SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook maar een buurtschap, wel lekker rustig hierquote:Op maandag 3 januari 2011 19:49 schreef Goudvis_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lintelo
beetje ver weg. 163 inwoners?
Wie woont daar?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook maar een buurtschap, wel lekker rustig hier
Hoe, spannendquote:Op maandag 3 januari 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens
[..]
Spannend, nu gaan we je stalken
Welk dorp is dat?quote:
Wil je wel weten hequote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe, spannend
[..]
Welk dorp is dat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reeuwijk-Brugquote:Op maandag 3 januari 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan weet ik of ik gelijk heb kwa afstand
136 kilometerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan weet ik of ik gelijk heb kwa afstand
Hoezo gingen jullie daarheen verhuizen dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reeuwijk-Brug
stom dorp. niet gaan wonen later
Was ik niet van planquote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haar ouders hadden geld overquote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoezo gingen jullie daarheen verhuizen dan?
Ben ik ook niet van planquote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Das niet echt in de buurtquote:
Eerst woonden we in Goudaquote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoezo gingen jullie daarheen verhuizen dan?
damn, dat is heel dichtbijquote:Op maandag 3 januari 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn dorp/stad is Edam-Volendam.
Aha, gecondoleerdquote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Eerst woonden we in Goudamaar toen mn 2e zusje werd geboren werd ons huis te klein en de keuze van mn ouders viel op ons huidige huis.. Heb niet kunnen meebeslissen maar had het zeker anders gedaan
Iedereen woont bij jou in de buurtquote:
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen woont bij jou in de buurt
Emmenquote:
Fan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?!
[..]
Inderdaad
Purmerend.quote:
Ik doe mee!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Goudvis_ het volgende:
Wie wil er met mij meedoen aan Lingo? Vandaag wonnen twee nerdies die het woord 'Idools' spelden 2000 euro.
Een fout woord dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik doe mee!
maar wat is idools voor een woord?
EN IK DAN?!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Een fout woord dus.![]()
Wij gaan jackpot winnen
Vlakbij Den Bosch toch?quote:
Jij mag in het publiek zitten.quote:
Maar wel in Brabant. Omg ik ben goed in topoquote:
Ik hou niet zo van groenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij mag in het publiek zitten.
GROENNN GROEENNN AAWWWW
Haha jaquote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar wel in Brabant. Omg ik ben goed in topo![]()
Was ooit zo stom om verliefd te worden, doen we ook nooit meerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom helemaal in Emmen![]()
En ja beetje wel fan
Weet je tochquote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was ooit zo stom om verliefd te worden, doen we ook nooit meer![]()
GAAF MANquote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was ooit zo stom om verliefd te worden, doen we ook nooit meer![]()
Als het kon zou ik binnen 2 tellen naar het westen verhuizen.
Ik ben al 3x bij concert geweest![]()
Laatste keer was mn zoon mee
WAaaaaaaaaaaaaar dan? AMSTERDAM?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij mag in het publiek zitten.
GROENNN GROEENNN AAWWWW
Maar het is gemeen als je ROOD ROOD gaat roepen met Lingoquote:
Purmerend. Lezen lievviequote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GAAF MANVanaf nu aanbid ik je
![]()
Hoe oud is je zoon?
[..]
WAaaaaaaaaaaaaar dan? AMSTERDAM?
Emmen (Sound uitspraak (info·uitleg)) (Nedersaksisch: Emm) is de hoofdplaats van de gelijknamige gemeente Emmen (109.150 inwoners[1]) in het zuidoosten van de Nederlandse provincie Drenthe. De stad had op 1 januari 2008 57.170 inwoners[1].quote:
De meningen over de leeftijd van mijn zoon zijn nog verdeeldquote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud is je zoon?
[..]
Daarom ook paarsquote:Op maandag 3 januari 2011 20:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar het is gemeen als je ROOD ROOD gaat roepen met Lingo
Die kleur is er niet.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud is je zoon?
[..]
quote:
Maakt niet uit, hij is tofquote:Op maandag 3 januari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen (Sound uitspraak (info·uitleg)) (Nedersaksisch: Emm) is de hoofdplaats van de gelijknamige gemeente Emmen (109.150 inwoners[1]) in het zuidoosten van de Nederlandse provincie Drenthe. De stad had op 1 januari 2008 57.170 inwoners[1].
[..]
De meningen over de leeftijd van mijn zoon zijn nog verdeeld![]()
Ik zeg 12, ezechielk zegt 16
maar hij is dan 12?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen (Sound uitspraak (info·uitleg)) (Nedersaksisch: Emm) is de hoofdplaats van de gelijknamige gemeente Emmen (109.150 inwoners[1]) in het zuidoosten van de Nederlandse provincie Drenthe. De stad had op 1 januari 2008 57.170 inwoners[1].
[..]
De meningen over de leeftijd van mijn zoon zijn nog verdeeld![]()
Ik zeg 12, ezechielk zegt 16
SORRIE IK BEN SCHEELquote:
Klopt, ik faal dan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 20:05 schreef StijnDa het volgende:
Amsterdam heeft wel iets meer dan 80.000 inwoners
Yepz hij is 12quote:
quote:[..]
SORRIE IK BEN SCHEEL
IK KOM BEST VAAK IN PURMEREND, WAAR WOON JIJ EN WIE BEN JIJ DAN KOM IK JE STALKEN /hijghijghijg
Op zijn paspoort wel ja.quote:
NOORD GESTOORD JEWEETZELF EN JE KLINKERS BOTSTEN!quote:[..]
SORRIE IK BEN SCHEEL
IK KOM BEST VAAK IN PURMEREND, WAAR WOON JIJ EN WIE BEN JIJ DAN KOM IK JE STALKEN /hijghijghijg
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zijn paspoort wel ja.
[..]
NOORD GESTOORD JEWEETZELF EN JE KLINKERS BOTSTEN!
Vraagt toch gewoon om adresquote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAR IS PURMEREND NOORD? IS DAT DE NIEUWBOUW BUURT? WEES EENS DUIDELIJK MET FOTO'S ENZO
Hey Llquote:
Ik weet waar Ez woontquote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol ik las borsten
WAAR IS PURMEREND NOORD? IS DAT DE NIEUWBOUW BUURT? WEES EENS DUIDELIJK MET FOTO'S ENZO
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar hij is dan 12?RIGHT?
[..]
SORRIE IK BEN SCHEEL
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol ik las borsten
Achter het industriegebied waar je langsrijdt als je de N244 volgt.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat bij het centrummm? Nee he
LIEFDEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
LIEFDE![]()
JAWEL HOORSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ALTIJD!!!!!!!!!quote:
ohhhh, okequote:Op maandag 3 januari 2011 20:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Achter het industriegebied waar je langsrijdt als je de N244 volgt.
Dus het was mogelijk om het zo simpel uit te leggen maar nee mij laat je een jaar lang verdwaald door Purm cruisenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Achter het industriegebied waar je langsrijdt als je de N244 volgt.
awwquote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het was mogelijk om het zo simpel uit te leggen maar nee mij laat je een jaar lang verdwaald door Purm cruisen
NEE ZE IS MIJN DINNNETJEquote:Op maandag 3 januari 2011 20:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Ben je eigenlijk een kloon of wat? Met je 2 dagen 350 posts.
Neequote:Op maandag 3 januari 2011 20:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Ben je eigenlijk een kloon of wat? Met je 2 dagen 350 posts.
Lief tochquote:Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
NeeAlleen maar snel verslaafd. En aangestoken door KB
Doe je goedquote:Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
NeeAlleen maar snel verslaafd. En aangestoken door KB
Ik heb het zo uitgelegd, maar dat snapte je neit.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het was mogelijk om het zo simpel uit te leggen maar nee mij laat je een jaar lang verdwaald door Purm cruisen
Vrouwen hequote:Op maandag 3 januari 2011 20:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het zo uitgelegd, maar dat snapte je neit.
Je kan beter...quote:
niet ons geslacht naar beneden halenquote:
Dan heb je het niet simpel genoeg uitgelegd. Weet je hoe makkelijk jouw huis te bereiken is op die manier.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het zo uitgelegd, maar dat snapte je neit.
Kippen houden.quote:
Het is de waarheid. Deal with itquote:Op maandag 3 januari 2011 20:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
niet ons geslacht naar beneden halen
Die zeg ik ook altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kippen houden.
Bier brouwen.
Wiet verbouwen.
Wietquote:Op maandag 3 januari 2011 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kippen houden.
Bier brouwen.
Wiet verbouwen.
Jeweeeetquote:
Natuurlijk. Iedereen wil liefdequote:
Bierquote:
Kippenquote:
quote:
ik ook liefde van jou krijg mag?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefde voor sommige FOK!kers![]()
De een iets meer dan de ander
Moet je verdienenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook liefde van jou krijg mag?![]()
Wat?!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heyyyyyyy StijnDa Goudvisje en ik hebben je even gestalkt op hyves en we hebben je gevonden !![]()
![]()
![]()
WHUAHUAHUAHAHA
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook liefde van jou krijg mag?![]()
Vraag je dat nou aan mij of aan KB?quote:
Wat liefquote:
It just happensquote:
Hihihihihih!!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef StijnDa het volgende:
Ohja, zoeken op Stijn in Best natuurlijk -_-
Beide.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag je dat nou aan mij of aan KB?
Ik ben 3 keer met je getrouwd, heb je al zo vaak mijn eeuwige liefde verklaard en nog moet je dat vragen?quote:
Ik kan het nooit vaak genoeg bevestigd zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer met je getrouwd, heb je al zo vaak mijn eeuwige liefde verklaard en nog moet je dat vragen?
* Trevland geeft Goudvis een warme knuffelquote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ben zo terug, moet even verhuizen naar mn koude kamer.
Liefde, voor jou, ik voel het!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan het nooit vaak genoeg bevestigd zien.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHASYAYH(YAYAYAYYHA(YHAYHAHHAHAHAHHAHNAHHAHAHAHYUAYHAHNajklajhklhhahahahhahahahahHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Er zitten twee koelkasten in een boom te kaarten, komt er een tijger aanvliegen.
Vraagt de tijger: Mag ik mee kaarten?
Zeggen de koelkasten: Nee, want tijgers kunnen helemaal niet praten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ECHT EEN LEUKEN GARPJEN TOCH?!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHASYAYH(YAYAYAYYHA(YHAYHAHHAHAHAHHAHNAHHAHAHAHYUAYHAHNajklajhklhhahahahhahahahahHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Er zitten twee koelkasten in een boom te kaarten, komt er een tijger aanvliegen.
Vraagt de tijger: Mag ik mee kaarten?
Zeggen de koelkasten: Nee, want tijgers kunnen helemaal niet praten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHASYAYH(YAYAYAYYHA(YHAYHAHHAHAHAHHAHNAHHAHAHAHYUAYHAHNajklajhklhhahahahhahahahahHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
Wat anderssssssquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat jullie minstens 100 km verderop wonen
quote:
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ECHT EEN LEUKEN GARPJEN TOCH?!![]()
![]()
Dat staat er altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Maagd uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 19:44
Ik voldoe alleen aan Noord-Holland.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Maagd uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 19:44
Echt niet, eergister stond nog meisje, vissen dussszzzsquote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat staat er altijd
Maagd als sterrenbeeld_!
Leeuw
Hey niet zeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat staat er altijd
Maagd als sterrenbeeld_!
Leeuw
Jij bent geen man?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik voldoe alleen aan Noord-Holland.
Weegschaalquote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat staat er altijd
Maagd als sterrenbeeld_!
Leeuw
Scherpquote:
Jij maagd als sterrenbeeld?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey niet zeuren![]()
Werkt soms wel goed bij het versieren
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Goudvis een warme knuffel![]()
* Ezechielk trekt zijn broek naar voren.quote:
Nee na het zien van Oh Oh Cherso en Jersey Shore kan ik Ez niet echt een mooiboy meer noemenquote:
Picsquote:Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk trekt zijn broek naar voren.
Ja.
YES! EINDELIJK. HUPPEL, JE BENT FANTASTISCH!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee na het zien van Oh Oh Cherso en Jersey Shore kan ik Ez niet echt een mooiboy meer noemen
quote:
Van mijn broek?quote:
quote:Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Stier uit Zuid-Holland heeft je profiel bezocht op zaterdag, 20:40
Meer van dat en dat had ik je al eerder gezegd schat. Ongeveer 5 minuten nadat ik de eerste oh oh cherso filmpjes had gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
YES! EINDELIJK. HUPPEL, JE BENT FANTASTISCH!
Nee het bewijs dat je man bentquote:
Die zit wel lekkerquote:
Kekke broek.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het bewijs dat je man bent
In je broek dus
Ik was het niet, ik ben geen ram.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 23:38
Yes
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mystery Guest:
Een 30-40 jarige vrouw, sterrenbeeld Tweelingen uit Drenthe heeft je profiel bezocht op gisteren, 18:25
ZO LAAT NOG !!!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 23:38
Yes
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
Waar halen jullie dat vandaan? Mystery guest?
staat op je hyves, links onder je menuquote:Op maandag 3 januari 2011 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Een 23-30 jarige man, sterrenbeeld Steenbok uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 10:35
Onder je menu op hyveszsquote:Op maandag 3 januari 2011 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ik was het niet, ik ben onder de 20.quote:
Dat is nietquote:
quote:Een 16-23 jarige vrouw, sterrenbeeld Tweelingen uit Friesland heeft je profiel bezocht op zaterdag, 21:22
quote:Mystery Guest:
Een 16-23 jarige vrouw, sterrenbeeld Kreeft uit Noord-Brabant heeft je profiel bezocht op 19:41
Hoe spreek je dat uitquote:Op maandag 3 januari 2011 20:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu luister ik deze weer
Lynyrd Skynyrd
Veel liefde naar die band
Spannendquote:
Ja zekersquote:Op maandag 3 januari 2011 20:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu luister ik deze weer
Lynyrd Skynyrd
Veel liefde naar die band
linurd skinurdquote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uitEn moest jij niet naar je gala ????
[..]
Spannend
Studio-albumsquote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uitEn moest jij niet naar je gala ????
[..]
Spannend
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Studio-albums
1. Pronounced Leh-Nerd Skin-Nerd - 1973
Zo heet hun eerste album
En wil je me weg hebben ofzo?![]()
Ja, ik ga nu wel![]()
Jij bent awesome de bawesomequote:
Okeeequote:Op maandag 3 januari 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En neeen, ik vroeg het me gewoon af jaaa
Dat sowiesoquote:Op maandag 3 januari 2011 20:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent awesome de bawesome
[..]
Okeee
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen liefde voor huppelzusje die haar foon uit heeft of gewoon weer een ander nummer heeft zonder het mij te vertellen
Eindelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Liefde voor mn papi die een antibiotica kuur voor mij geschreven heeft !![]()
![]()
Ja dan heb ik over een maand of 3 wel een keer antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken niet eens mensen in Overijssel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent awesome de bawesome
I knowwquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken niet eens mensen in Overijssel.Whehehhe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
In zn foboquote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey jij hebt toch een pic van je billen?
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga mezelf even in m'n pak hijzen en dan feesten!
Doei doei iedereenIk wil feauteaussssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
Soms zitten er wel eens 60+ mannen op mijn hyves. Ik ken ook geen 60+ers behalve mijn vader maar die heeft geen hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken niet eens mensen in Overijssel.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga mezelf even in m'n pak hijzen en dan feesten!
Doei doei iedereenPICSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil feauteaussssss![]()
![]()
![]()
We zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrienden van je vaderquote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Soms zitten er wel eens 60+ mannen op mijn hyves. Ik ken ook geen 60+ers behalve mijn vader maar die heeft geen hyves
Plaatjesfaalquote:
Fixedquote:Op maandag 3 januari 2011 20:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tuurlijk je krijgt ze te zien schatje
Sowieso. Jij, Bart en ik op een meet isquote:Op maandag 3 januari 2011 20:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
I heb hem ook niet gelinkt.
Gewoon de naam alleen al is legendarisch zat
Dairy?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plaatjesfaal
En die hele meet was LE-GEN-wait for it-DAIRY!
Binnenpretje sinds oud en nieuwquote:
haal weg. alsjeblieftquote:
Moet dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
Klinkertje, doe mij eens pics van jou dan?
ik zou raken. Hard. Met vlakke hand.quote:
Neequote:
Ja?quote:
Uit ervaring kan ik zeggen dat jij dat heel hard kan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ik zou raken. Hard. Met vlakke hand.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat jij dat heel hard kan ook
Jaquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat jij dat heel hard kan ook
5 dagen een blauwe hand op mn ass ja!!quote:
LOLquote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
5 dagen een blauwe hand op mn ass ja!!
Heerlijk toen jou geklaag er overquote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet denken, doen!quote:
Haaaaaaaaiquote:
Dat zal je leren, jij "raakte" mij ook met je nagels. Dat koste me serieus een week lang.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn naaktpics van mij gaande via pmquote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet denken, doen!
PM mag ook uiteraard.
Ja vind je het gek?quote:
Tim Elzinga?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil steeds jou begroeten met TIM! vraag me niet waarom
HOIHOI![]()
![]()
![]()
Ik heb ook wekenlang met de nagels van Nettings in mijn rug gelopenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zal je leren, jij "raakte" mij ook met je nagels. Dat koste me serieus een week lang.
Krassen van nek tot bips
NEINNNNNNNquote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Het is me even ontglipt.
Dit topic was allowed tot en met 1 januari.
Dus na dit deel gaan we een eind breien aan deze reeks
Ach stel je aan!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zal je leren, jij "raakte" mij ook met je nagels. Dat koste me serieus een week lang.
Krassen van nek tot bips
Echt waar?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Het is me even ontglipt.
Jamaarquote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Het is me even ontglipt.
Doe die eens mijn kant opquote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er zijn naaktpics van mij gaande via pm
Nog eentje Symph. A toooeeeeee.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Het is me even ontglipt.
He jammerquote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Het is me even ontglipt.
Aww toequote:Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe die eens mijn kant op
[..]
Nog eentje Symph. A toooeeeeee.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Monopoly het volgende:
IK WIL TEGEN IEDEREEN ZEGGEN: BEDANKT VOOR HET POSTEN HIER. HET WAS MIJ EEN WAAR GENOEGEN MET JULLIE TE STRIJDEN TOT HET BITTERE EINDE VAN DEZE REEKS.
AMEN
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Monopoly het volgende:
IK WIL TEGEN IEDEREEN ZEGGEN: BEDANKT VOOR HET POSTEN HIER. HET WAS MIJ EEN WAAR GENOEGEN MET JULLIE TE STRIJDEN TOT HET BITTERE EINDE VAN DEZE REEKS.
NO BIPS, NO GLORY
AMEN
quote:
Ik post pics van Hups d'r boobs als er nog 1 deel mag komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww toe
* Huppelmuts laat boobs zien
dat bedacht ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VOLGENDE TOPIC SERIE IS:
ALLEEN MAAR HAAT HIER OP FOK JWZ
Denk dat die niet lang open blijftquote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VOLGENDE TOPIC SERIE IS:
ALLEEN MAAR HAAT HIER OP FOK JWZ
ja maar daar word ik helemaal niet geaccepteerdquote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn verder SC's zat en ik had het van tevoren ook aangekondigd dat het tijdelijk toegestaan was
Mjah dan is het maar zoquote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn verder SC's zat en ik had het van tevoren ook aangekondigd dat het tijdelijk toegestaan was
in de [KSC] ben je altijd welkom!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar daar word ik helemaal niet geaccepteerd![]()
![]()
ik denk het ook nietquote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat die niet lang open blijft
Pas na 12 delen mij in de aanbieding gooien.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik post pics van Hups d'r boobs als er nog 1 deel mag komen.
JA MAAR IK BEN OUTCAST, UNDERDOG, PARIAAAquote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk het ook niet
Maar GRTDOJW is ook leuk
In GRTDOJW ben je welkomquote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar daar word ik helemaal niet geaccepteerd![]()
![]()
Maar ik heb helemaal geen werk Symphquote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk het ook niet
Maar GRTDOJW is ook leuk
Dat zou ik dit topic nog doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas na 12 delen mij in de aanbieding gooien.
Valt me tegen babe
Ik ook nietquote:Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen werk Symph
Geen Reet Te Doen Op Je Werk.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar staat dat GRTDOJW voor?![]()
![]()
![]()
Vorige deel toch?quote:
Geen reed te doen op je werk. kan ik morgen wel in gaan postenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen reet te doen op je werk.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Ik troostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |