Vlammetjestosti! Helaas nog niet gevonden in omgeving amsterdamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde je mijn speciale tosti laten proeven
en nee geen lichaamssappen in verwerkt
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van mij kan niet eens op zijn eigen batterij afsluiten. Het verplaatsen van de laptop terwijl hij aanstaat is dan ook een race tegen de klok.
haha...techniek en een heel stappenplan erbij en muischien win je het nog van de klokquote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Is dit het juiste moment om over mijn Macbook Pro met een accuduur van een uur of 4 te beginnen?.
Als je levensmoe bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Is dit het juiste moment om over mijn Macbook Pro met een accuduur van een uur of 4 te beginnen?.
Er zit een snackbar bij de Rai die ze heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vlammetjestosti! Helaas nog niet gevonden in omgeving amsterdam
Immerquote:
ik wil ook een MB Proquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Leuk speelgoed he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
HW, we hebben ook een Ipad gekocht! Ik voel me een ware gadgetmaniak
MBP.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Ow echt? Ik zal een koekeloeren, ik vind die dingen echt zo lekker! Heb zelfs wel eens geprobeerd om het zelf na te makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit een snackbar bij de Rai die ze heeft. Weet niet hoe die heet
.
Je bent een "we"-persoon geworden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
HW, we hebben ook een Ipad gekocht! Ik voel me een ware gadgetmaniak
oh Patserquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Nou, in dit geval heb ik de helft betaald en hij de helft, dus dan hebben we het wel als we gekocht. Verder ben ik niet zo WE-erigquote:
Afgestudeerd en docent erinquote:
Een iPad lijkt me niet geschikt voor schoolwerk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Immer.
iPad doet het zelfs een uur of 10-12.
Uiteraard, daar doe ik niet aan.quote:
Misschien niet neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een iPad lijkt me niet geschikt voor schoolwerk.
*wurgt HW met liefde
Geweldig! Ik heb onderhandeld dat ik hem mee mag als ik naar Cannes ga, dus dat lijkt me zo handig! Geen boeken mee, geen dvdspelertje mee, geen agendaboekjes meequote:
Wat is daar zo speciaal aan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde je mijn speciale tosti laten proeven
en nee geen lichaamssappen in verwerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |