had ze wel haar tanden uit?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Pft. Ik weet mijn solli niet eens meer. Ik was dronken en yvonne deed iets met me.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan had jij de mazzel die ik niet had
Ja nog sorry daarvoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, Ik mag er eigenlijk niet teveel over vertellen. Ik ging er vanuit dat er 1 FA was die de keuring zou doen. Maar eenmaal geblindoekt was het toch een hele verrassing toen ik zeker 3 paar handen voelde. Rare muziek stond er aan en regelmatig was er een mannelijke oerkreet te horen. Ook klonken er geluiden van verder weg, stemmen, gelach. Maar zodra ik mijn blindoek afdeed was ik alleen. De volgende dag was ik blauw.
Ja sorry dat het zo snel gingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
De eerste of de 2de keer? Ik was trouwens wel blij dat ik de 2de keer door een versnelde procedure mocht.
jijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaar dat ik nog geen mod ben, ik ben gewoon minderjarig en mag deze handelingen nog niet uitvoeren. Toen ik mijn sollicitatie schreef werd er als reactie gegeven:
TS is er nog niet klaar voor![]()
TS zit nog op school![]()
TS
er zijn ook minderjarige mods hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaar dat ik nog geen mod ben, ik ben gewoon minderjarig en mag deze handelingen nog niet uitvoeren. Toen ik mijn sollicitatie schreef werd er als reactie gegeven:
TS is er nog niet klaar voor![]()
TS zit nog op school![]()
TS
Tuurlijk manquote:
Welke mod is volgens jou minderjarig dan??quote:
de mod van het aankomende Crea forumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke mod is volgens jou minderjarig dan??
Aha... dus ze zijn er nog nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
de mod van het aankomende Crea forum
Nou, ze zijn er wel degelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke mod is volgens jou minderjarig dan??
Naar mensen die handelingsonbekwaam zijn ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
Naar minderjarige mods hoef je niet te luisteren
dan mag ik toch hopen dat die op een andere manier ontgroend wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, ze zijn er wel degelijk
ElisaB is 17, bijvoorbeeld.
Maar we krijgen inderdaad nieuwe minderjarige mods en we hebben ze in het verleden ook gehad.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan mag ik toch hopen dat die op een andere manier ontgroend worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |