Nee, Lil' Kimquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar nu ga ik echt mijn bed uit.
* cafpowgeeft een shop onder de kont je bed uit nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan ik doen.
Maar nu ga ik echt mijn bed uit.
Ja, vrolijk en gezond hequote:
Watquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef DustPuppy het volgende:
How many licks does it take to you get to the center of it?
a) 1
b) Depends on tongue size.
c) The center of what? Planet Earth?
d) 42
Hehe, je probeert me de friendszone in te manoeuvreren? Listig...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahahaach, met een vriendschappelijke knuffel is niks mis
het is een van de vele manieren waarop je iemand kan begroeten
Ik voel me nog steeds brak en ziek. Maar ik heb wel even frisse lucht nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voel je je wel al wat beter? Genoeg rust genomen?
ik probeer je helemaar nergens in of heen te manoeuvreren, ik ben gewoon aardig bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, je probeert me de friendszone in te manoeuvreren? Listig...
Beide mooi! Ja, hier hetzelfdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, vrolijk en gezond he
daar ook?
Ik weet niet zeker of ik kom maar ik heb wel al wat voor je feestje
Dat zei die Argentijnse laatst ook die tango met mij wilde dansen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik probeer je helemaar nergens in of heen te manoeuvreren, ik ben gewoon aardig bezig
Ja, duh. Ik vind het gewoon een hele rare metafoor. Alsof je bij elke lik een bepaalde afstand aflegt ofzo.quote:
Dat is mijn ding, tegen de verwaming aanstaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat
Ik maak me best nuttig, aantekeningen doorlezen.
die doe ik dus niet na, ik kan helemaal geen tango dansenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei die Argentijnse laatst ook die tango met mij wilde dansen...![]()
Dan val je helaas af lieverd... Dansen is met zoenen de belangrijkste graadmeter...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
die doe ik dus niet na, ik kan helemaal geen tango dansenen ik ben ook nog eens geen argentijnse
en dansen tja daar ben ik zowieso niet de beste in
hahaha, het zij zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan val je helaas af lieverd... Dansen is met zoenen de belangrijkste graadmeter...
Mijne lekker ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is mijn ding, tegen de verwaming aanstaan
of voor zo een grote dieselkachel
Sorry, ik kon het niet laten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:Ieuw, griezelige oude man zat me net te begluren.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, duh. Ik vind het gewoon een hele rare metafoor. Alsof je bij elke lik een bepaalde afstand aflegt ofzo.
Zitten jullie in een bedrijfsverzamel gebouw ofso? Want er werken maar heel weinig mensen bij jullie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Ieuw, griezelige oude man zat me net te begluren. Ik weet meteen weer waarom ik niet vaak in rokje naar het werk ga.
Maar, maar, jij was toch lekker?quote:
(Stijl)dansenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
die doe ik dus niet na, ik kan helemaal geen tango dansenen ik ben ook nog eens geen argentijnse
en dansen tja daar ben ik zowieso niet de beste in
Er zitten hier meerdere bedrijven in het gebouw ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zitten jullie in een bedrijfsverzamel gebouw ofso? Want er werken maar heel weinig mensen bij jullie?
Orale sex is serious business!quote:
quote:
Nee hoor, maar ik ben niet zo aardig...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha, het zij zomaar dat betekent niet dat ik niet aardig mag doen toch
Vandaar. Fijn als er zulke mensen rondlopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zitten hier meerdere bedrijven in het gebouw ja.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
(Stijl)dansen
Boooh, ik wil de salsa/tango leren
salsa heb ik wel eens gedanst, alleen ik vindt die muziek niet zo heel leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
(Stijl)dansen
Boooh, ik wil de salsa/tango leren
Oh ja. Dat was het.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar, maar, jij was toch lekker?
Ja er loopt altijd allerlei vaags rond..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaar. Fijn als er zulke mensen rondlopen
Het gaat ook niet om de muziekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
salsa heb ik wel eens gedanst, alleen ik vindt die muziek niet zo heel leuk
nou..laat maar dan ik wil alleen aardige mensen kennenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben niet zo aardig...![]()
Over 2 uur, achter het Centraal Station. 30 euro voor een deepthroat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
I knowquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook
Salsa is moeilijker dan je denkt...![]()
Wat voor een bedrijven zitten er dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er loopt altijd allerlei vaags rond..
Da's angst. Niet naar luisteren!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou..laat maar dan ik wil alleen aardige mensen kennen
Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen op kantoor straksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zitten hier meerdere bedrijven in het gebouw ja.
Je hebt er wel de heupen voor, Samzzie...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowWaarom denk je dat ik 't nog niet kan
Het in de juiste maat samen de cheografie uitvoeren, zo mooi en sierlijk mogelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, waar gaat het dan wel om volgens jou?
De intense passie tussen twee personenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, waar gaat het dan wel om volgens jou?
Het helpt wel...quote:
Dat is wat beter omschrevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De intense passie tussen twee personen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het in de juiste maat samen de cheografie uitvoeren, zo mooi en sierlijk mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |