missb nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor.
We nemen je zoals je bent.
fijn he, laptop'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Jezus, neem je ook een keer je laptop mee naar schoolBatterij in een half uurtje leeg. In no time van 100% naar 0%
Mijn vader nam mij vroeger weleens mee toen hij een transportbedrijf had, vond ik geweldig!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe ideaal, altijd je bed bij je:9
Als je hem thuis op stroom gebruikt de accu eruit halen, gaat ie veel langer mee. Maar daar heb je nu niets meer aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Jezus, neem je ook een keer je laptop mee naar schoolBatterij in een half uurtje leeg. In no time van 100% naar 0%
Maarrrquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar tenzij je mijn nestje uit komt kruipen, maakt het toch niet uit of ik er wel of niet een heb?
Ik heb een spongebob tosti ijzerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bak mijn tosti's altijd in de grillpan.
Ik wilde altijd mn C voor erbij halen, leek me de ideale bijbaan. Tot ik er achter kwam wat dat kosttequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vader nam mij vroeger weleens mee toen hij een transportbedrijf had, vond ik geweldig!
en wat ik net dus al zei, daar zit je echt lekker. beter dan in een auto
Ik ga maar eens met RZ praten denk ik
Als je een keer bij mij komt, krijg je rodevruchten theequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik wel, dat zal nooit meer hetzelfde zijn
Neen, elke milimeter van je!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet enkel mijn enkel bedoel je.
Ja, dat doe ik wel. Ik denk ook dat 't komt omdat ie opeens de virusscan aangooide.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je hem thuis op stroom gebruikt de accu eruit halen, gaat ie veel langer mee. Maar daar heb je nu niets meer aan.
heerlijk he..die van mij is tegenwoordig binnen 10 minuten leegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor.
We nemen je zoals je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
moet je naar worktrans (oid) gaan, krijg je hem gratis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde altijd mn C voor erbij halen, leek me de ideale bijbaan. Tot ik er achter kwam wat dat kosttesindsdien altijd jaloers geweest op een klasgenoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
heerlijk he..die van mij is tegenwoordig binnen 10 minuten leeg
niet allemaal, alleen de aardbei aubquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je een keer bij mij komt, krijg je rodevruchten thee
Ja nee, ik trap er bij jou niet meer in, pussy tease!quote:
Die van mij kan niet eens op zijn eigen batterij afsluiten. Het verplaatsen van de laptop terwijl hij aanstaat is dan ook een race tegen de klok.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, ik trap er bij jou niet meer in, pussy tease!
Ik wilde je mijn speciale tosti laten proevenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
moet je naar worktrans (oid) gaan, krijg je hem gratis.Het is dat het zo slecht betaald, maar chauffeuren (directie) vond ik heerlijk werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die papieren heb ik allemaal ondertussen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
De techniek staat voor allesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van mij kan niet eens op zijn eigen batterij afsluiten. Het verplaatsen van de laptop terwijl hij aanstaat is dan ook een race tegen de klok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |