze er zijn om met je te fucken, of dat ze serieus zijn. Ik probeer ook altijd op afwijkende kleurtjes bij helmen oid te letten, maar negen van de tien keer is dat geen hint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |