Werkt prima, gewoon je plek afdwingenquote:
dat heet Swingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, valt dat onder arbeidsverhoudingen?
Wat voor een?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
de bestelde telefoon![]()
anders zou ik niet zo blij zijn
Mijn leraar had het over flex werken. Niet swingen.quote:
Uhuh, op kantoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar werk jij ook weer voor? Een kapper toch?
Ik kan het toch ook niet lieverd...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik tegen die tijd wel salsa kunnen
En ja, ik denk het ook wel. Sowieso qua lengte
Ik kan zo slecht tegen het Debiteuren Crediteuren gevoel...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Werkt prima, gewoon je plek afdwingenIk had gewoon mijn eigen vaste plek, ik begon meestal rond 10u en niemand die er zat. De nieuwen kregen van collega's wel te horen dat ze daar niet mochten zitten
ooh en mn stoel jatten moest je ook niet doen
Aahquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn leraar had het over flex werken. Niet swingen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan het toch ook niet lieverd...
Lekker oefenen...Haha, ja. Met een 2 meter lange vent zou het niet zo makkelijk gaan denk ik he?
Vandaar misschien dat ik salsadansen 100 keer leuker vind dan basketbal![]()
quote:
Ik vind die avond waarschijnlijk alles best, dus...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]! Precies dat.
En wordt 't geen salsa, dan maken we er dirty dancing van
Bij de Abn werkte ik bij de debiteuren afdelingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen het Debiteuren Crediteuren gevoel...Ik ben echt blij dat ik vaak genoeg weg ben om niet in die sleur
te raken...
Werk jij ook in pak of niet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies. Heb ik het goed onthouden
Jij bent toch niet van de trance?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan op de telefoon geen youtube luisteren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:32 schreef Ripley het volgende:
Salsadansen in Cuba vond ik wel leuk, maar ik vind die salsafeesten in NL zo sneu, met al die tweede kans moeders, foute negers en stijve nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |