quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Immer.
iPad doet het zelfs een uur of 10-12.
Ach, is er iig nog een iemand gelukkigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien niet nee.
*sterft gelukkig*.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, in dit geval heb ik de helft betaald en hij de helft, dus dan hebben we het wel als we gekocht. Verder ben ik niet zo WE-erig
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een iPad lijkt me niet geschikt voor schoolwerk.
Mocht het uitgaan wil ik uiteraard wel custody over de Ipadquote:
en anders haal je er toch gewoon een rechter bijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mocht het uitgaan wil ik uiteraard wel custody over de Ipad
Neequote:
Ik zeg: bezoekregelingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mocht het uitgaan wil ik uiteraard wel custody over de Ipad
Hij is ideaal!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDat zou het ding namelijk ideaal maken en dat kan niet.
Ik werkte laatst op die van een huisgenoot, t ding is best wel makkelijk in gebruikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDat zou het ding namelijk ideaal maken en dat kan niet.
Kan je er ook mee tekstverwerken, PP presentaties maken, grafieken en SPSS data verwerken en excell bestanden maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is ideaal!Met Pages en Numbers kan je gewoon werken.
SPSS niet, al zou er een app kunnen zijn die het iig kan uitlezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je er ook mee tekstverwerken, PP presentaties maken, grafieken en SPSS data verwerken en excell bestanden maken?
SPSSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je er ook mee tekstverwerken, PP presentaties maken, grafieken en SPSS data verwerken en excell bestanden maken?
ik ken weinig mensen met een andere meningquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPSSdat programma moeten ze verbieden
![]()
Kan ook niet andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken weinig mensen met een andere mening
Ja, maar mijn school vind van niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPSSdat programma moeten ze verbieden
![]()
De rest kan gewoon volgens mij. Hoewel je presentaties tegenwoordig via Prezi maakt![]()
He dat ziet er interessant uit!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
De rest kan gewoon volgens mij. Hoewel je presentaties tegenwoordig via Prezi maakt![]()
Het Feuer (neem ik aan dan) is toch ook lekker warm?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Fuer op de campus
Zal ik ramptoerist gaan spelen of lekker bij de verwarming blijven zitten...
Ik ben pas net met Prezi begonnen, meer dan alleen spelen heb ik er niet mee gedaan, maar ik vind t nu al geweldigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar mijn school vind van niet.
En ik gebruik idd ook Prezi. Maar vooralsnog zou ik niet zo snel een iPad kopen.
ow, dat hoef ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
om statistieken en analyses te maken o.a.
zal gerust nog veel meer kunnen.
Ramptoeristquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Fuer op de campus
Zal ik ramptoerist gaan spelen of lekker bij de verwarming blijven zitten...
Ja, datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het Feuer (neem ik aan dan) is toch ook lekker warm?
Ja gaaf he? Ik heb toen ik t net ontdekte de hele avond alleen maar die presentaties bekekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He dat ziet er interessant uit!
Knuffel?quote:
Nee, zit met m'n kont tegen de verwarming.quote:
Hey mister, alles goed?quote:
Kan ie ook een soort van resamplen of moet je dan gewoon een levensgroot plaatje er in the first place inzetten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja gaaf he? Ik heb toen ik t net ontdekte de hele avond alleen maar die presentaties bekekenHet is vooral leuk dat je heel veel info er in kan zetten die je initieel overslaat, maar waar je bij vragen (letterlijk) op focussed.
Voel je je wel al wat beter? Genoeg rust genomen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef Tally het volgende:
Van mijn lijstje heb ik nu alleen het douchen maar gedaan
Ik schiet al op
Haha, ik hield je voor iemand anders... Maar knuffelen met een mysterieus poesje zie ik wel zitten...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
knuffel terug dan maar![]()
jij welkom (terug)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zit met m'n kont tegen de verwarming.
siscoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
how many licks does it take to the centre of it...
Vieze liedjes op de radio
hahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ik hield je voor iemand anders... Maar knuffelen met een mysterieus poesje zie ik wel zitten...
It's good to be back...
Er is een hele korte tutorial, dan zie je precies alles wat die kan, er zijn eigenlijk maar heel weinig opties, toch ontbreekt er niksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan ie ook een soort van resamplen of moet je dan gewoon een levensgroot plaatje er in the first place inzetten?
Of moet ik het gewoon wat meer bekijken en er zelf achterkomen?
Gaan ik doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een hele korte tutorial, dan zie je precies alles wat die kan, er zijn eigenlijk maar heel weinig opties, toch ontbreekt er niks
Nee, Lil' Kimquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar nu ga ik echt mijn bed uit.
* cafpowgeeft een shop onder de kont je bed uit nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan ik doen.
Maar nu ga ik echt mijn bed uit.
Ja, vrolijk en gezond hequote:
Watquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef DustPuppy het volgende:
How many licks does it take to you get to the center of it?
a) 1
b) Depends on tongue size.
c) The center of what? Planet Earth?
d) 42
Hehe, je probeert me de friendszone in te manoeuvreren? Listig...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahahaach, met een vriendschappelijke knuffel is niks mis
het is een van de vele manieren waarop je iemand kan begroeten
Ik voel me nog steeds brak en ziek. Maar ik heb wel even frisse lucht nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voel je je wel al wat beter? Genoeg rust genomen?
ik probeer je helemaar nergens in of heen te manoeuvreren, ik ben gewoon aardig bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, je probeert me de friendszone in te manoeuvreren? Listig...
Beide mooi! Ja, hier hetzelfdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, vrolijk en gezond he
daar ook?
Ik weet niet zeker of ik kom maar ik heb wel al wat voor je feestje
Dat zei die Argentijnse laatst ook die tango met mij wilde dansen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik probeer je helemaar nergens in of heen te manoeuvreren, ik ben gewoon aardig bezig
Ja, duh. Ik vind het gewoon een hele rare metafoor. Alsof je bij elke lik een bepaalde afstand aflegt ofzo.quote:
Dat is mijn ding, tegen de verwaming aanstaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat
Ik maak me best nuttig, aantekeningen doorlezen.
die doe ik dus niet na, ik kan helemaal geen tango dansenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei die Argentijnse laatst ook die tango met mij wilde dansen...![]()
Dan val je helaas af lieverd... Dansen is met zoenen de belangrijkste graadmeter...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
die doe ik dus niet na, ik kan helemaal geen tango dansenen ik ben ook nog eens geen argentijnse
en dansen tja daar ben ik zowieso niet de beste in
hahaha, het zij zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan val je helaas af lieverd... Dansen is met zoenen de belangrijkste graadmeter...
Mijne lekker ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is mijn ding, tegen de verwaming aanstaan
of voor zo een grote dieselkachel
Sorry, ik kon het niet laten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:Ieuw, griezelige oude man zat me net te begluren.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, duh. Ik vind het gewoon een hele rare metafoor. Alsof je bij elke lik een bepaalde afstand aflegt ofzo.
Zitten jullie in een bedrijfsverzamel gebouw ofso? Want er werken maar heel weinig mensen bij jullie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Ieuw, griezelige oude man zat me net te begluren. Ik weet meteen weer waarom ik niet vaak in rokje naar het werk ga.
Maar, maar, jij was toch lekker?quote:
(Stijl)dansenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
die doe ik dus niet na, ik kan helemaal geen tango dansenen ik ben ook nog eens geen argentijnse
en dansen tja daar ben ik zowieso niet de beste in
Er zitten hier meerdere bedrijven in het gebouw ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zitten jullie in een bedrijfsverzamel gebouw ofso? Want er werken maar heel weinig mensen bij jullie?
Orale sex is serious business!quote:
quote:
Nee hoor, maar ik ben niet zo aardig...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha, het zij zomaar dat betekent niet dat ik niet aardig mag doen toch
Vandaar. Fijn als er zulke mensen rondlopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zitten hier meerdere bedrijven in het gebouw ja.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
(Stijl)dansen
Boooh, ik wil de salsa/tango leren
salsa heb ik wel eens gedanst, alleen ik vindt die muziek niet zo heel leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
(Stijl)dansen
Boooh, ik wil de salsa/tango leren
Oh ja. Dat was het.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar, maar, jij was toch lekker?
Ja er loopt altijd allerlei vaags rond..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaar. Fijn als er zulke mensen rondlopen
Het gaat ook niet om de muziekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
salsa heb ik wel eens gedanst, alleen ik vindt die muziek niet zo heel leuk
nou..laat maar dan ik wil alleen aardige mensen kennenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben niet zo aardig...![]()
Over 2 uur, achter het Centraal Station. 30 euro voor een deepthroat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
I knowquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook
Salsa is moeilijker dan je denkt...![]()
Wat voor een bedrijven zitten er dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er loopt altijd allerlei vaags rond..
Da's angst. Niet naar luisteren!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou..laat maar dan ik wil alleen aardige mensen kennen
Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen op kantoor straksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zitten hier meerdere bedrijven in het gebouw ja.
Je hebt er wel de heupen voor, Samzzie...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowWaarom denk je dat ik 't nog niet kan
Het in de juiste maat samen de cheografie uitvoeren, zo mooi en sierlijk mogelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, waar gaat het dan wel om volgens jou?
De intense passie tussen twee personenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, waar gaat het dan wel om volgens jou?
Het helpt wel...quote:
Dat is wat beter omschrevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De intense passie tussen twee personen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het in de juiste maat samen de cheografie uitvoeren, zo mooi en sierlijk mogelijk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De intense passie tussen twee personen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt er wel de heupen voor, Samzzie...
Kantoren zijn leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen op kantoor straks
Ik heb iig uitgevonden dat er een uitzonderlijk lekkere advocaat werkt
In het gebouw waar ik werk zitten 3500 man. Binnenkort komen er 3000 bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kantoren zijn leukalleen niet van die massale, werkte bij de abn met 1300man in 1 gebouw, daar werd je niet vrolijk van
Ik ben zo iemand die het liefst in zijn eentje in een afgesloten kantoortje zit met de deur dicht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kantoren zijn leukalleen niet van die massale, werkte bij de abn met 1300man in 1 gebouw, daar werd je niet vrolijk van
Niet noodzakelijk... Is een sterke plus natuurlijk, maar met gasten kan je ook heerlijk lullen en interessante mensen in vinden.quote:
Volgens mij valt dit kantoor nog wel mee wat massaal betreft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier gezellig met 30+ man op één afdeling.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het liefst in zijn eentje in een afgesloten kantoortje zit met de deur dicht.
Maar dat is niet meer hip geloof ik, het moeten nu kantoortuinen enzo zijn.
Wanneer (en waar) gaan we lessen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan sowieso wel goed dansen en pik pasjes snel op. Dus ik denk dat 't wel een dans voor mij is
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier gezellig met 30+ man op één afdeling.
Kippenhok.
Ik heb ook geen vaste plek, lekker flexen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit met de gekste van het bedrijfje op de kamer. Der Cowboy.
Er schijnt hier een goede dansschool te zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer (en waar) gaan we lessen?![]()
Is dat wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vaste plek, lekker flexen.
Lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er schijnt hier een goede dansschool te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Mwah, niks voor mij dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel als je op tijd binnen bent om de beste plekken in te pikken..
Ja, ik begin om 7:30 meestal, soms nog wat vroeger. Kan ik lekker vroeg naar huis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, niks voor mij dus.
10:00 beginnen
Maar in jouw wereld is dat toch normaler, niet? Jij gaat ook om 16:00 naar huis toch?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.
Zouden een goed koppel zijn, denk ik..Dan moet ik tegen die tijd wel salsa kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ik denk het ook wel. Sowieso qua lengte
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
He, valt dat onder arbeidsverhoudingen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vaste plek, lekker flexen.
Oh vanalles, iets voor kinderen met dyslexie, een turkse krant, intatlatiebedrijf, advocaat...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een bedrijven zitten er dan?
de mijne komt over 3-5 dagenquote:
Zit er iets leuks in?quote:
Waar werk jij ook weer voor? Een kapper toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vanalles, iets voor kinderen met dyslexie, een turkse krant, intatlatiebedrijf, advocaat...
Werkt prima, gewoon je plek afdwingenquote:
dat heet Swingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, valt dat onder arbeidsverhoudingen?
Wat voor een?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
de bestelde telefoon![]()
anders zou ik niet zo blij zijn
Mijn leraar had het over flex werken. Niet swingen.quote:
Uhuh, op kantoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar werk jij ook weer voor? Een kapper toch?
Ik kan het toch ook niet lieverd...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik tegen die tijd wel salsa kunnen
En ja, ik denk het ook wel. Sowieso qua lengte
Ik kan zo slecht tegen het Debiteuren Crediteuren gevoel...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Werkt prima, gewoon je plek afdwingenIk had gewoon mijn eigen vaste plek, ik begon meestal rond 10u en niemand die er zat. De nieuwen kregen van collega's wel te horen dat ze daar niet mochten zitten
ooh en mn stoel jatten moest je ook niet doen
Aahquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn leraar had het over flex werken. Niet swingen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan het toch ook niet lieverd...
Lekker oefenen...Haha, ja. Met een 2 meter lange vent zou het niet zo makkelijk gaan denk ik he?
Vandaar misschien dat ik salsadansen 100 keer leuker vind dan basketbal![]()
quote:
Ik vind die avond waarschijnlijk alles best, dus...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]! Precies dat.
En wordt 't geen salsa, dan maken we er dirty dancing van
Bij de Abn werkte ik bij de debiteuren afdelingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen het Debiteuren Crediteuren gevoel...Ik ben echt blij dat ik vaak genoeg weg ben om niet in die sleur
te raken...
Werk jij ook in pak of niet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies. Heb ik het goed onthouden
Jij bent toch niet van de trance?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan op de telefoon geen youtube luisteren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:32 schreef Ripley het volgende:
Salsadansen in Cuba vond ik wel leuk, maar ik vind die salsafeesten in NL zo sneu, met al die tweede kans moeders, foute negers en stijve nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |