Wiki- en fotoboekmodquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
Ik mod de hele wiki EN het fotoboek. Dubbel betaald.
Hij heeft jou óók wat beloofd?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de baas daar anders over.
Ted gaat voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat herinnert me er aan dat ik nog een achterstallige betaling op Danny moet vorderen
mijn broer krijgt niet betaalt wees blij dat je wat krijgtquote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die betaald krijgt in natura? Eigenlijk wil ik wel wat jongere FA's, die kunnen misschien is langer en meer betalen.
Misschien kunnen ze je ook wat harder neuken....quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
die kunnen misschien is langer en meer betalen.
Debedoellik.....quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nog niet. Maar er komen goude bergen aan. Is mij verteld.
oh, sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jongens geen slowchat want anders rapporteer ik dit topic aan de mods
Dat je de boel binnen korte tijd mag managen zeker? Dat beloven ze al die sukkelsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nog niet. Maar er komen goude bergen aan. Is mij verteld.
Ik zal nog wat foutjes maken als dat ze triggert om harder te neuken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je ook wat harder neuken....
Misschien moet je net zo hard geneukt worden net als dat Feyenoord door het PSV team genomen werd zodat je niet zo'n mondje had.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
ik wil haar wel neukenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je de boel binnen korte tijd mag managen zeker? Dat beloven ze al die sukkels
De FA's én A's zijn er al overheen geweestquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Misschien moet je net zo hard geneukt worden net als dat Feyenoord door het PSV team genomen werd zodat je niet zo'n mondje had.
Dat mochten zij willen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Five_Horizons het volgende:
De FA's én A's zijn er al overheen geweest
En wat moet jij dan weer voorstellen.... als Forum Admin?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je de boel binnen korte tijd mag managen zeker? Dat beloven ze al die sukkels
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |