quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De intense passie tussen twee personen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt er wel de heupen voor, Samzzie...
Kantoren zijn leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen op kantoor straks
Ik heb iig uitgevonden dat er een uitzonderlijk lekkere advocaat werkt
In het gebouw waar ik werk zitten 3500 man. Binnenkort komen er 3000 bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kantoren zijn leukalleen niet van die massale, werkte bij de abn met 1300man in 1 gebouw, daar werd je niet vrolijk van
Ik ben zo iemand die het liefst in zijn eentje in een afgesloten kantoortje zit met de deur dicht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kantoren zijn leukalleen niet van die massale, werkte bij de abn met 1300man in 1 gebouw, daar werd je niet vrolijk van
Niet noodzakelijk... Is een sterke plus natuurlijk, maar met gasten kan je ook heerlijk lullen en interessante mensen in vinden.quote:
Volgens mij valt dit kantoor nog wel mee wat massaal betreft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier gezellig met 30+ man op één afdeling.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het liefst in zijn eentje in een afgesloten kantoortje zit met de deur dicht.
Maar dat is niet meer hip geloof ik, het moeten nu kantoortuinen enzo zijn.
Wanneer (en waar) gaan we lessen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan sowieso wel goed dansen en pik pasjes snel op. Dus ik denk dat 't wel een dans voor mij is
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier gezellig met 30+ man op één afdeling.
Kippenhok.
Ik heb ook geen vaste plek, lekker flexen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit met de gekste van het bedrijfje op de kamer. Der Cowboy.
Er schijnt hier een goede dansschool te zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer (en waar) gaan we lessen?![]()
Is dat wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vaste plek, lekker flexen.
Lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er schijnt hier een goede dansschool te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Mwah, niks voor mij dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel als je op tijd binnen bent om de beste plekken in te pikken..
Ja, ik begin om 7:30 meestal, soms nog wat vroeger. Kan ik lekker vroeg naar huis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, niks voor mij dus.
10:00 beginnen
Maar in jouw wereld is dat toch normaler, niet? Jij gaat ook om 16:00 naar huis toch?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.
Zouden een goed koppel zijn, denk ik..Dan moet ik tegen die tijd wel salsa kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ik denk het ook wel. Sowieso qua lengte
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
He, valt dat onder arbeidsverhoudingen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vaste plek, lekker flexen.
Oh vanalles, iets voor kinderen met dyslexie, een turkse krant, intatlatiebedrijf, advocaat...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een bedrijven zitten er dan?
de mijne komt over 3-5 dagenquote:
Zit er iets leuks in?quote:
Waar werk jij ook weer voor? Een kapper toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vanalles, iets voor kinderen met dyslexie, een turkse krant, intatlatiebedrijf, advocaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |