quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook:
[ afbeelding ]
Haha ja zo zat ik vorig jaar op de winnaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het ook nog nooit echt goed gehad, wel steeds dat degene waarvan ik dacht dat het de mol was uiteindelijk de verliezer bleek te zijn![]()
.
Het stomme bij die hints is dat je nooit weet of ze er zijn om met je te fucken, of dat ze serieus zijn. Ik probeer ook altijd op afwijkende kleurtjes bij helmen oid te letten, maar negen van de tien keer is dat geen hintquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Haha ja zo zat ik vorig jaar op de winnaar
Wel had ik Yvon Jaspers goed, nadat bij de onderwater opdracht achterop haar foto keigroot De Mol stond.
Dat was een hint in het seizoen dat Miljuschka (of hoe de fuck je die naam ook schrijftquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme bij die hints is dat je nooit weet of ze er zijn om met je te fucken, of dat ze serieus zijn. Ik probeer ook altijd op afwijkende kleurtjes bij helmen oid te letten, maar negen van de tien keer is dat geen hint.
En dat ik echt achter elk scheefhangend blad wel een hint ziequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat was een hint in het seizoen dat Miljuschka (of hoe de fuck je die naam ook schrijft) de mol was. Maar het irritante is dat alle hints uit eerdere seizoenen meestal wel terugkomen, maar nu geen hints meer zijn.
Ik ga denk ik hetzelfde doen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik ga voor de tv zitten, lees alle hints hier straks wel terug.
Gaat deze zo nog werken? Mijn mediacenter faaltquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef GekkeGast het volgende:
Livestream: http://twuur.nl/widm/
Kan niet wachten
Haha ja klopt, toen vond ik het nog wel tellen als hint, maar tegenwoordig zijn er inderdaad zoveel dingen die als hint zouden kunnen gelden, dat je niet meer weet waar je naar moet kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme bij die hints is dat je nooit weet of ze er zijn om met je te fucken, of dat ze serieus zijn. Ik probeer ook altijd op afwijkende kleurtjes bij helmen oid te letten, maar negen van de tien keer is dat geen hint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |