quote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen liefde voor huppelzusje die haar foon uit heeft of gewoon weer een ander nummer heeft zonder het mij te vertellen
Eindelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Liefde voor mn papi die een antibiotica kuur voor mij geschreven heeft !![]()
![]()
Ja dan heb ik over een maand of 3 wel een keer antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken niet eens mensen in Overijssel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent awesome de bawesome
I knowwquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken niet eens mensen in Overijssel.Whehehhe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
In zn foboquote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey jij hebt toch een pic van je billen?
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga mezelf even in m'n pak hijzen en dan feesten!
Doei doei iedereenIk wil feauteaussssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
Soms zitten er wel eens 60+ mannen op mijn hyves. Ik ken ook geen 60+ers behalve mijn vader maar die heeft geen hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken niet eens mensen in Overijssel.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga mezelf even in m'n pak hijzen en dan feesten!
Doei doei iedereenPICSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil feauteaussssss![]()
![]()
![]()
We zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrienden van je vaderquote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Soms zitten er wel eens 60+ mannen op mijn hyves. Ik ken ook geen 60+ers behalve mijn vader maar die heeft geen hyves
Plaatjesfaalquote:
Fixedquote:Op maandag 3 januari 2011 20:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tuurlijk je krijgt ze te zien schatje
Sowieso. Jij, Bart en ik op een meet isquote:Op maandag 3 januari 2011 20:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
I heb hem ook niet gelinkt.
Gewoon de naam alleen al is legendarisch zat
Dairy?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plaatjesfaal
En die hele meet was LE-GEN-wait for it-DAIRY!
Binnenpretje sinds oud en nieuwquote:
haal weg. alsjeblieftquote:
Moet dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
Klinkertje, doe mij eens pics van jou dan?
ik zou raken. Hard. Met vlakke hand.quote:
Neequote:
Ja?quote:
Uit ervaring kan ik zeggen dat jij dat heel hard kan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ik zou raken. Hard. Met vlakke hand.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat jij dat heel hard kan ook
Jaquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat jij dat heel hard kan ook
5 dagen een blauwe hand op mn ass ja!!quote:
LOLquote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
5 dagen een blauwe hand op mn ass ja!!
Heerlijk toen jou geklaag er overquote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet denken, doen!quote:
Haaaaaaaaiquote:
Dat zal je leren, jij "raakte" mij ook met je nagels. Dat koste me serieus een week lang.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn naaktpics van mij gaande via pmquote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet denken, doen!
PM mag ook uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |