daarom doe ik 3 fora, ik kan er behoorlijk van rondkomenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef speknek het volgende:
Het is geen vetpot, maar mijn smaatjes kunnen hun billen schudden.
ik denk dat hij de gouden vuist bedoeldequote:
Ow jij denkt dat iedereen blijft op beloftes, nou mooi nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Anon4c het volgende:
Denken Mods trouwens nog steeds dat ze betaald wordenDanny lokt jullie echt met alles eh..
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.quote:
ja echt he, ik mis hem ook...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
Toen o.us mod/chef was zag KLB er een stuk rooskleuriger uit dan nu.
Gast waar heb jij het over?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Anon4c het volgende:
Denken Mods trouwens nog steeds dat ze betaald wordenDanny lokt jullie echt met alles eh..
ow je dacht dat ik FA wasquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.
Link van het filmpje?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.
Kreeg je nog vocht op jouw huid of hoe zit dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ontkennen is zinloos.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, want anders vroeg ik het niet he?
Ze is nu nòg rimpeligquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Kreeg je nog vocht op jouw huid of hoe zit dat?
Komop o.us. Je hebt zelf toch ook een sollicitatie doorlopen. Dan weet je toch dat je in plastic huishoudfolie word gewikkeld en dat ik dus nooit iets nats gevoeld kan hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Kreeg je nog vocht op jouw huid of hoe zit dat?
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
ik kreeg vocht op mijn voorhuid, hoe zat dat met jou?
Pft. Ik weet mijn solli niet eens meer. Ik was dronken en yvonne deed iets met mequote:Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komop o.us. Je hebt zelf toch ook een sollicitatie doorlopen. Dan weet je toch dat je in plastic huishoudfolie word gewikkeld en dat ik dus nooit iets nats gevoeld kan hebben.
had ze wel haar tanden uit?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Pft. Ik weet mijn solli niet eens meer. Ik was dronken en yvonne deed iets met me.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan had jij de mazzel die ik niet had
Ja nog sorry daarvoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja sorry dat het zo snel gingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
De eerste of de 2de keer? Ik was trouwens wel blij dat ik de 2de keer door een versnelde procedure mocht.
jijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaar dat ik nog geen mod ben, ik ben gewoon minderjarig en mag deze handelingen nog niet uitvoeren. Toen ik mijn sollicitatie schreef werd er als reactie gegeven:
TS is er nog niet klaar voor![]()
TS zit nog op school![]()
TS
er zijn ook minderjarige mods hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaar dat ik nog geen mod ben, ik ben gewoon minderjarig en mag deze handelingen nog niet uitvoeren. Toen ik mijn sollicitatie schreef werd er als reactie gegeven:
TS is er nog niet klaar voor![]()
TS zit nog op school![]()
TS
Tuurlijk manquote:
Welke mod is volgens jou minderjarig dan??quote:
de mod van het aankomende Crea forumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke mod is volgens jou minderjarig dan??
Aha... dus ze zijn er nog nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
de mod van het aankomende Crea forum
Nou, ze zijn er wel degelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke mod is volgens jou minderjarig dan??
Naar mensen die handelingsonbekwaam zijn ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
Naar minderjarige mods hoef je niet te luisteren
dan mag ik toch hopen dat die op een andere manier ontgroend wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, ze zijn er wel degelijk
ElisaB is 17, bijvoorbeeld.
Maar we krijgen inderdaad nieuwe minderjarige mods en we hebben ze in het verleden ook gehad.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan mag ik toch hopen dat die op een andere manier ontgroend worden
Zie, vrouwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, ze zijn er wel degelijk
ElisaB is 17, bijvoorbeeld.
Maar we krijgen inderdaad nieuwe minderjarige mods en we hebben ze in het verleden ook gehad.
In sommige landen wordt 16 niet als minderjarig beschouwd...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan mag ik toch hopen dat die op een andere manier ontgroend worden
450 euro heb ik gekregen. Fantastisch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
Haha ik verdien hier hartstikke veel geld meeeee!
Ja die heeft een rijke-stinkerds-leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef willemwaus het volgende:
Nu de hamvraag, levert het danny veel op met al die ads?
Mag ik bij games?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef RitseB het volgende:
Perstripjes, gratis games, gratis goodies, gamescrew heeft het beter bekeken
Ik las game screw, toen vroeg ik mezelf af wat dat was. Toen las ik opnieuw en dacht ik hoi ritseb.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef RitseB het volgende:
Perstripjes, gratis games, gratis goodies, gamescrew heeft het beter bekeken
Is Chowi der ook bij?!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
Stuur maar een soli, Chowi is er ook al bij 14.gif
Review en nieuwspost naar games@fok.nl, dan kijken we er naar :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is Chowi der ook bij?!Men! Ik ga me meteen aanmelden.
Mag ik daar ook bij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Review en nieuwspost naar games@fok.nl, dan kijken we er naar :p
Oh wacht, dan moet ik zegmaar gamen? Dat maakt het wel lastiger.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Iedere keer als ik jou naam zie moet ik denken aan de tekst: '' Ritsie Bie, Ritsie Baa, Ritsie Boe''quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gaan spellingschecken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wacht, dan moet ik zegmaar gamen? Dat maakt het wel lastiger.
Mag ik anders ook gewoon die spullen gratis? Want ik hou niet zo van gamen.quote:
Waarom wil je die spullen dan, gekkie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mag ik anders ook gewoon die spullen gratis? Want ik hou niet zo van gamen.
Omdat ze gratis zijn en ik een Nederlander benquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Waarom wil je die spullen dan, gekkie?
Ritse wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer steeds te regelen dat ik in natura betaald word, maar niemand wil.
Wat een warme reactie. Ik dacht dat jij zo'n ouwe boze koe was.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik doe het gratis. Of nou ja, eigenlijk doe ik het gewoon voor jullie, de users. Het doet me deugd om jullie te zien genieten van dit forum. Dat is voor mij al voldoening genoeg.
Nee joh, alleen naar baggeraars toe kan ik wel eens minder positief zijn. Maar hou van jullie allemaal!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef MissyN het volgende:
[..]
Wat een warme reactie. Ik dacht dat jij zo'n ouwe boze koe was.hihihihihihihihi
1 LOVE!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee joh, alleen naar baggeraars toe kan ik wel eens minder positief zijn. Maar hou van jullie allemaal!!
Wat moet jij met en van deze dingen, http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#itemsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat ze gratis zijn en ik een Nederlander ben
Die vond ik niet zo goed.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat moet jij met en van deze dingen, http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#items
Wie kan daar nou nee tegen zeggen.quote:Katy Perry-condoom
Die krijg je niet, daar ben je nog te jong voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
[..]
Wie kan daar nou nee tegen zeggen.
Dat is kul.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die krijg je niet, daar ben je nog te jong voor.
overdrijven is ook een vak apartquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik doe het gratis. Of nou ja, eigenlijk doe ik het gewoon voor jullie, de users. Het doet me deugd om jullie te zien genieten van dit forum. Dat is voor mij al voldoening genoeg.
Cynisme begrijpen ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak apart
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef speknek het volgende:
Het is geen vetpot, maar mijn smaatjes kunnen hun billen schudden.
Flikker op man dan mis ik 1000 euri in de maand.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan zou jij per direct ontslagen moeten worden
zoo. dat is nogal veel voor een zwerver.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Flikker op man dan mis ik 1000 euri in de maand.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zoo. dat is nogal veel voor een zwerver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |