daarom doe ik 3 fora, ik kan er behoorlijk van rondkomenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef speknek het volgende:
Het is geen vetpot, maar mijn smaatjes kunnen hun billen schudden.
ik denk dat hij de gouden vuist bedoeldequote:
Ow jij denkt dat iedereen blijft op beloftes, nou mooi nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Anon4c het volgende:
Denken Mods trouwens nog steeds dat ze betaald wordenDanny lokt jullie echt met alles eh..
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.quote:
ja echt he, ik mis hem ook...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
Toen o.us mod/chef was zag KLB er een stuk rooskleuriger uit dan nu.
Gast waar heb jij het over?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Anon4c het volgende:
Denken Mods trouwens nog steeds dat ze betaald wordenDanny lokt jullie echt met alles eh..
ow je dacht dat ik FA wasquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.
Link van het filmpje?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.
Kreeg je nog vocht op jouw huid of hoe zit dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ontkennen is zinloos.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, want anders vroeg ik het niet he?
Ze is nu nòg rimpeligquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Kreeg je nog vocht op jouw huid of hoe zit dat?
Komop o.us. Je hebt zelf toch ook een sollicitatie doorlopen. Dan weet je toch dat je in plastic huishoudfolie word gewikkeld en dat ik dus nooit iets nats gevoeld kan hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Kreeg je nog vocht op jouw huid of hoe zit dat?
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
ik kreeg vocht op mijn voorhuid, hoe zat dat met jou?
Pft. Ik weet mijn solli niet eens meer. Ik was dronken en yvonne deed iets met mequote:Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komop o.us. Je hebt zelf toch ook een sollicitatie doorlopen. Dan weet je toch dat je in plastic huishoudfolie word gewikkeld en dat ik dus nooit iets nats gevoeld kan hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |