Dit dusquote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Wat denk jij nou, ze hebben wel wat beters te doen als het gratis zou zijn he.
Wikimods zijn net niet mods.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
Ik mod de hele wiki EN het fotoboek. Dubbel betaald.
1 edit/reverse per dagquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Wat denk jij nou, ze hebben wel wat beters te doen als het gratis zou zijn he.
Geen salaris, want;quote:
quote:
Wiki- en fotoboekmodquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
Hij heeft jou óók wat beloofd?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de baas daar anders over.
Ted gaat voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat herinnert me er aan dat ik nog een achterstallige betaling op Danny moet vorderen
mijn broer krijgt niet betaalt wees blij dat je wat krijgtquote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die betaald krijgt in natura? Eigenlijk wil ik wel wat jongere FA's, die kunnen misschien is langer en meer betalen.
Misschien kunnen ze je ook wat harder neuken....quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
die kunnen misschien is langer en meer betalen.
Debedoellik.....quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nog niet. Maar er komen goude bergen aan. Is mij verteld.
oh, sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jongens geen slowchat want anders rapporteer ik dit topic aan de mods
Dat je de boel binnen korte tijd mag managen zeker? Dat beloven ze al die sukkelsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nog niet. Maar er komen goude bergen aan. Is mij verteld.
Ik zal nog wat foutjes maken als dat ze triggert om harder te neuken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je ook wat harder neuken....
Misschien moet je net zo hard geneukt worden net als dat Feyenoord door het PSV team genomen werd zodat je niet zo'n mondje had.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
ik wil haar wel neukenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je de boel binnen korte tijd mag managen zeker? Dat beloven ze al die sukkels
De FA's én A's zijn er al overheen geweestquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Misschien moet je net zo hard geneukt worden net als dat Feyenoord door het PSV team genomen werd zodat je niet zo'n mondje had.
Dat mochten zij willen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Five_Horizons het volgende:
De FA's én A's zijn er al overheen geweest
En wat moet jij dan weer voorstellen.... als Forum Admin?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je de boel binnen korte tijd mag managen zeker? Dat beloven ze al die sukkels
quote:
Ze zegt het zelf....quote:
dat maakt me geen reet uitquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De FA's én A's zijn er al overheen geweest
Ik bedank voor de eer.....
Je wordt er waarschijnlijk opgewonden van?quote:
als je hem ziet zal je wat anders zeggebquote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, willen is iets anders als kunnen. Met een lul van 3 cm kom je niet eens je broek uit.
Ted.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe heet die Ted eigenlijk op dit forum
Wat zeggeb ze dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
als je hem ziet zal je wat anders zeggeb
Ik stel weinig voor. Wij worden gekozen door een raad van mods. We komen dan samen in een Centerparcs huisje, gaan dan lekker koken met z'n allen en nadat we 4 uur van alles hebben gemaakt, flikkeren we het weg en halen we Chinees.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef MissyN het volgende:
[..]
En wat moet jij dan weer voorstellen.... als Forum Admin?
opgewonden nee, maar ze is toch wel lkkrquote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je wordt er waarschijnlijk opgewonden van?
Nou... smakelijk! Althans; als je zou mogen.
Als ze nog kan praten stelt het sowieso niet veel voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
als je hem ziet zal je wat anders zeggeb
dat is voordat er iets gaat gebeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze nog kan praten stelt het sowieso niet veel voor.
Gaat Danny niet eens mee op vakantie? In zijn dikke Bentleyquote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik stel weinig voor. Wij worden gekozen door een raad van mods. We komen dan samen in een Centerparcs huisje, gaan dan lekker koken met z'n allen en nadat we 4 uur van alles hebben gemaakt, flikkeren we het weg en halen we Chinees.
Onze rol is het penetreren binnen de organisatie waar we voor werken. We zijn nu hard op weg de eigenaar van deze site kapot te maken.
Je hebt de laatste alinea gemist?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat Danny niet eens mee op vakantie? In zijn dikke Bentley
Jawel, hij neemt altijd een mod mee. Eens per jaar mag een mod/FA mee als beloning voor de bewezen diensten.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik jullie zo hoor over dat koken moet dat geen probleem zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je hebt de laatste alinea gemist?
Neeee jullie kennen elkaar serieus ook buiten Fok! om? Geweldig.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Danny is de kale hopman van deze markante selectie boyscouts.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef MissyN het volgende:
[..]
Neeee jullie kennen elkaar serieus ook buiten Fok! om? Geweldig.![]()
Wie is Danny..
Godsamme. Dat zal branderig aangevoeld hebben. Kon je nog wel zitten daarna?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef Biogarde het volgende:
Dat was overigens fantastisch. 450 uur lol.
We zijn één grote vriendenkring en zien elkaar regelmatig. Misschien wel 1, 2 keer per week!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef MissyN het volgende:
[..]
Neeee jullie kennen elkaar serieus ook buiten Fok! om? Geweldig.![]()
Wie is Danny..
Samen met Ted op de olifantquote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
maar hij overwintert in Thailand...
Hij schijnt zelfs banden te hebben met de Tjeh Tjooh Banga. Een Thaise groep gitaristen met vies lang haar die opkomen voor de rechten van de pekingeend. Je moet Danny eens horen over pekingeenden en die groep. Hij blijft maar lullen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
maar hij overwintert in Thailand...
Maar ff gequote. Zeer vertrouwelijke info.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens weet ik niet of ik het mag zeggen, maar remlof krijgt betaalt per 3 bans. In kratjes bier.
Prestatieloon zouden ze ook eens moeten invoeren voor andere modsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens weet ik niet of ik het mag zeggen, maar remlof krijgt betaalt per 3 bans. In kratjes bier.
Ja daag, dan was er geen FOK!ker meer over.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Wel als dat kratje binnen een uur leeg moet en zijn handen met olijfolie zijn ingesmeerdquote:Op maandag 3 januari 2011 23:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja daag, dan was er geen FOK!ker meer over.
Hij is wel altijd dronken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja daag, dan was er geen FOK!ker meer over.
SwJ heeft je die toch gegeven?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Het ontbreken van een 13de maand viel wel een beetje tegen.
Hoe ging jouw solli btw?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Nog een promotie gehad ?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Wel raar jah, die bezuiniging.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
ze is toch nog mod?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Nog een gouden handdruk gehad ?
daarom doe ik 3 fora, ik kan er behoorlijk van rondkomenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef speknek het volgende:
Het is geen vetpot, maar mijn smaatjes kunnen hun billen schudden.
ik denk dat hij de gouden vuist bedoeldequote:
Ow jij denkt dat iedereen blijft op beloftes, nou mooi nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Anon4c het volgende:
Denken Mods trouwens nog steeds dat ze betaald wordenDanny lokt jullie echt met alles eh..
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.quote:
ja echt he, ik mis hem ook...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
Toen o.us mod/chef was zag KLB er een stuk rooskleuriger uit dan nu.
Gast waar heb jij het over?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Anon4c het volgende:
Denken Mods trouwens nog steeds dat ze betaald wordenDanny lokt jullie echt met alles eh..
ow je dacht dat ik FA wasquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.
Link van het filmpje?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.
Kreeg je nog vocht op jouw huid of hoe zit dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ontkennen is zinloos.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, want anders vroeg ik het niet he?
Ze is nu nòg rimpeligquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Kreeg je nog vocht op jouw huid of hoe zit dat?
Komop o.us. Je hebt zelf toch ook een sollicitatie doorlopen. Dan weet je toch dat je in plastic huishoudfolie word gewikkeld en dat ik dus nooit iets nats gevoeld kan hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Kreeg je nog vocht op jouw huid of hoe zit dat?
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
ik kreeg vocht op mijn voorhuid, hoe zat dat met jou?
Pft. Ik weet mijn solli niet eens meer. Ik was dronken en yvonne deed iets met mequote:Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komop o.us. Je hebt zelf toch ook een sollicitatie doorlopen. Dan weet je toch dat je in plastic huishoudfolie word gewikkeld en dat ik dus nooit iets nats gevoeld kan hebben.
had ze wel haar tanden uit?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Pft. Ik weet mijn solli niet eens meer. Ik was dronken en yvonne deed iets met me.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan had jij de mazzel die ik niet had
Ja nog sorry daarvoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja sorry dat het zo snel gingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
De eerste of de 2de keer? Ik was trouwens wel blij dat ik de 2de keer door een versnelde procedure mocht.
jijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaar dat ik nog geen mod ben, ik ben gewoon minderjarig en mag deze handelingen nog niet uitvoeren. Toen ik mijn sollicitatie schreef werd er als reactie gegeven:
TS is er nog niet klaar voor![]()
TS zit nog op school![]()
TS
er zijn ook minderjarige mods hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaar dat ik nog geen mod ben, ik ben gewoon minderjarig en mag deze handelingen nog niet uitvoeren. Toen ik mijn sollicitatie schreef werd er als reactie gegeven:
TS is er nog niet klaar voor![]()
TS zit nog op school![]()
TS
Tuurlijk manquote:
Welke mod is volgens jou minderjarig dan??quote:
de mod van het aankomende Crea forumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke mod is volgens jou minderjarig dan??
Aha... dus ze zijn er nog nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
de mod van het aankomende Crea forum
Nou, ze zijn er wel degelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke mod is volgens jou minderjarig dan??
Naar mensen die handelingsonbekwaam zijn ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
Naar minderjarige mods hoef je niet te luisteren
dan mag ik toch hopen dat die op een andere manier ontgroend wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, ze zijn er wel degelijk
ElisaB is 17, bijvoorbeeld.
Maar we krijgen inderdaad nieuwe minderjarige mods en we hebben ze in het verleden ook gehad.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan mag ik toch hopen dat die op een andere manier ontgroend worden
Zie, vrouwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, ze zijn er wel degelijk
ElisaB is 17, bijvoorbeeld.
Maar we krijgen inderdaad nieuwe minderjarige mods en we hebben ze in het verleden ook gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |