Ja. Geen onzekerheid aan mijn kant hoor. Er is wat dat betreft ook nooit een "crisis" geweest hier.quote:
Zelfs een paar mannenhandjes mag niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar STING is toch een vent geloof ik.
Liever niet neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs een paar mannenhandjes mag niet?
Soms mag de realiteit wel even verzwegen worden ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
realistisch doe ik, sorry
Ik zeg toch niks gemeens?
I'll passquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever niet nee. Al mag ie best een enkel vastpakken als het echt moet
.
Heb jij een tosti-ijzer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs een paar mannenhandjes mag niet?
tour de Vrachtwagen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg dat mijn nieuwsgierige aard
Allemaal mailtjes over een weekje Rome, Zwarte Cross, de volgende tour de Vrachtwagen en zo
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever niet nee. Al mag ie best een enkel vastpakken als het echt moet
.
Die wil niet, dus ik ben all yoursquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke dan, dan grijp ik alles behalve je enkels, die mag sting hebben
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die wil niet, dus ik ben all yours.
Ik bak mijn tosti's altijd in de grillpan.quote:
quote:
Dat kan ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bak mijn tosti's altijd in de grillpan.
Ik dacht juist, dan weet je weer waarvoor je er zitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms mag de realiteit wel even verzwegen worden ja.
Ja, maar dat kan ik niet. IJzer geeft bij mij veruit het beste resultaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bak mijn tosti's altijd in de grillpan.
Ja zeikwijf, niet meteen gaan lopen rellen dusquote:
Maar tenzij je mijn nestje uit komt kruipen, maakt het toch niet uit of ik er wel of niet een heb?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik niet. IJzer geeft bij mij veruit het beste resultaat.
Ik ga er denk ik zometeen eentje maken. Eerst nog mijn nest uitkruipen.
Je hebt altijd al HW z'n enkels willen betasten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh eindelijk komt mijn lang gekoesterde wens uit!
*tampon uittrekt*quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zeikwijf, niet meteen gaan lopen rellen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |