Wat een luizenleventje heb jij tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
Oh, alweer kwart voor elf geweest.
Misschien toch maar eens mijn bed uitkomen, en vandaag nog een poging wagen naar de kapper te gaan.
Jij ging gisteren toch al naar Lunetten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
Misschien toch maar eens mijn bed uitkomen, en vandaag nog een poging wagen naar de kapper te gaan.
en werken dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
Hij leeft van ons geldquote:
Oh dat wil ik ook!quote:
Ja, maar dat is me niet gelukt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij ging gisteren toch al naar Lunetten?
Nu het nog kan hè.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een luizenleventje heb jij toch
Je bedoeld dat je te lam was om te gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat is me niet gelukt.
Tijdje gedaan, word je niet vrolijk vanquote:
Ja. Bovendien leef ik voornamelijk op mijn eigen spaargeld, dus wees gerust.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben niet zo serieus....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Bovendien leef ik voornamelijk op mijn eigen spaargeld, dus wees gerust.
Nee, maar daar ga ik ook geen moeite mee hebben hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet zo serieus....
baan gevonden?
heeeel langquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeeel lang
* littledrummergirl zoekt haar zachtste handdoekje en haar lekkerste douchegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |