quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Immer.
iPad doet het zelfs een uur of 10-12.
Ach, is er iig nog een iemand gelukkigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien niet nee.
*sterft gelukkig*.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, in dit geval heb ik de helft betaald en hij de helft, dus dan hebben we het wel als we gekocht. Verder ben ik niet zo WE-erig
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een iPad lijkt me niet geschikt voor schoolwerk.
Mocht het uitgaan wil ik uiteraard wel custody over de Ipadquote:
en anders haal je er toch gewoon een rechter bijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mocht het uitgaan wil ik uiteraard wel custody over de Ipad
Neequote:
Ik zeg: bezoekregelingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mocht het uitgaan wil ik uiteraard wel custody over de Ipad
Hij is ideaal!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDat zou het ding namelijk ideaal maken en dat kan niet.
Ik werkte laatst op die van een huisgenoot, t ding is best wel makkelijk in gebruikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDat zou het ding namelijk ideaal maken en dat kan niet.
Kan je er ook mee tekstverwerken, PP presentaties maken, grafieken en SPSS data verwerken en excell bestanden maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is ideaal!Met Pages en Numbers kan je gewoon werken.
SPSS niet, al zou er een app kunnen zijn die het iig kan uitlezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je er ook mee tekstverwerken, PP presentaties maken, grafieken en SPSS data verwerken en excell bestanden maken?
SPSSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je er ook mee tekstverwerken, PP presentaties maken, grafieken en SPSS data verwerken en excell bestanden maken?
ik ken weinig mensen met een andere meningquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPSSdat programma moeten ze verbieden
![]()
Kan ook niet andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken weinig mensen met een andere mening
Ja, maar mijn school vind van niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPSSdat programma moeten ze verbieden
![]()
De rest kan gewoon volgens mij. Hoewel je presentaties tegenwoordig via Prezi maakt![]()
He dat ziet er interessant uit!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
De rest kan gewoon volgens mij. Hoewel je presentaties tegenwoordig via Prezi maakt![]()
Het Feuer (neem ik aan dan) is toch ook lekker warm?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Fuer op de campus
Zal ik ramptoerist gaan spelen of lekker bij de verwarming blijven zitten...
Ik ben pas net met Prezi begonnen, meer dan alleen spelen heb ik er niet mee gedaan, maar ik vind t nu al geweldigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar mijn school vind van niet.
En ik gebruik idd ook Prezi. Maar vooralsnog zou ik niet zo snel een iPad kopen.
ow, dat hoef ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
om statistieken en analyses te maken o.a.
zal gerust nog veel meer kunnen.
Ramptoeristquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Fuer op de campus
Zal ik ramptoerist gaan spelen of lekker bij de verwarming blijven zitten...
Ja, datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het Feuer (neem ik aan dan) is toch ook lekker warm?
Ja gaaf he? Ik heb toen ik t net ontdekte de hele avond alleen maar die presentaties bekekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He dat ziet er interessant uit!
Knuffel?quote:
Nee, zit met m'n kont tegen de verwarming.quote:
Hey mister, alles goed?quote:
Kan ie ook een soort van resamplen of moet je dan gewoon een levensgroot plaatje er in the first place inzetten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja gaaf he? Ik heb toen ik t net ontdekte de hele avond alleen maar die presentaties bekekenHet is vooral leuk dat je heel veel info er in kan zetten die je initieel overslaat, maar waar je bij vragen (letterlijk) op focussed.
Voel je je wel al wat beter? Genoeg rust genomen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef Tally het volgende:
Van mijn lijstje heb ik nu alleen het douchen maar gedaan
Ik schiet al op
Haha, ik hield je voor iemand anders... Maar knuffelen met een mysterieus poesje zie ik wel zitten...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
knuffel terug dan maar![]()
jij welkom (terug)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zit met m'n kont tegen de verwarming.
siscoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
how many licks does it take to the centre of it...
Vieze liedjes op de radio
hahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ik hield je voor iemand anders... Maar knuffelen met een mysterieus poesje zie ik wel zitten...
It's good to be back...
Er is een hele korte tutorial, dan zie je precies alles wat die kan, er zijn eigenlijk maar heel weinig opties, toch ontbreekt er niksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan ie ook een soort van resamplen of moet je dan gewoon een levensgroot plaatje er in the first place inzetten?
Of moet ik het gewoon wat meer bekijken en er zelf achterkomen?
Gaan ik doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een hele korte tutorial, dan zie je precies alles wat die kan, er zijn eigenlijk maar heel weinig opties, toch ontbreekt er niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |