Ik ben 3 keer met je getrouwd, heb je al zo vaak mijn eeuwige liefde verklaard en nog moet je dat vragen?quote:
Ik kan het nooit vaak genoeg bevestigd zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer met je getrouwd, heb je al zo vaak mijn eeuwige liefde verklaard en nog moet je dat vragen?
* Trevland geeft Goudvis een warme knuffelquote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ben zo terug, moet even verhuizen naar mn koude kamer.
Liefde, voor jou, ik voel het!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan het nooit vaak genoeg bevestigd zien.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHASYAYH(YAYAYAYYHA(YHAYHAHHAHAHAHHAHNAHHAHAHAHYUAYHAHNajklajhklhhahahahhahahahahHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Er zitten twee koelkasten in een boom te kaarten, komt er een tijger aanvliegen.
Vraagt de tijger: Mag ik mee kaarten?
Zeggen de koelkasten: Nee, want tijgers kunnen helemaal niet praten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ECHT EEN LEUKEN GARPJEN TOCH?!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHASYAYH(YAYAYAYYHA(YHAYHAHHAHAHAHHAHNAHHAHAHAHYUAYHAHNajklajhklhhahahahhahahahahHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Er zitten twee koelkasten in een boom te kaarten, komt er een tijger aanvliegen.
Vraagt de tijger: Mag ik mee kaarten?
Zeggen de koelkasten: Nee, want tijgers kunnen helemaal niet praten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHASYAYH(YAYAYAYYHA(YHAYHAHHAHAHAHHAHNAHHAHAHAHYUAYHAHNajklajhklhhahahahhahahahahHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
Wat anderssssssquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat jullie minstens 100 km verderop wonen
quote:
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ECHT EEN LEUKEN GARPJEN TOCH?!![]()
![]()
Dat staat er altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Maagd uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 19:44
Ik voldoe alleen aan Noord-Holland.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Maagd uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 19:44
Echt niet, eergister stond nog meisje, vissen dussszzzsquote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat staat er altijd
Maagd als sterrenbeeld_!
Leeuw
Hey niet zeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat staat er altijd
Maagd als sterrenbeeld_!
Leeuw
Jij bent geen man?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik voldoe alleen aan Noord-Holland.
Weegschaalquote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat staat er altijd
Maagd als sterrenbeeld_!
Leeuw
Scherpquote:
Jij maagd als sterrenbeeld?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey niet zeuren![]()
Werkt soms wel goed bij het versieren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |