quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Immer.
iPad doet het zelfs een uur of 10-12.
Ach, is er iig nog een iemand gelukkigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien niet nee.
*sterft gelukkig*.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, in dit geval heb ik de helft betaald en hij de helft, dus dan hebben we het wel als we gekocht. Verder ben ik niet zo WE-erig
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een iPad lijkt me niet geschikt voor schoolwerk.
Mocht het uitgaan wil ik uiteraard wel custody over de Ipadquote:
en anders haal je er toch gewoon een rechter bijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mocht het uitgaan wil ik uiteraard wel custody over de Ipad
Neequote:
Ik zeg: bezoekregelingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mocht het uitgaan wil ik uiteraard wel custody over de Ipad
Hij is ideaal!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDat zou het ding namelijk ideaal maken en dat kan niet.
Ik werkte laatst op die van een huisgenoot, t ding is best wel makkelijk in gebruikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDat zou het ding namelijk ideaal maken en dat kan niet.
Kan je er ook mee tekstverwerken, PP presentaties maken, grafieken en SPSS data verwerken en excell bestanden maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is ideaal!Met Pages en Numbers kan je gewoon werken.
SPSS niet, al zou er een app kunnen zijn die het iig kan uitlezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je er ook mee tekstverwerken, PP presentaties maken, grafieken en SPSS data verwerken en excell bestanden maken?
SPSSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je er ook mee tekstverwerken, PP presentaties maken, grafieken en SPSS data verwerken en excell bestanden maken?
ik ken weinig mensen met een andere meningquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPSSdat programma moeten ze verbieden
![]()
Kan ook niet andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken weinig mensen met een andere mening
Ja, maar mijn school vind van niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPSSdat programma moeten ze verbieden
![]()
De rest kan gewoon volgens mij. Hoewel je presentaties tegenwoordig via Prezi maakt![]()
He dat ziet er interessant uit!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
De rest kan gewoon volgens mij. Hoewel je presentaties tegenwoordig via Prezi maakt![]()
Het Feuer (neem ik aan dan) is toch ook lekker warm?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Fuer op de campus
Zal ik ramptoerist gaan spelen of lekker bij de verwarming blijven zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |