We zijn één grote vriendenkring en zien elkaar regelmatig. Misschien wel 1, 2 keer per week!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef MissyN het volgende:
[..]
Neeee jullie kennen elkaar serieus ook buiten Fok! om? Geweldig.![]()
Wie is Danny..
Samen met Ted op de olifantquote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
maar hij overwintert in Thailand...
Hij schijnt zelfs banden te hebben met de Tjeh Tjooh Banga. Een Thaise groep gitaristen met vies lang haar die opkomen voor de rechten van de pekingeend. Je moet Danny eens horen over pekingeenden en die groep. Hij blijft maar lullen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
maar hij overwintert in Thailand...
Maar ff gequote. Zeer vertrouwelijke info.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens weet ik niet of ik het mag zeggen, maar remlof krijgt betaalt per 3 bans. In kratjes bier.
Prestatieloon zouden ze ook eens moeten invoeren voor andere modsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens weet ik niet of ik het mag zeggen, maar remlof krijgt betaalt per 3 bans. In kratjes bier.
Ja daag, dan was er geen FOK!ker meer over.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Wel als dat kratje binnen een uur leeg moet en zijn handen met olijfolie zijn ingesmeerdquote:Op maandag 3 januari 2011 23:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja daag, dan was er geen FOK!ker meer over.
Hij is wel altijd dronken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja daag, dan was er geen FOK!ker meer over.
SwJ heeft je die toch gegeven?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Het ontbreken van een 13de maand viel wel een beetje tegen.
Hoe ging jouw solli btw?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Nog een promotie gehad ?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Wel raar jah, die bezuiniging.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
ze is toch nog mod?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Nog een gouden handdruk gehad ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |