Ze zegt het zelf....quote:
dat maakt me geen reet uitquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De FA's én A's zijn er al overheen geweest
Ik bedank voor de eer.....
Je wordt er waarschijnlijk opgewonden van?quote:
als je hem ziet zal je wat anders zeggebquote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, willen is iets anders als kunnen. Met een lul van 3 cm kom je niet eens je broek uit.
Ted.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe heet die Ted eigenlijk op dit forum
Wat zeggeb ze dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
als je hem ziet zal je wat anders zeggeb
Ik stel weinig voor. Wij worden gekozen door een raad van mods. We komen dan samen in een Centerparcs huisje, gaan dan lekker koken met z'n allen en nadat we 4 uur van alles hebben gemaakt, flikkeren we het weg en halen we Chinees.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef MissyN het volgende:
[..]
En wat moet jij dan weer voorstellen.... als Forum Admin?
opgewonden nee, maar ze is toch wel lkkrquote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je wordt er waarschijnlijk opgewonden van?
Nou... smakelijk! Althans; als je zou mogen.
Als ze nog kan praten stelt het sowieso niet veel voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
als je hem ziet zal je wat anders zeggeb
dat is voordat er iets gaat gebeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze nog kan praten stelt het sowieso niet veel voor.
Gaat Danny niet eens mee op vakantie? In zijn dikke Bentleyquote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik stel weinig voor. Wij worden gekozen door een raad van mods. We komen dan samen in een Centerparcs huisje, gaan dan lekker koken met z'n allen en nadat we 4 uur van alles hebben gemaakt, flikkeren we het weg en halen we Chinees.
Onze rol is het penetreren binnen de organisatie waar we voor werken. We zijn nu hard op weg de eigenaar van deze site kapot te maken.
Je hebt de laatste alinea gemist?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat Danny niet eens mee op vakantie? In zijn dikke Bentley
Jawel, hij neemt altijd een mod mee. Eens per jaar mag een mod/FA mee als beloning voor de bewezen diensten.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik jullie zo hoor over dat koken moet dat geen probleem zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je hebt de laatste alinea gemist?
Neeee jullie kennen elkaar serieus ook buiten Fok! om? Geweldig.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Danny is de kale hopman van deze markante selectie boyscouts.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef MissyN het volgende:
[..]
Neeee jullie kennen elkaar serieus ook buiten Fok! om? Geweldig.![]()
Wie is Danny..
Godsamme. Dat zal branderig aangevoeld hebben. Kon je nog wel zitten daarna?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef Biogarde het volgende:
Dat was overigens fantastisch. 450 uur lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |